Olen huolissani! 3 kk:n ikäinen vauva
on koko päivän nukkunut tai ollut silmät kiinni. Jos otan tutin pois niin itkee. Syönyt normaalisti, nukkui pari tuntia päivällä vaunuissa. On hirmu levoton.
Käytiin äsken päivytävällä lääkärillä, jonka mielestä silmätulehdus. Mutta kun mun mielestä ei oo!! Ostin lääkärin määräämiä silmätippoja, ei mitään vaikutusta...
Minkä mun pienellä on?
Kommentit (23)
Etenkin kun kyseessä jo neljän lapsen äiti. Mulla on ollut parikin kertaa vähän vastaava tilanne ja antibioottitippaan ollaan päädytty. On lekurit ja terkka pyydelleet anteeksi jälkeenpäin. En edes uskalla ajatella, miten olisi käynyt, jos en olisi vaatinut lapselleni tarkempia tutkimuksia.
mutta minusta tuntuu kuitenkin, että kyllä se lääkäri on silloin ekalla kerralla nähnyt, että onko vauvalla kaikki hyvin.
mutta onhan tuollainen asia tutkittava varmuuden vuoksi.
mutta minusta tuntuu kuitenkin, että kyllä se lääkäri on silloin ekalla kerralla nähnyt, että onko vauvalla kaikki hyvin.