Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te lastenne käytöksestä valittavat: 99.9 prosentissa

Vierailija
12.03.2010 |

tapauksista löydätte syyllisen lapsen käytökseen ihan vain peiliin kurkkaamalla. Totuus sattuu mutta kun reippaasti katsoo, voi jopa onnistua ratkaisemaan ongelman!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheessä sattuu olemaan ihan pöllö isä.

Vierailija
2/5 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla. Ja äiti saa usein katsoa ainakin sivusilmällä peiliin, että minkälaista isää lapsensa joutuvat kestämään. Ja päinvastoin.



Mutta kyllä se vastuu joskus myös loppuu. Vaikka olisi kuinka paskat vanhemmat olleet, niin siinä 20-vuotiaana viimeistään ei enää auta itku markkinoilla, vaan sitä on ihan itse itsestään ja omasta käytöksestään vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin fiksu että hakee tilanteeseen apua. :)

Vierailija
4/5 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen aivan ihana ainakin tällä hetkellä ja toinen se ääripää.

Vierailija
5/5 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei te lastenne käytöksestä valittavat: 99.9 prosentissa tapauksista löydätte syyllisen lapsen käytökseen ihan vain peiliin kurkkaamalla."



Otapa vähän asioista selvää. Tiedätkö kuinka monta prosenttia ikäluokasta on autismin kirjoon kuuluvia? Tiedätkö montako prosenttia ikäluokasta on kehitysvammaisia? Tiedätkö monta prosenttia ikäluokasta kärsii jostakin muusta neurologisesta häiriöstä (esim. ADHD)?