Kenen julkkismiehen ulkonäön "palvontaa" et ymmärrä?
Tuota "Maailman komeimmat miehet TOP 3"- ketjua lukiessani, totesin että kyllä voi ihmisillä olla päinvastaisia makuja! Eli kenen ulkonäöstä et tykkää ollenkaan? Mun listalle pääsee ainakin Ville Valo, joka näyttää musta ihan narkkarilta, Justin Timberlake jota ei voi mielestäni mieheksi kutsua ja joku Vin Diesel ällöttävine lihaksineen!
Kommentit (54)
että säälittää, samoin kuin Pitt. Mutta näistä kahdesta Grantillä on aivotoimintaa, ja hän antaa sen myös näkyä.
Täältä myös ääni Johnny Deppille, tyttömäinen kääpiö, ja kuulostaa saaneen alkoholista jo aivovamman. Puhuu hitaammin kuin minä.
Pidetään jotenkin selviönä, että on yleisesti hot. Ei ole!
En myöskään jaa ihalua Pako-sarjan päänäyttelijöistä, päät ovat pyöreät kuin rantapallolla ja Sibelius-vekki otsassa kummallakin, ei nappaa.
Pidetään jotenkin selviönä, että on yleisesti hot. Ei ole!
En myöskään jaa ihalua Pako-sarjan päänäyttelijöistä, päät ovat pyöreät kuin rantapallolla ja Sibelius-vekki otsassa kummallakin, ei nappaa.
Ville Valo ja Johnny Depp
molemmat laihoja ja epämiellyttävän epämiehekkäitä.
Ällömpiä ja vastenmielisemmän näköisiä miehiä saa hakea.
Tuota Brad Pittin ihailua minäkinnolen ihmetelly. Niin tavis pullaposki kuin voi olla...
Ville Valo on limaisen näköinen.
Will Smith on pienipäinen kahvakorva.
Mutta minustakin Gere on hieno. Ja Depp, vaikka Depp enemmänkin sksi, että on about täydellisen kaunis ihminen kuin siksi, että olisi miehekään komea.
kun kuulin että ehkäisypillerieitä syövät naiset pitävät naismaisista ja lapsekkaista miehistä.
Brad Pitt ei mun mielestä ole sellainen, eikä yökkö-Oskari Katajisto. Leppilampi "luulen itsestäni liikaa" ällöttää myös.
joka on nainut serkkuaan. Luulee olevansa tosiaan luomakunnan kruunu.
en kyllä ihan oikeasti ymmärrä brad pittiäkään. onhan se ihan mukavan näköinen mutta ei mikään HOTTIS kuitenkaan.
Di Caprio ja Brad Pitt täälläkin
Lisäksi Peter Franzen
ja Leonardo di Caprio, ihme vauvapullanaama
on seka hyvannnakoinen etta loistava nayttelija. Vai miten on esim. leffa I´m Sam