Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa hyvä itsetunto nyt, kun sain kuulla eilen itsestäni totuuksia! :(

Vierailija
10.03.2010 |

Kiltti rakas mieheni sanoi minulle että näytän ihan mieheltä ja on kanssani vain säälistä. Meillä on ollut riitaa ja olisin eilen halunnu selvittää asian. Mies sanois että "pidä pääs kiinni, tai lähen taas vetää täältä" (yleensä aina hiypy pitkiksi ajoiksi, menee jonnekkin yöksi ja jättää lasten hoidon ja kodin minun harteilleni kokonaan). Sanoin että meidän on pakkoa puhua molempien mielenrauhan takia, että ei asiat karkuun juoksemalla parane. Mies valehteli todella törkeästi minulle ja petti luottamuksen, eikä kestä yhtään että "syytän häntä" eli edes puhun asiasta. Siitä suivaantuneena hän alkoi haukkumaan minua niin että aloin itkemään, ja taas häipyi yöksi.

Miten ihmeessä saan tuollaisen miehen kanssa puhuttua asioista? Aina kun yritän puhua hänen valheistaan hän vain sanoo "ÄLÄ NYT TAAS ALA HAASTAMAAN RIITAA". Minua ahdistaa nämä kaikki valheet koska emme ikinä saa puhuttua niitä läpi koska mies ei halua ottaa vastuuta teoistaan. Sitten vielä minun huorittelu, rumaksi haukkuminen yms päälle.

Jos sanon että en kestä enää tuollaista käytöstä, se on minusta lapsellista, että saa lopettaa tuon tai jää yksin niin mies siihen "no sittenpähän jään".

TSIISUS!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitto olisi kyllä finaalissa. Sinun miehesi on sivistymätön pikkulapsi. Minä sanoisin että katotaanpa välillä sitä sun turpaasi ja veisin sen peilin eteen.. tuskin se sun miehesi on mikään komistus itsekkään... veikkaan.

Vierailija
22/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika kiltti kun kestät tuollaista. Kannattaisiko oikeasti nyt miettiä sitä EROA.

Mies ilmeisesti itsekin haluaa erota.

Etkai provosoi häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään, kauniina päivänä lähdet lasten kanssa kunntaan/kaupunkiin ja haet asutopaperit. Tilaat ajan sossusta ja kerrot tilnteen. Tuo ei ole tervettä ei sinulle eikä lapsille. Ja kyllä pärjää yh:na ihan hyvin. monesti kaikkien tukien kanssa jopa paremmin.

Vierailija
24/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt, että voimme elää täysin eri maailmoissa. Ts. asiat jotka nainen saattaa kokea voimakkaana, eivät merkkaa miehelle yhtään mitään.

Ja päinvastoin. Omasta kokemuksestani olen oppinut sen verran, että naiset ovat usein helvetin kieroja ja haukkuvat puolisoitaan ilman mitään todellista syytä kaveripiirissä.

Useilla naisilla on taipumus kehitellä päänsä sisällä mitä ihmeellisimpiä skenaarioita elämästä. Joku pienenpieni asia saa aivan helevetin ison mittakaavan ( labiilius ).

Näitä oman pään sisällä kehitettyjä virityksiä sitten kasataan ukko-raukan niskaan.

Vierailija
25/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa tutulta. Oma exäni reagoi samalla lailla ennen kuin otti ja lähti ja jätti kolmen pienen kanssa yksin. Ei kuulosta kovin hyvälle tuo miehesi käytös. Ihan senkään kannalta, että tiedän tasan tarkkaan miten rikki olet luovimaan kaiken tuon p****n keskellä.

Ero oli minulle kova pala, vaikken omaa pärjäämistä ole koskaan epäillytkään. En olisi koskaan uskonut joutuvani yh-äidiksi, olin varma, että liittomme kestää. Vaan niin voi ihminen muuttua omien ongelmiensa ja ikäkriisin (30v.) myötä. Säälittävää, mutta totta.

Itse jaksan henkisesti nyt paljon paremmin, vaikka olenkin vielä katkera erosta. Uskon, että elämän kantaa ja sinäkin selviät. Ota tukiverkostosi tehokäyttöön ja selvitä reippaasti asiat. Kyllä ne siitä selviää!

Niin ja minä odottelin vajaan vuoden sitä, että mies alkaisi puhua. Ei alkanut. Ja sitten kun viimein vaadin asiaa ihan tosissani niin ei ollut enää mitään keskusteltavaa...

Vierailija
26/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa käytöstä tuo onkin. mies on muutenkin tyyppiä "jos hän käy kaupassa, nainen tekee kaiken muun kotihomman ja lapsenhoidon".

eroa olenkin miettinyt, äitini kanssa jo puhunut että hän auttaa minua tässä.

en todellakaan olisi itsestäni uskonut että tälläistä ikinä katsoisin.

-ap

Vierailija
27/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää keskustella tuollaisen "miehen" kanssa, ei ole selvästikään koskaan kasvanut aikuiseksi.

Minä sanoisin noin käyttäytyvälle, ettei tarvitse takaisin tulla, omissa lapsissakin on tarpeeksi hoitamista en kaipaa enää ylimääräistä uhmaikäistä hoidettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme