Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työkaveri kertoi just että saanut ekan lapsen 13 vuotiaana.
12.03.2010 |
Nyt 6 lasta saman miehen kaa ja on itse jo 43. Wau. Ihan uskomatonta. Vaik kauheaa että on niin nuorena tullu raskaaks mutta elämä nyt onnellista ja että vielä saman miehen kaa. Lapsenlapsia on kans
Kommentit (4)
On silti vakitöissä ja hyvä tyyppi. Elämä on jännää, ei se yhdestä kommelluksesta vinoon mene. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
(oli ihan pakko)
No no, jatkakaahan vessojen siivoamista älkääkä netissä roikkuko! Töihin mars!
(Oli ihan pakko)
Alue: Aihe vapaa
No no, jatkakaahan vessojen siivoamista älkääkä netissä roikkuko! Töihin mars!
(Oli ihan pakko)