Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ryhmä: Täydellisyyden tavoittelijat

12.03.2010 |

Tässä olisi ryhmä normaalipainon sisällä oleville naisille jotka haluavat pudottaa painoaan/kiinteytyä/muuten vain kaunistautua! Täällä voimme jakaa kokemuksia :)

Olen itse synnyttänyt 6 viikkoa sitten ja painoa olisi pudotettavana vielä 6 kiloa ja vyötäröä kavennettava vähintään 10cm! Tämä oli toinen synnytykseni joten odotettavissa on kovempi taistelu kilojen ja senttien kanssa kuin esikoisen jälkeen... Raskausaikana sitä ei niin selvästi huomaa sitä läskin kerääntymistä, varsinkin kun itselläni melkeen kaikki rasva kertyy juuri keskivartaloon. Ei ole sitten tullut syötyä niin terveellisesti.

Toimenpiteet jotka olen aloittanut: olen käynyt tutustumassa useisiin kuntokeskuksiin ja ensi viikolla ajattelin liittyä yhteen. Aloitan siis säännöllisen liikkumisen :) Kaksoisleukaa yritän häivyttää päivittäisellä kasvojumpalla. Olen myös onnistunut rajoittamaan herkutteluni lakritsiin ja tummaan suklaaseen. Pyrin kuitenkin olemaan syömättä näitä joka päivä :) Olen myös joskus nuorempana huomannut että vihreä tee laihduttaa joten nykyään olen siihen koukussa ja juon n.10 kuppia päivässä! En vaan tiedä onko näin suuri määrä jo epäterveellistä... Kasviksia minun pitäisi lisätä ruokavaliooni, mutta pyrin syömään joka päivä ainakin 1 porkkanan :)

Painoni on tällä hetkellä 60kg ja punnitsen itseni aika harvoin n.kerran 2 viikossa.

Kertokaa te muutkin omia keinojanne tavoitteidenne saavuttamiseksi ja tuloksianne! :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kaikki kun en oo vähään aikaan kirjotellu ku vähän masentanu kun ollu niin turvonnut olo... Varmaan menkat kohta alkamassa. Masensi kun ei ollu 3 viikkoon pudonnut paino eikä v.ympärys! :( Jotai toimenpiteitä pitäis nyt tehä kun alko tuo edistyminen jumittumaan... Paitsi että salilla tuntee itsensä jo itsevarmemmaksi eikä maha näytä pullottavan IHAN niin paljoa kun ennen kun kattoo peilistä :D Voihan se olla et tuo rasva muuttuu lihakseksi...

@mango@: mä oon jostain joskus lukenu et kannattaa välillä vähän herkutella enemmän et se vois jopa kiihdyttää painonlaskua! :O Ehkä sulla on käyny just niin?

Santsuli: Mäki oon ton vhh-ruokavalion kannattaja:)

Ja joku kysy siitä et mikä on ruokavalion laita... Niin mulla on silleen et en syö muita suoranaisia herkkuja kuin tummaa suklaata ja lakritsia (tahtoo olla melkein joka päivä nykyään... Apua!) ja juon n.1½litraa päivässä vihreää teetä. Muuten syön ihan normi ruokaa, paitsi sillon kun teen jauhelihasta ruokaa niin käytän vaan puolet jauhelihaa ja toisen puolen lihasta korvaan tummalla soijarouheella. Ja sit pidän huolen et syön joka päivä kourallisen auringonkukansiemeniä ja porkkanan :D

Vierailija
42/50 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä varmaan totta et se herkuttelupv myös kannattaa pitää!

Mandei: mulla oli kans vähän aikaa sit et paino ei laskenu vaan nous tai pysy samas vaik ruokavalios ei ollu muutosta mut sit se vaan taas yhtäkkiä laski?!

Mun täytyis kyl tsempata siinä et söisin vähän monipuolisemmin...ja haasteellista on se kans et nyt ku paino alkaa saavuttaa sitä mitä asetin haasteeks itelle...et miten sen saa pidettyä siinä..ehkä pari kiloa vois vielä lähteä..

Ja ihan nauratti ku luin tota viestiketjua..et miten olin saanu vyötärönympärykseks 73 ku nyt mittasin 75cm eli jälkimmäiseen luotan heh.

Hauskaa viikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljaista tässä ketjussa, missähän mahtaa laihduttajat lymyillä? ei kai tässä vielä kesälaitumille unohduta..?

