Vanilija- vai vaniliinisokeri?
Kommentit (15)
Ja miksi on kehitetty kahta sorttia, eri käyttötarkoitus vai makuvivahde? ap
tietysti, siinä on sitä vaniljaa (mustia "täpliä")
eli on maukkaampaa. vanilliini (huom. kahdella ällällä :) on sokeria joka on makeutettu vaniljatangoilla
vanilliini esanssia. Minä tykkään vaniljan mustista pilkuista.
ei siällä sokeria, sitä voi itse lisätä. Vaniljasokeri aika rahastusta, kun sokeri lisätty.
...allergisia tulee kylään, silloin käytän vanilliinia.
kumpaa mies sattuu kaupasta tuomaan.
joka on keinotekoinen tuote. Vaniljatanko, luomuvaniljasokeri tai tavallinen vaniljasokeri käy.
Taitaa olla loppupeleissä aika harvinaista olla allerginen vanilijalle. Millaisia oireita te saatte?
paras on vaniljajauhe, ehtaa tavaraa joka ei siällä sokeria, sitä voi itse lisätä. Vaniljasokeri aika rahastusta, kun sokeri lisätty.
kaupoissa myytävässä "vanilja-sokerissa" suurin osa mausta tulee kuitenkin synteettisestä vanilliinistä. Oikeaa vaniljaa siellä on vain vähän näön vuoksi. Katsokaa vaikka niiden ainesosaluetteloa.
Vaniljasokerin tekeminen itse ei kyllä ole vaikeaa, vaikka vähän kalliimpaa se lysti on. Ostetaan vaniljatankoja ja hienoa sokeria, raaputetaan tangoista sisukset ja sekoitetaan ne sokerin sekaan. Lisäksi tökitään ne tankojen runko-osatkin sinne, niistä lähtee makua, mutta ne pitää onkia poisjoukosta silloin kun sokeria käytetään.
Vanilja on aitoa ja vanilliini synteettinen. Siksi vanilja.
vanilja- ja vanilliinisokeria. Mutta oli kummin vain, niin ovat täysin tarpeettomia ihmiselle. Turhakkeita molemmat.
siks et se ei oo samalla lailla keinotekoista kuin vanilliini.