Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No tämäkin vielä! Naista itselleen etsinyt unelmien poikamies olikin homo!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tarinoita muitakin. Pettymys tietty naisille.

Vierailija
2/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaapistatuleminen itsessään mikään uutinen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi eheytyä muttei onnistunut

Vierailija
4/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti suuri osa miehistä on homoja. Rakkaus kohdistuu kavereihin, isään, naisen isään, jne. Jne. Maksimissaan äitiin. Nainen on pano, reikä, väkivallan kohde. Se ei ole rakkautta vaan jotain patoutunutta hyväksikäyttöä. Mitä useampi mies hyväksyy tämän itsessään ja jättää naiset rauhaan, sitä parempi

Homot eivät kuitenkaan ole hedelmällisiä. Naisen kohdun valjastaminen homojen lapsitehtaaksi on suuri rikos, ja koska homo ei tunne vääryyttä, synkän manttelin ja kärsimyksen kantajaksi joutuu lapsi

Vierailija
5/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti suuri osa miehistä on homoja. Rakkaus kohdistuu kavereihin, isään, naisen isään, jne. Jne. Maksimissaan äitiin. Nainen on pano, reikä, väkivallan kohde. Se ei ole rakkautta vaan jotain patoutunutta hyväksikäyttöä. Mitä useampi mies hyväksyy tämän itsessään ja jättää naiset rauhaan, sitä parempi

Homot eivät kuitenkaan ole hedelmällisiä. Naisen kohdun valjastaminen homojen lapsitehtaaksi on suuri rikos, ja koska homo ei tunne vääryyttä, synkän manttelin ja kärsimyksen kantajaksi joutuu lapsi

Aamulääkkeet jäänyt ottamatta?

Vierailija
6/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitään eheytyä...paskat! Semmosta ole olemassakaan!

"Olen juossut itseäni karkuun pitkään. Olen vihannut itseäni pitkään... Ja olen homo. Pääsin asian kanssa sinuiksi aiemmin tänä vuonna ja olen käsitellyt sitä. Seuraava askel oli kertoa ihmisille, Underwood sanoi ohjelmassa.

Underwoodin vapautunut elämä alkoi ison ja salaisen julkistuksen jälkeen."

Vierailija
7/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, miettikääs miten miehet viettää aikaa keskenään kaikenmaailman sateenvarjojen alla...

Vierailija
8/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot joutuu helvettiin

tv jeremy19

Vierailija
9/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuollaiset miehet on homoja tuollaisessa ohjelmassa.

Vierailija
10/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on sekaisin ja homoja suositaan mediassa. 

Vierailija
11/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mt-ongelmia näillä on. Lapset pitäisi kieltää näiltä. 

Vierailija
12/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulääkkeet jäänyt ottamatta?

Ei ole. Miehiltä on, kun pahoinpitelevät ja hyväksikäyttävät puolisoitaan, lastensa äitejä, jne.

Vierailija
13/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kun oli Coltonin kausi ja siinä yksi mies epäili häntä homoksi. Vitsillä vaan mutta taisi tietää.

Vierailija
14/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain mt-ongelmia näillä on. Lapset pitäisi kieltää näiltä. 

Ööö. Vanhemmat ovat heteroja.  Mitä meni pieleen heterovanhemmilla?

Vierailija
15/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hOMOUS ON KADOTUKSEN SYNTI

1 KOR 6 

1. kor 6 

9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei IRSTAILIJAT EIVÄTKÄ HOMOSEKSUAALISUUDEN HARJOITTAJAT ,

10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.

13 Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja

Kumma kun alkuperäisessä tekstissä kirjoitetaan huo raamisesta ja irstas keskiaikainen piispa muutti tekstin latinaksi eri tarkoituksella, koska halusi päästä pukille.

Vierailija
16/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä homoseksuaalisuus muuten johtuu???

Vierailija
17/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen antanut ruoskia itsestäni pois homoutta.

Vierailija
18/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi olikin sarjassa erikoisen itkuinen ja oikutteleva, välillä täysin poissa tolaltaan ja vältteli seksiä naisten kanssa. Homotutka toimi hänen kohdallaan, ei voinut erehtyä. Edes hänen vanhempansa eivät tajunneet tilannetta, yritys oli kova naittaa mies naisen kanssa. Tyypillistä, että joutui konkreettisesti näyttämään koko maailmalle kuinka onkin homo. Toivottavasti vanhempansa ovat asian hyväksyneet. 

Vierailija
19/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenivirhe?

Vierailija
20/34 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vaan tiedä. Tykkäävät jotkut maksalaatikostakin.