Olis kiva kuulla vähän kuulumisia, missä mennään vai joko muut on päässeet tavoitteeseesa?

Kävin eilen taas uimahallin totuudenmukaisella vaaalla ja se näytti 64,8!! Laskusuunnassa siis edelleen ollaan ja vhh ruokavalio on pitänyt muutamaa herkkupäivää lukuunottamatta!

Kevyemmin terkuin,

Santsuli

P.S sitä piti vielä hihkua että nyt mäkin oikeestaan vasta kuulun tähän porukkaan kun painoindeksi on 24,99 :D

Vierailija
44/50 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hiljaista on. Itse kävin pari kertaa kurkkaamassa ja toteamassa, että hiljasta.

Hienoa Santsuli, että paino laskussa :D tsemppiä jatkoon isosti!

Omia kuulumisia. KOVASTI TAKKUAA!!!! Pitkän flunssan jälkeen sain hetkeksi itseäni niskasta kiinni ja lisäsin heldelmien ja kasvisten syöntiä ja vähensin yletöntä leivän puputtamista. Sitten taas tuli iso repsahdus. On ollut jotenkin vetämätön ja väsynyt olo, eikä ole oikein jaksanut kovasti lenkkeilläkkään. Nyt on vauva ja mies kipeänä! Itsellänikin aamulla oli kurkku ja pää kipeänä :( Viikonlopun yli otetaan rauhallisesti ilman suurempia lenkkejä. Mitään vappuähkyä en kyllä meinaa repästä, ei tee mieli. Ja menee myös ihan vesi linjalla.

Tilasin muuten Zumba DVD:n itselleni. Joo, olen mainoksen uhri :DDD mutta tykkään tanssia ja nyt ei voi illasta ajatella menevänsä varatuille tunneille, kun vauva tankkaa illasta. Toivittavasti sitä jaksan tehdä.

Ja ensi viikolla on kauan odotettu jälkitarkastuskin. Myös rullaluistelemaan kovasti mielin, sauvat mukaan niin saa niskat vähän liikettä. Luistelu on kyllä aina ollut meidän yhteinen harrastus, se vähän harmittaa, kun nyt ei päästä (ei ole hoitopaikkaa johon voisi vauvan viedä). Kellään kokemuksia MLL:n hoitajista mm. ikä?

Mutta motivaatiota kasvattaa se, että suunniteltiin loppu kesään jotain lomamatkaa tehtäväksi :)

Pitkät lorut tuli kirjotettua

MUKAVAA VAPPUA KAIKILLE!!

Vierailija
45/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettei uskalla tulla mitään kirjottamaan kun ei paino meinaa millään laskea. :) Mulla kävi paino muutama päivä sitten 61,8 (mitä en muista millon viimeksi on alkanu 61 alkavalla!) mutta tänä aamuna taas 62,5kg. :( Voi surku.

Mulla on ollu monta kuukautta nuo zumba-dvd:t ja yrittäny joka päivä tanssahdella niiden tahtiin. Mutta ei nekään auta, jos syö kuin porsas siinä samalla (osoittaa itseään). Tosin anoppini mainitsi että olen kovasti kiinteytynyt zumban aloittamisen myötä. Vaikka siis vaa´alla ei paljoa näy, niin kuitenkin olemuksessa näkyy. En itse sillä tavalla osaa arvioida, en välttämättä olisi edes asiaa huomannut, mutta tottahan se on että tuo röllykkä on vatsan seudulta pienentynyt ja ainakin kiinteytynyt. En ole koko aikana mitannut esim. vyötärönympärystä, joten sitä ei voi mittarina käyttää.

Tervehtymisiä sinne Aamuauringolle! Kannattaa tervehtyä rauhassa, ennenkun alottaa mitään hikijumppia.

Iloista Vappua kaikille!

Vierailija
46/50 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön synttärit joita vietettiin kolmena päivänä ja tämä vappuvkloppu...en oo paljon kattonu mitä suuhun laitan...:)

Paino pysyny nyt siinä 58 kieppeillä..ja ajattelin vielä kilon kaks yrittää pudottaa..nälkä kasvaa syödessä?

Tinttu86:mä huomasin kans ton et muut sano et näytät "pienemmältä" mut puntari näytti muuta?!mut lihashan painaa enemmän kuin läski =)

Aamuaurinko:mä oon kuullu pelkästään positiivista MLL hoitajista..kaverilla ollu pari kertaa hoitamassa n.1v ja n.2v muksuja (toinen oli vanhempi eläkkeellä oleva lastenhoitaja ja toinen parikymppinen tyttö)..molemmat olivat olleet hyviä!

