Valion litran pehmisaine Cittarista
Onko kukaan kokeillut onnistuuko pehmis vaikka jäätelökoneessa tai ihan pelkästään vatkaamalla?
Olisi hauska lisä lastenkutsuille tarjota pehmistä kotona.
Kommentit (40)
Millaista se pehmisaine on? Löytyykö sitä mahdollisesti kylmähyllystä vai pakastealtaista?
Eikä tässä ole edes kyse maitosodasta, vaan ihan makuasia, Valion pehmis ei ole niin imelää, kuin kilpailijoiden =)
Mut josko joku kokeilis, mä en ole myöskään huomannut kyseistä tuotetta meidän cittarissa, enkä omista jäätelökonetta, joten en aio ekana olla kokeilemassa...
Juuri tuosta pehmiksestä en tiedä mutta joskus ostin ihan pehmiskioskista vanhaksi meneviä pehmistölkkejä, en muista valmistajaa mutta olivat litran tuoremehutölkkejä vastaavissa tetroissa. Pistin pakkaseen hetkeksi ja vaahdotin sähkövatkaimella tosi kylmänä, pehmistä tuli:)
ja ihan samaa Valion? ainetta mitä käytetään pehmistä myyvissä pisteissäkin niissä pehmiskoneissa.
Millaista se pehmisaine on? Löytyykö sitä mahdollisesti kylmähyllystä vai pakastealtaista?
ja kertokaa. Itse en just pääse kun ipanat vesirokossa. En malta odottaa kokemuksianne, tosi mahtava lisä ois juhliin ja muutenkin herkutteluun.
Meillä käytetään ihan vanilijakastikkeen sijasta. Tai juon koko purkillisen sellaisenaan
Mä oon hankkinut tota tukusta vuosikaudet. Tehdään viinapaukkuja blenderillä :)
Mutta tulee varmaan hyviä ihan holittomanakin.
Lisäksi tähän voisi luetella ne kaikki Citymarketit ja muut kaupat, joista varmasti saa
kyllä kiitos, jos asustelet pk-seudulla,niin kiinnostaisi, tuota sai vielä viime vuonna Jumbon cittarista, nyt kun tuli hankittua jäätelökone niin kävin viime viikkona Jumbossa,ei enää ollut :(
tulee liian löysää. 0,5 l pehmistä koneeseen niin tulee hyvää!
t. toinen jätskin ystävä :)
Valion seinäjoen tuottajamyymälä on kaikille auki ark.10-16.30. Joku osmankäämätie se taitaa olla. Siä tehtaan takana.
Ootteko te siis ensin vatkannu sen litkun ennen jätski koneeseen laittoa? Ostimme just koneen...
Arlan pehmisainetta on kokeiltu nyt pari krt. Oikein hyvää. Vaatii tosin pitkän valmistusajan (vatkataan ja pakkaseen pariksi tunniksi ja taas vatkataan).
Suosittelen. Löytynee joka kaupasta.
tuota ei sitten kannata päästää pakastumaan umpijäähän. Sitten sitä pitää taas sulatella ja se lämpötila missä tuo on sopivaa, on erittäin tarkka. tulee helposti liian löysää, ja toisaalta liian kylmänä ei vatkaudu yhtään. Aika vähän tuosta tulee mutta ihan ok on.
auttakaa joku...kauan pidette pakkasessa ja kauan pitää vatkata?
Eivät onnistuneet tilaamaan, myydään kuulemma vaan ns.kahvilatuotteena.
Ja siinä on vaahterasiirappia, sokerisempaa siis kuin kilpaileva tuote.
kun annat sen vähän aikaa sulaa ja vatkaat/pehmität haarukalla. Kokeilkaas!
Oiskohan hiukan upeata tehdä kotona pehmistä, namnam! Kokeile, en ole omassa cittarissamme tuota kyllä huomannut? Eli kipinkapin kauppaan, tule heti tänne kertomaan :)