Mies ei halua vauvaa, mutta "suostuu" - muilla sama tilanne?
Ei ole kauhean hehkeätä aloittaa yrittää tulla raskaaksi. Mies on hyvä isä ja "suostuu" uuteen vauvaan, mutta sanoo samalla ettei todellakaan haluaisi sellaista elämäntilannetta. Nykyinen kahden lapsen kanssa kuulemma niin paljon parempi.
Ootteko muut olleet samassa tilanteessa? Missä vaiheessa mies on lämmennyt asialle? Uskon, että jos/kun kolmas lapsi syntyy niin mies hyväksyy tilanteen, mutta kurja on lähtökohta kun mies pelkää sitä päivää että olen raskaana.
En kuitenkaan aio perääntyä tässä tilanteessa, sillä haluan kolme lasta ja mieskin on siihen suostunut. Kauhea vaan tällainen ristiriita. Itkettää! Kaksi ensimmäistä olivat sentään molempien vanhempien toivomia lapsia.
Mies ei halunnut kolmatta. Oli vakaasti sitä mieltä, että 2riittää. No pidin pääni ja kolmas tuli ja olin siihen lapsimäärään tyytyväinen ja vauvakuumeet loppui siihen. Kunnes mies sanoi parin vuoden päästä yllätyksenä et menishän tässä neljäskin. Tuossa kohtaa kriiseilin itse, että en oikeasti jaksa enää, mutta tuli neljäs. Ja vielä viides perään ajatuksella näitä on jo 4 niin siinä se menee viideskin. Enenpää ei tule ja ollaan niin onnellisia kaikista, ei ole itsestään selvää saada näin monta lasta.