G: Oletko kiltti vai ilkeä palstailija?
Minä kiltti, pari kertaa kokeillut ilkeilyä ja provoilua, mutta ei sopinut minulle, tuli vaan paha mieli.
Kommentit (18)
haluan auttaa. Jos en osaa sanoa mitään positiivista tai antaa vinkkiä miten ongelman voisi ratkaista olen kirjoittamatta.
Mutta sitten välillä menee hermo näihin oikeasti typeriin ihmisiin. Heille saatan vastata ihan yhtä typerästi, provoihin en vastaa enkä niitä itsekään kirjoita.
Mut voin mä silti olla eri mieltä. Kiltisti.
Olen ilkeä ilkeille ja tykkään provota provoille.
Yleensä ennen viimeistä pistoa kuuntelen youtubesta hurmoksellista musiikkia.
Kukaan ei vittuile minulle!
T: 11cm mies
Ja siitä onko ukko saanut mut raivon partaalle vai ei.
tsihih 11 cm pieni valuvikainen oot...
Jo vuosikausia :). Ei musta ole kenellekään kettuilemaan. Kyllä mä saatan napakasti kirjoittaa ja olla eri mieltä, mutta en ikinä ole ilkeä.
jos totean jotain kärkevää tai piikikästä, niin totean sitä yleisellä tasolla, enkä koskaan hyökkää toisen av-mamman kimppuun sanoilla. Erimielisenkin palautteen pidän aina asiallisena.
elikkäs siis kannustava.
Nautin kyllä suunnattomasti, kun joskus oikein kunnollla pistän tuulemaan ja koen, että nyt pitää nostaa kissa pöydälle ja kertoa oma mielipide. Silloin en ole ainakaan kiltti. Joskus pitää siis oikoa muiden "vääriä" mielipiteitä.
täällä on niin perseestä kaikenmaailman provoja että valitettavasti tosissaan olevatkin saavat paskaa niskaan.
Periaatteena pidän sitä, että kirjoitan vain sellaista, minkä voisin nimelläni allekirjoittaa.
jos totean jotain kärkevää tai piikikästä, niin totean sitä yleisellä tasolla, enkä koskaan hyökkää toisen av-mamman kimppuun sanoilla. Erimielisenkin palautteen pidän aina asiallisena.
Huonona päivänä olen joskus sarkastinen.
yleisesti ottaen kiltti, mutta jos joku on minusta täysin idiootti, niin en mieliepidettäni kätke. Tosin silloinkin isken aina faktaa peliin.
Ilkeille tai tavallisen torville jutuille vastaan ilkeästi, viattoman tyhmille tai vilpittömille jutuille taas kiltisti.