Lue keskustelun säännöt.
prinsessakakun ohje??
08.03.2010 |
Laittakaas ohjetta, kiitos:)
Ja leipurit jne. voiko kakun päälystää jo edellispäivänä marsipaanilla..vai alkaako kupruilla tms. jos ihan ilman kupua säilyttää jääkaapissa?
Ja vuoka on halk. 26 cm, eli jos siihen mitoitettuja ohjeita..ei jaksais alkaa suurenteleen jos joku minivuoka-ohje..:b
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
perkule..se kakkuvuoka onki 28cm halk. :D