Tympiikö muita fb-riippuvaiset?
Osaa vähän ärsyttää ystävä, joka on facebookissa myös ollessaan livenä ystäviensä kanssa. Ei kai oikeassa sosiaalisessa tilanteessa pitäisi hakeutua sinne, vaan seurustella niiden aitojen ihmisten kanssa?? Eikä ole yks tai kaks kertaa kun näin on käynyt. Mikä ihme siinä koukuttaa? Ja miten voisin kauniisti huomauttaa ystävälle, että harmittaa tuo tapa? Tämä on aina vaan edelleen varmistanut uskoani siitä etten tule sinne kirjautumaan ikipäivänä.
Kommentit (8)
Yhteinen hupi, mikäs siinä, mutta kun kaveri alkaa yksikseen kirjoitella feisbuukkiin, eikä sinä aikana muiden ihmisten kanssa juttele. Ollaanpa sitten bileissä, junassa, elokuvateatterin aulassa tai missä vaan.
Kun joka toinen lause alkaa: "Luin muuten naamakirjasta, että..." Hoh hoijaa... Ei voisi vähempää kiinnostaa koko naamakirja.
Olet ihan ulkona toisten jutuista, jo set kuulu facebookiin. Harvoin kukaan enää soittelee tai kyselee sähköpostilla kuulumisia, kun kaikki "tärkeä" kerrotaan siellä fb:ssä :(
Se että jotkut ihmiset avautuvat siellä ihan kaikesta, mutta kun livenä nähdään, niin ei mitään kerrota. Jos itse haluan priorisoida ihan aidot ystävyyssuhteet, enkä istua siellä kaiken iltaa, jään auttamatta ulkopuolelle.
mua ärsyttää sellaset jotka sinne kokoajan kirjottaa tyyliin kävin lasten kaa ulkona tai sit jotain voi ei ! ja siitä pitäis sit lähtee uteleen et mikä ny on ?!
En mäkään tilitä sinne jokaista paskallakäyntiä tms.
onhan se aika outoa. Mutta mulla on ollut tällaisen kaverin kanssa joskus ihan hauskojakin fb-hetkiä, kun ollaan surfattu yhdessä. Aika nörttiä hupia.