Miten päästä eroon pienien rintojen aiheuttamasta ahdistuksesta..
..ja huonosta itsetunnosta?
Rintani ovat todella pienet, hyvä jos A-kupin täyttää.Imetyksen alkuaikoina ne oli C, mutta pieneni takaisin normaaliin kokoonsa. Olen kouluaikoina saanut "nauttia" haukuista ja huomautteluista, ja vaikka en haluaisi sitä myöntää, taitaa ne vaivata vieläkin.
Haluaisin normaalin ihmisen itsetunnon ja olla ylpeä vartalostani.
Silikoneja en haluaisi, enkä mitään valtavia toppauksia vaan nimenomaan haluaisin pystyä muuttamaan ajatusmaailmaani niin että kelpaan näin.. onkohan mahdollista? :)
Minkälaiset vaatteet pukee pienirintaista, vai pukeeko mikään?
Kommentit (46)
Minusta pienet rinnat (esim. Paris Hiltonilla) ovat huomattavasi kauniimmat ja seksikkäät kuin isot, roikkuvat lötjäkkeet!
Ystävälläni on erittäin pienet rinnat kahden lapsen imetyksestä huolimatta ja kadehdin oikeasti hänen kroppaansa: Hän on hoikka, trenattu ja kaunis. Ystäväni käyttää myös usein kireitä T-paitoja, jotka mielestäni näyttävät hyviltä vain ja ainoastaan, KOSKA hänellä on pienet rinnat!
Itselläni rinnat ovat kuppikokoa C ja kireät T-paidat saavat minut näyttämään liian ahtaaseen kuoreen sullotulta makkaralta, vaikka en muuten olekaan lihava.
oman miehesi mielestä! Eikö se ole tärkeintä?
En tiedä olenko sitten nuori vai en. :D
Kai mun täytyy rohjistua ja lakata peittelemästä. Tähän asti kun olen noita rintoja peitellyt mieheltänikin.
Noista pukeutumisvinkeistä, mistäköhän niitä saisi?
-ap
Itselläkin oli tuossa iässä vaikka mitä ulkonäkö "hang ups":eja. Ehkä viimeiset 10 vuotta (täytän 40 tänä vuonna) on ollut sellaista aikaa, että olen päässyt niistä yli.
Tässä pari vinkkiä pienirintaiselta:
Kunnon rintsikat
Hyvä ryhti
Ei kannata piilotella pieniä rintoja, vaan pikemmin sinulla on mahdollisuus korostaa yläkropan siroutta. Mieti, mistä osista vartalossasi tykkäät ja korosta vielä erityisesti niitä. Itsessäni tykkään hartioista ja dekolteesta (ennen rintoja) ja etsin avokaulaisia puseroita.
Liikunta parantaa kropan ryhtiä ja ennen kaikkea auttaa kantamaan omaa vartaloaan ryhdikkäästi ja reippaasti.
TOSI monien mielestä pienet rinnat ovat näteimmät. Esim. Ranskassa pienirintaisuus on ihanne. En halua mollata suuripovisia, mutta fakta on se, että esim. USA:ssa tykätään hirveästi isoista rinnoita ja Manner-Euroopassa ei niinkään.
Ainakin pienet ovat kätevät eikä pari liikakiloa saa näyttämään niin helposti matamilta.
Ja jos saat jotenkin läheisiltäsi lisäkehuja (voit myös kertoa kaipaavasi niitä), niin sekin varmasti auttaa. Itse en ole juuri teinivuosia lukuunottamatta harmitellut rintojani, ehkäpä koska ne eivät ole olleet pilkan kohde onneksi koskaan. Mutta hvyä aikuinen mies osaa korvata teinivuosien idioottien möläytykset ainakin jonkin verran.
Hyvää kevättä!
Ihanne tietysti useimpien pieni- ja isorintaisten mielestä olisi olla ns. "normaali"kuppikokoinen n.B. Mutta koska tilanne on jokaisella se minkä syntymälahjakseen saa, siitä kannattaa oppia ottamaan hyvät puolet irti.
Pienirintaisena voit juosta vapaasti! (vrt. itselläni 85E rinnat hölskyvät ja särkevät parhaidenkin urheilurintaliivien kanssa, en pysty juoksemaan kovaa vauhtia)
Tärkeintä tietysti olisi olla tyytyväinen itseensä! Tässä vain oli vähän vertailua näin isorintaisen näkökulmasta. Itse aion mennä pienennysleikkaukseen kunhan kaikki lapset on tehty.
Pienirintaisena voit käyttää poolopaitoja, avokaulaisia paitoja, kietaisupaitoja, oikeastaan mitä tahansa paitoja.
Ihmiset (miehet) katsovat silmiisi eivätkä rintoihisi kun puhuvat sinulle.
Rinnanalusesi eivät haudu ja hankaudu ja hikoile.
Voit olla vapaasti ilman rintsikoita vaikka töissä! (vrt. isorintaisena ainakin minun on käytettävä rintsikoita kaikkialla, paitsi nukkuessa. Muuten venyminen ja höllyminen tuntuu pahalta)
Et näytä eteenpäin kaatuvalta koko ajan! (isot rinnat tuovat painopisteen vartalossa ihan väärään paikkaan)
http://shoesaccessories.suite101.com/article.cfm/fashion_tips_for_small…
http://www.sofeminine.co.uk/guide/fashion/f7188-style-advice-for-women-…