Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita geishakuulien käyttäjiä - teenkö jotain väärin?

Vierailija
08.03.2010 |

Mulla on ollu tuolla kaapissa kuulat (Smartballsit) jo jonkun aikaa, mutta en ole jaksanut käyttää. Nyt viime viikolla otin käyttöön, mutta en vain ehkä ymmärrä, miten niitä pitäisi käyttää.

Taustaksi se, että mulla on kaksi lasta, mutta kumpikin on syntynyt sektiolla. Emättimen suuaukko mulla on tosi pikkuruinen, mutta sisäosasta en osaa sanoa, mies taitaa tietää sen parhaiten. Meillä on jellydildo, joka on n. 6 cm halkaisijaltaan mutta sitä ei olla saatu koskaan edes liukkarilla mun sisään, kun tuntuu että juuri emättimen suuaukko repeää ja sattuu niin lujaa.

No, joka tapauksessa noi mun pallot on silikoniset, kaksi palloa silikoninarussa ja niissä on raskaammat pallot sisässä. Yhteensä koko hässäkkä painaa jotain 75 g. Ongelma on siinä, että ne pallot ei tunnu mun sisällä ollenkaan. Pysyvät siinä mihin ne laitan enkä tarvitse jännittää mitään lihaksia. Liikkuvat kyllä mun sisuksissa, jos jännitän lihaksia.

Onko tämä siis tarkoitus, eli vahvistuvatko ne lihakset pelkästään sillä, että ne kuulat on sisuksissa? Olen hyppinyt ja pomppinut, mutta eivät liiku mihinkään, vaimea helinä vain kuuluu niiden sisäpallojen liikkuessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisiko joku "asiantuntija" kertoa vastauksen tähän ap:n esittämään kysymykseen!

Eli vaikka monista vastauksista voimme lukea, niin hän ei jumppaa tarvitse. Itsellä tilanne on se, että yksi alatiesynnytys on takana ja varmasti jonkinlaiselle jumpalle on tarve. Mutta ihan sama juttu kuulien kanssa, eli liukkarilla menee sisään hyvin, mutta pysyvät siellä ilman mitään puristamisia. Eli mitä kuuluu tehdä?

Kuulien sisäänlaitto sattuu ja ulossaaminen on vemputtamisen takana vaikka kuinka laittaisin liukkaria (ID glide). Olen saanut parin viime vuoden sisällä kaksi potraa poikaa alakautta ja lisäksi on virtsankarkailua, eli treenin tarvetta on varmasti. (Tosin puhtaasti seksin kannalta meillä löystyminen taitaa olla ihan ok sillä mies on aika herkkä ja saa pidettyä nyt pari minuuttia pidempään. On ehdottomasti kieltänyt tiukennusleikkauksen.)

Pimppasi voi hyvinkin olla tiukka, eihän sitä ole edes venytetty, mutta ehkä lihakset voivat silti olla huonossa kunnossa? Kysy oikealta gynekologilta, älä täältä...

Vierailija
22/25 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne arvioi vehkeitä vain toiminnallisuuden kannalta eli jos pissa ja kakka ei karkaa kaikki on ok. On olemassa myös laitteita, joilla voi mitata puristusvoimaa. Paras olisi tietysti, jos puristus tulisi spontaanisti eikä pinnistämällä.

Kysy oikealta gynekologilta, älä täältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein taidat treenata. Smartballsithan nyt on oikeasti tosi isot ja ihan harjoittelun alussa hyvät. Kun vähän edistyy, niin ei kai ne oikeat kuulat ole kuin vähän yli sentin halkaisijaltaan!

Vierailija
24/25 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pallot on vain apuväline supistelun harjoitteluun. Normaalisti nainen ei osaa sitä tahdonalaisesti tehdä, eikä se orgasmikaan automaattisesti mitään liikettä aiheuta.

Puristele vaan niitä sisälläsi ja puristele äijän kaluakin aina välillä kun muistat.

Vierailija
25/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että lantiopohjan lihaksesi ovat oikein hyvässä kunnossa. Se, että ne kuulat vain ovat sisällä, ei auta mitään. Se ei aktivoi mitenkään lihaksia. Emätin on "lihaspussi" ja jos se on tarpeeksi tiukka ja lihastonus on hyvä, pysyvät kuulat siellä tekemättä mitään, riippuen tietenkin kuulien koosta. Jos sinulla tosiaan pysyvät Smartballsin kokoiset kuulat sisällä ja pystyt niitä lihaksiesi avulla liikuttamaan, ei ole mitään tarvetta treenata, toki ylläpitotreeniä on hyvä tehdä. Ja jos haluaa niitä lihaksia kehittää "normaalia" paremmiksi, voi ostaa sellaiset oikein pienet ja painavat kuulat. Niitä käyttäessä pitää lihaksia jännittää, että ne pysyvät paikallaan. Se kehittää niitä lihaksia. Ei missään jumpassakaan tapahdu mitään, jos ei tarvitse käyttää lihaksia, sama se on pimpankin suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi