loukkaantuisitko jos miehesi sanoisi sinulle:
- ei halua useammin seksiä (kuin kerran kuukaudessa tai kahdessa) koska pelkää että kyllästyy
- seksi kanssani on aina samanlaista
Taustalla suhde jossa olen ollut puutteessa sen alusta lähtien ja tehnyt kaikkeni asian eteen
Kommentit (24)
Vähänkö multa tulis tekstiä ja mies sais kuulla kunniansa jos tuollaista pa*kaa suoltais!!
Jos seksi on hänen mielestään sun kanssa aina samanlaista ja sä oot kuitenkin ainakin yrittänyt niin kai kysyit mieheltäs et mitäs se arvon herra sit tahtois et se ois erilaista? Ja et mitä hän on valmis tekeen asian hyväksi?
Mä latelisin tasan tarkkaan sen mitä mä oo yrittänyt (ehkä kirjoittaisin ylös ja laittaisin miehen naaman eteen konkreettisen listan) ja haluaisin mieheltä samanlaisen listan,mitä hän on tehnyt tilanteen hyväksi/parantamiseksi??
KAI te puhuitte asiasta?? Siis tarkoitan oikeaa keskustelemista,en sitä et mies ilmoittaa jotain ja sä itket itses uneen illalla...
Ensinnäkin, kertomasi perusteella, kuulostaa tekosyiltä. Toiseksi, jos tilanne kerran on jatkunut samana pitkään (alusta asti?), sitä tuskin saa muutettua. No, uskon että pitkällisellä työllä ja vaivannäöllä varmasti tilanteen voisi muuttaa, mutta se vaatisi molempien sitoutumista asiaan, ja valitettavasti veikkaan, että miehesi tuskin edes haluaa tilannetta muuttaa.
Voithan tietysti vielä kysyä, josko miehesi lähtisi pariterapiaan tai vastaavaan. Veikkaan, ettei lähde, mutta ainakin voit sanoa todella yrittäneesi kaikkesi ja pistää ukon kiertoon. Kysypäs muuten, kun seuraavan kerran asiasta on puhetta, ja mies sanoo, että seksi on sun kanssasi aina niin samanlaista, että kenen kanssa se sitten on erilaista.
mitä hän sanoi ei ole mitään mistä voisin loukkaantua. Lääkäriin hän ei suostu eikä terapiaan (kuulemma siellä sekä minä että terapeutti haukkuisimme häntä).
Ei kyllä tuon jälkeen enää kauheasti keskusteltu kun mies ei ymmärtänyt miksi itken kun hän ei ollut mitään sellaista sanonut. Katsotaan nyt miten keskustelu jatkuu (jos jatkuu) kun lapset menee tässä kohta nukkumaan...
ap
...että onko häntä koskaan miehet kiinnostaneet sillä lailla.
...että onko häntä koskaan miehet kiinnostaneet sillä lailla.
koska onhan tässä vuosien mittaan suunnilleen kaikki mahdolliset syyt tähän tilanteeseen tullut käytyä läpi; ainakin siis mun päässä.
Vastaus oli kielteinen (ja sain miehen suuttumuksen kaupan päälle)
ap
Tosin suosittelisin lämpimästi jonkin sortin lääkäriä haluttomuuteen ja kysyisin saanko käydä vieraissa.
Enkä saanut nukuttua yöllä. Miehen mielestä hän ei ole sanonut mitään loukkaavaa. Kun ei mulla enää ole enempää mitä voisit tehdä että miestä kiinnostaisi:( ap
hän käydä lääkärissä tarkistuttamassa testosteroniarvot ja mitähän muita niitä olikaan?
been there, done that.
Lopputuloksena on vain se, että molemmilla paha olo (tai ei ehkä miehellä välttämättä). Kokemukseni mukaan näitä asioita ei voi korjata, joten sanon - mitä yleensä en sano kellekään - JÄTÄ SE SIKA ANSAITSET PAREMPAA.
Nih.
Itse seksin vähyys on minulle ihan ok, mutta loukkaantuisin kyllä jos tietäisin että syy on tuo.
että miehesi kertoi sinulle ihan konkreettisen parannusehdotuksen: että hän harrastaisi mieluummin vähän vaihtelevampaa seksiä, ja että jos se olisi erilaisempaa eri kerroilla niin hän ei kyllästyisi.
Mutta käytännössä ymmärrän, jos tuollainen lausunto ei inspiroi keksimään uusia seksitemppuja. Selvästikin mies pitää tätä sinun ongelmanasi, sen sijaan että itse rupeaisi miettimään miten samaan repertuaariin saataisiin vaihtelua.
että miehesi kertoi sinulle ihan konkreettisen parannusehdotuksen: että hän harrastaisi mieluummin vähän vaihtelevampaa seksiä, ja että jos se olisi erilaisempaa eri kerroilla niin hän ei kyllästyisi. Mutta käytännössä ymmärrän, jos tuollainen lausunto ei inspiroi keksimään uusia seksitemppuja. Selvästikin mies pitää tätä sinun ongelmanasi, sen sijaan että itse rupeaisi miettimään miten samaan repertuaariin saataisiin vaihtelua.
yrittänyt eri asioita mutta mies ei niistä ole ollut kiinnostunut/innostunut. Eli mitäköhän hän oikein kaipaisi? Kun kyse ei todellakaan ole siitä että minä olisin tylsä "peruslahna".
Ja eikä tämä niin voi mennä että minun toivomuksiani ei huomioida ollankaan ja sen lisäksi että seksiä harrastetaan vain silloin (harvoin) kun mies haluaa niin silloinkin kyse olisi siitä että minun pitäisi yksipuolisesti miellyttää häntä?! Huomioikoon että mies ei ole esim. suuseksiä antanut minulle vuosikausiin vaikka itse on mielellään tuossa hommassa saavana osapuolena. ap
"Pelkää että kyllästyy" ja "aina samanlaista seksiä", aikamoinen vauva. Miten miehesi on suhtautunut silloin kun sinä olet "tehnyt kaikkesi" ja mitä olet tehnyt (anteeksi jos utelen)?
Ehkä sinun kannattaisi irrottautua suhteesta, toipua siitä ja alkaa katsoa ympärillesi. Maailmassa on paljon kivoja, aktiivisia, helliä ja fiksuja miehiä.
Kahdestaan harrastettu seksi ei ole yhden henkilön nojassa: teitähän kaksi harrastaa "tylsää seksiä".
Te voitte aina kokeilla uusia asioita niin ei ole samanlaista! Ja jos mitään uutta ei voi kokeilla niin ehkä estoja on niin paljon että kannattaa hakea apua?
Sekin sitten että toinen saattaa olla tyytyväinen kertaan kuussa. Ei siihen voi sanoa että toisen syy jos ei paneta enempää.. Tai vastaavasti kauhistella kun ei edes kerran viikossa halua.
En usko että kaikkeasi olet tehnyt.
Eikä kaikki voi olla sinun harteilla.
tämmösiä tampioita (mies) ei pysty muuttamaan. Hänen "seksinsä" on ihan eri planeetalla. Jos pystyy sanomaan tuollaisia, niin ei kyllä todellakaan pysty muuttumaan millään seksiterapialla.
Jätä se onnettomuus ennenkuin alat ajatella, että sinussa on jotain vikaa. Kuten joku jo aiemmin sanoi: maailma on pullollaan fiksuja ja seksistä pitäviä miehiä.
Olen yrittänyt eri asentoja (mies ei suostu), suuseksiä (mies suostuu saavaksi osapuoleksi), eri paikkoja (kotona ja muualla), olen järjestänyt kahdenkeskistä aikaa, viikonloppumatkoja, hoitanut aina välillä kaikki kotityöt että mies saisi levätä eikä olisi aina niin väsynyt ettei jaksa, olen pukeutunut hepeniin (mies kuolee nauruun), puhunut tuhmia, vihjaillut, puristellut pepusta kesken ruoanlaiton, lähetellyt pikkutuhmia viestejä, olen ollut hellä, raju jne. En kuitenkaan mihinkään sellaiseen halua lähteä mikä ei minusta tunnu enää hyvältä.
Saa ehdottaa mitä muuta voisi kokeilla...(vaikka nyt on sellainen olo etten tuohon mieheen enää koske ikinä) ap
(tosin joskus muinoin) ovat ihmetelleet että olenpa villi, estoton, kekseliäs jne.
ap
jos olisi lisää kommentteja tai muuta
sitä vakuuttuneemmaksi tulet, että sinussa on jotain vikaa. masennut ja kärsit koko loppuelämäsi ajan.
Siinä tilanteessa ei todellakaan ole mitään, mitä voisit enempää tehdä.