Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistäkin, että kouluttautumattomat wt-mammat syyttivät äitiä,

Vierailija
12.03.2010 |

sivistyneet koulutetut yrittivät tuoda toista näkökantaa esille eli että syyllinen voisi olla toinen lapsi. Itse ainakin pariin ketjuun kommentoin, että tällaisissa tapauksissa syyllinen on yleensä toinen lapsi, mutta enpä viitsinyt mitään herjausketjua perustaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kyllä koulutetuissakin on näitä yksisilmäisiä jotka ei näe nenäänsä pidemmälle.

Vierailija
2/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat epäilemättä myös palstan maahanmuuttokriitikkojen kärkijoukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika usein syyllinen on löytynyt perhepiiristä, etenkin juuri äidistä(kaivosurma leluarkkusurma, tulipalosurma jne)

Ja ihan tilastojen valossa syyllinen on melkein aina äiti tai isä. Se on vain fakta.

KTM

Vierailija
4/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suinkaan vauvakaappauksissa.

FT

Vierailija
5/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika usein syyllinen on löytynyt perhepiiristä, etenkin juuri äidistä(kaivosurma leluarkkusurma, tulipalosurma jne)

Ja ihan tilastojen valossa syyllinen on melkein aina äiti tai isä. Se on vain fakta.

KTM

Asiaa on käsitelty paljon mediassa viime päivinä. Vauvakaappauksissa syyllinen on yleensä toinen lapsi (useimmiten tyttö). Kumma juttu, ettei KTM tuon enempää mediaa viitsi seurata.

Vierailija
6/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat epäilemättä myös palstan maahanmuuttokriitikkojen kärkijoukossa.

Pahahan ulkoistettiin siten että syytettiin eläintä, muukalaista, naapurin Pekkaa, mamua.

Vierailija
7/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti lapselle tekee todennäköisimmin pahaa joku hänen lähipiiriinsä kuuluva. Myönnän ainakin auliisti itse, että sen perusteella EN ajatellut että tekijä olisi lapsi. Ja olen (erittäinkin) koulutettu.

Vierailija
8/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti lapselle tekee todennäköisimmin pahaa joku hänen lähipiiriinsä kuuluva. Myönnän ainakin auliisti itse, että sen perusteella EN ajatellut että tekijä olisi lapsi. Ja olen (erittäinkin) koulutettu.

Miten tämä ei mene perille?

Vierailija
9/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan tällaisissa kaappauksissa syyllinen on yleensä (tyttö)lapsi.

Miten tämä ei mene perille?

Mutta emmehän me tienneet vielä eilen, "millainen" tapaus tämä oli, oliko se todella "kaappaus" vai jotain ihan muuta... Ainoa minkä (ainakin minä) varmuudella tiesin, oli että joku ihminen oli asettanut vauvan hengenvaaraan.

Vierailija
10/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta emmehän me tienneet vielä eilen, "millainen" tapaus tämä oli, oliko se todella "kaappaus" vai jotain ihan muuta... Ainoa minkä (ainakin minä) varmuudella tiesin, oli että joku ihminen oli asettanut vauvan hengenvaaraan.

En siis mielestäni ole mikään jälkiviisas.

Vierailija
11/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lapsi.

Vierailija
12/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN syyllistänyt. Poliisin tutkinta ratkaisee. En myöskään ole kouluttamaton wt-mamma.

Tämä foorumihan on täysin viihteellinen.

Vierailija
13/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän oli tapon yritys, oli hetkistä kiinni, ettei vauva kuollut.

KTM

Vierailija
14/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän oli tapon yritys, oli hetkistä kiinni, ettei vauva kuollut.

KTM

Vierailija
15/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paremminkin ne hyvin koulutetut ovat monesti niitä tuomitsevaisimpia ja mustavalkoisen ajattelutavan omaavia persoonia.

Muuta en osaa sanoa kun en ole edes aihetta seurannut.

Vierailija
16/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin äitiä itseään mutta myös jotakin vierasta sekopäistä aikuista naista. Myös lapsen isä oli epäiltyjeni listalla. Seka joku vieras mt-mies.

Koulutettu olen mutta en olisi ketään tyttöä osannut mieltää syylliseksi.

Vierailija
17/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tapon yritys.

KTM

Vierailija
18/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu jotain äiti tai isä ovat syyllisiä.

Miettikää esimerkiksi se äiti, joka sytytti talon ja katsoi kun lapset paloivat..

Onneksi ei tällä kertaa syyllisinä ei ollut äiti tai isä

Vierailija
19/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä e maisterina ymmärrä tollast juntti touhuu yhtää

vituttaa tollane syyttely.

T: punkkari äiti

Vierailija
20/33 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yleensä lapseen kohdistuvan rikoksen tekijää on syytä etsiä ensin lähipiiristä. Mutta nimenomaan tällaisissa vauvakaappausjutuissa rikoksentekijäksi profiloituu aikaisempien rikostilastojen valossa perheelle tuntematon (tyttö)lapsi.

Myös vauvan kätkemistapa talon liepeille ohuen lumikerroksen alle viittasi lapsen tekemään tekoon. Aikuinen tekijä, jolla olisi ollut tarkoitus vahingoittaa lasta, olisi toiminut toisin. Se, että rikosnimeke syyttäjän konsultaation jälkeen muuttui murhan yritykseksi, ei muuta asiaa mitenkään muuten kuin teknisesti - poliisi sai laajemmat tutkintavalmiudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi