Ahdistaako ketään muuta facebook?
Siis tavallaan ihan kiva juttu, mutta tuntuu että siellä pitäisi aktiivisesti käydä ja olla kommentoimassa tai jotenkin jää ihan ulkopuoliseksi.
Kommentit (33)
Siis tavallaan ihan kiva juttu, mutta tuntuu että siellä pitäisi aktiivisesti käydä ja olla kommentoimassa tai jotenkin jää ihan ulkopuoliseksi.
Mietitkö yleensäkin, että mitä muut ajattelevat sinusta ja toimit sen mukaan?
Liityin siksi, koska haikailen elämääni entisiä ystäviä, joihin yhteys on katkennut. Ja osittain siksi, että voin pitää näppärästi ja edullisesti yhteyttä nykyisiin ja esim. kaukana oleviin sukulaisiin.
Hauska lukea ihmisten kuulumisia ja katsella kuvia.
En mieti mitä muut ajattelevat päivityksistäni enkä arvostele toisten päivityksiä.
Pelaamisesta en ole kiinnostunut muutenkaan mutta pelatkoon muut jos haluavat.
Huumoria maailmaan mahtuu, mä en näe mitään ikävää hassuissa tilapäivityksissä, päinvastoin.
Ei se ole yhtään sen kummempaa, kuin tänne kommentoiminen. Ei tarvitse päivitellä omaa statusta ja odotella vastauksia, vaan voi olla itse aktiivinen ja vastailla muille. Siitä se elo hiljalleen alkaa.
Ei tarvitse paljastaa syvintä totuutta itsestään julkisesti.
tule olemaankaan. Typerämpää puuhaa aikuiselle ihmiselle en tiedä...
Ei, koska en aio liittyä, ja syykin on sama kuin edellisillä. Minulla ei ole mitään intressiä paljastaa elämääni netissä, ja tiedän, että tämä epäaktiivisuuteni edelleen eristäisi minut muista sen sijaan, että tulisin osaksi jotakin merkillistä yhteisöpalvelun synergistä hyötyä.
käyttäjätili --> käyttäjätilin asetukset --> poista tili
Jos menent myöhemmin uudestaan liittyäksesi taas, löytyvät vanhat tietosi!! Kokemusta on!
välittää siitä onko joku kaveri vai ei ja pitäisikö nyt päivittää av-kuulumiset vai ei. Siinä on vissi ero.
Itse olen ottanut kavereiksi vain ihmisiä, joita haluan tavata livenäkin. Jotkut tutut ovat hyviä kirjoittamaanja päivittämään, heitä lukee mielikseen. Toiset eivät päivitä tilaansa, mutta heille voi sitten helposti laittaa tarvittaessa meiliä tai siinä mesen tapaan jutella.
ne pari sinkkukaveria, jotka siellä ovat, eivät enää jankuta, että kyllä munkin pitäisi. En vaan ymmärrä miksi pitäisi, vilpittömästi??
Se helpottaa yhteydenpitoa, enhän minä pääse päivittäin tapaamaan ystäviä muualla, kun olen kiinni työssä ja lapsissa, facebookissa näen yhdellä silmäyksellä mitä minulle tärkeille ihmisille "kuuluu". Olen kyllä ottanut tavaksi käydä siellä joka ilta.
ahdista, koska käyn vain ehkä kerran viikossa lukemassa mitä tutuille kuuluu.
Ei vaan ollut mun juttuni. En mä muistanut siellä käydä, eikä kiinnostanut edes kunnolla tutustua koko hommaan. Mä sitten vaan poistin koko jutun, kun huomasin, ettei mulla ole siihen aikaa eikä kiinnostusta.
Ahdisti vähän, aina kun muistin, että "ai niin, ei ole tullut sielläkään käytyä", kun oli se profiili siellä. Tai kun tuli jotain fb-juttuja sähköpostiin ja olisi pitänyt käydä kurkkaamassa fb:ssa.