Maanantaina alkaa taas sitten tarkempi ruokavalio ja liikunta..tämän viikon lipsahdukset annan itselleni anteeks ja nautin metrilakupussista jotka tänään vapputorilta ostin (siis 16 kpl =))

hauskaa loppuviikon jatkoa =)

Vierailija
47/50 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... toukokuu alussa. Ajattelin ottaa toukokuuulle tavoitteen niin, jos se helpottais tätä elämätä. Elikkä aion liikkua vain ja ainoastaan omaksi ilokseni ja ottaa rennomman mielen syömisien kanssa. Kokeillaan siis Patrik Borgin neuvoja (vai miten se nimi kirjotettiin). Yritän myös hyväksyä itseni tällaisena kuin olen ja olla piilottelematta itseäni mahamakkara häpeän alle!

Sovinkin jo kaveri kanssa, että lähdetään piiiitkästä aikaa yhdessä ulkoilemaan tällä viikolla. Ja eilen vähän katselin ja kokeilin zumban askeleita, kivalta näytti. Odottelen kuitenkin, että paranen flunssasta kunnolla.

Toukokuussa juhlitaan vappu,äitienpäivä,ristiäiset ja sitten onkin jo kesäkuu :)

Hyvää alkavaa viikkoa!

Vierailija
48/50 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori taas ku venähtäny tää kirjotusväli näin pitkäksi! Ei vaan tapahtunu mitään suuntaan eikä toiseen nii ei ollu hirveenä motivaatiota kirjotella aina samaa...

Mut nyt tänään puntari näytti 58.4kg! :D Eli 600g oon laihtunu, heh :D Ja vyötärönympärys oli kaventunu sentillä (eli nyt 78cm):D Aika todella pieniä edistysaskelia mut onpahan kuitenki :D Mut eniten huomaan eron ku katon itteä peilistä: oon oikeasti kiinteytyny tosi paljon.. onko sit rasva muuttunu lihakseksi kun oon käyny salilla?

Samoin ruokatottumuksin oon jatkanu paitsi viime vkl söin aika paljon herkkuja ihan tarkotuksella et jos se nopeuttas laihtumista :D Ja olihan se hyvä. Pitääpä ottaa uusinta taas parin viikon päästä ;)

Vierailija
49/50 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki on? Ootteko vielä motivoituneita?

En itse ole kirjoitellut kun ei ollut edistystä... Mutta eilen kävin puntarilla ja näytti 56.9kg! :D Jes! Enää 3 kiloa jäljellä. Vyötärönympärystä en oo nyt mitannu. Oon toiminu samaan tapaan ku ennenki paitsi et noin 2 viikon välein syöny 1-2 päivänä herkkuja ja lisäksi tietty lakritsia ja tummaa suklaata säännöllisesti :D Tänään tosin sorruin kekseihin kun ei oikein löytyny kaapeista kunnon ruokaa... Mut huomen ja ylihuomen en syö sit edes sitä lakritsia :) Ja oon jaksanu käydä joka viikko 3 kertaa salilla :)

Vierailija
50/50 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen (tai suuren) tauon jälkeen tulin kirjoittelemaan.Vähän meinasi motivaatio loppua ja tuli herkuteltua aika monta viikkoa miettimättä painoa. Nyt kuitenkin olen viikon ollu painonvartijoiden pisteillä, ja viime ma lähtöpaino oli 63kg ja tänä maanantaina 62,2kg. 800g siis viikossa ja tämän tahdin on vähintään jatkuttava, jos mielin sen "vedon" voittaa. :) Tällä hetkellä motivaatio laihtumiseen on korkealla, mutta pelkään että se voi päivänä minähyvänsä taas kadota ja sorrun suklaaseen ja sipseihin ja kekseihin ja ja.. toivottavasti nyt pysyisin järjissäni. Välillä on pakko pitää pisteettömiä päiviä ja syödä just sitä mitä haluaa, mutta pääosin olisi pärjättävä noilla 21 pisteellä päivässä. En tiedä onko tuokaan mikään terveellisin tapa päästä kiloista. Mulla kun ainakin tuppaa menemään siihen, että koitan olla aamupäivän syömättä, jotta illaksi jää paljon pisteitä että saa rauhassa syöpötellä enemmän :)

Mutta hei, tsemppiä ja motivaatioita teille toivottaa hän! :)