Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani! 3 kk:n ikäinen vauva

Vierailija
12.03.2010 |

on koko päivän nukkunut tai ollut silmät kiinni. Jos otan tutin pois niin itkee. Syönyt normaalisti, nukkui pari tuntia päivällä vaunuissa. On hirmu levoton.



Käytiin äsken päivytävällä lääkärillä, jonka mielestä silmätulehdus. Mutta kun mun mielestä ei oo!! Ostin lääkärin määräämiä silmätippoja, ei mitään vaikutusta...



Minkä mun pienellä on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta tuntuu kuitenkin, että kyllä se lääkäri on silloin ekalla kerralla nähnyt, että onko vauvalla kaikki hyvin.

Vierailija
22/23 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun kyseessä jo neljän lapsen äiti. Mulla on ollut parikin kertaa vähän vastaava tilanne ja antibioottitippaan ollaan päädytty. On lekurit ja terkka pyydelleet anteeksi jälkeenpäin. En edes uskalla ajatella, miten olisi käynyt, jos en olisi vaatinut lapselleni tarkempia tutkimuksia.

mutta minusta tuntuu kuitenkin, että kyllä se lääkäri on silloin ekalla kerralla nähnyt, että onko vauvalla kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tuollainen asia tutkittava varmuuden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi