Muita geishakuulien käyttäjiä - teenkö jotain väärin?
Mulla on ollu tuolla kaapissa kuulat (Smartballsit) jo jonkun aikaa, mutta en ole jaksanut käyttää. Nyt viime viikolla otin käyttöön, mutta en vain ehkä ymmärrä, miten niitä pitäisi käyttää.
Taustaksi se, että mulla on kaksi lasta, mutta kumpikin on syntynyt sektiolla. Emättimen suuaukko mulla on tosi pikkuruinen, mutta sisäosasta en osaa sanoa, mies taitaa tietää sen parhaiten. Meillä on jellydildo, joka on n. 6 cm halkaisijaltaan mutta sitä ei olla saatu koskaan edes liukkarilla mun sisään, kun tuntuu että juuri emättimen suuaukko repeää ja sattuu niin lujaa.
No, joka tapauksessa noi mun pallot on silikoniset, kaksi palloa silikoninarussa ja niissä on raskaammat pallot sisässä. Yhteensä koko hässäkkä painaa jotain 75 g. Ongelma on siinä, että ne pallot ei tunnu mun sisällä ollenkaan. Pysyvät siinä mihin ne laitan enkä tarvitse jännittää mitään lihaksia. Liikkuvat kyllä mun sisuksissa, jos jännitän lihaksia.
Onko tämä siis tarkoitus, eli vahvistuvatko ne lihakset pelkästään sillä, että ne kuulat on sisuksissa? Olen hyppinyt ja pomppinut, mutta eivät liiku mihinkään, vaimea helinä vain kuuluu niiden sisäpallojen liikkuessa.
Kommentit (25)
kuulat sisällä joku 6 tuntia. Kaikkea touhuilin siinä, leikin muksun kanssa, jumppasin, siivosin, tiskasin, pesin pyykkiä yms tavallista.
treenaaminen on nimenomaan treenaamista. eli kun sinulla on kuulat sisälläsi, ota kiinni narusta, joka on niissä kiinni ja vedä kuulia ulos. yritä samalla vastustaa tätä lantionpohjalihaksilla. voit tehdä tätä eri asennoissa. myöhemmin kannattaa siirtyä pikkupalloihin, jos tämä onnistuu sekä istuen, kyykyssä, seisten ja makuulla.
kuulat sisällä joku 6 tuntia. Kaikkea touhuilin siinä, leikin muksun kanssa, jumppasin, siivosin, tiskasin, pesin pyykkiä yms tavallista.
Kuulien käyttö ulkona liikkuessa on ollut myös hyvää treeniä. Kokeilin tätä alkutalvesta vaunuja työntäessä ja tulikin tavaksi. Lumihangessa vaunujen lykkääminen on muutenkin haasteellista kaikille lihaksille.
Hänhän sanoi pystyvänsä liikuttamaan niitä kuulia sisällään jo nyt eikä puolen vuoden harjoittelun jälkeen. Niiden sisälläolosta ei ole hänelle mitään hyötyä. Hänen ei tarvitsisi varsinaisesti treenata lihaksiaan, silläne kuulostavat olevan oikein hyvässä kunnossa, mutta jos jostain syystä hän haluaa niin tehdä, niin silloin pitäisi hankkia tosi pienet ja painavat kuulat, joita joutuu aktiivisesti pitämään sisällään, eli jos lihaksien jännittäminen loppuu, tippuu kuulakin ulos. Se on sitä treenaamista, ei se että kulkee isot kuulat sisällään tekemättä lihaksillaan mitään.
kuulostaa siltä, että lantiopohjan lihaksesi ovat oikein hyvässä kunnossa. Se, että ne kuulat vain ovat sisällä, ei auta mitään. Se ei aktivoi mitenkään lihaksia. Emätin on "lihaspussi" ja jos se on tarpeeksi tiukka ja lihastonus on hyvä, pysyvät kuulat siellä tekemättä mitään, riippuen tietenkin kuulien koosta. Jos sinulla tosiaan pysyvät Smartballsin kokoiset kuulat sisällä ja pystyt niitä lihaksiesi avulla liikuttamaan, ei ole mitään tarvetta treenata, toki ylläpitotreeniä on hyvä tehdä. Ja jos haluaa niitä lihaksia kehittää "normaalia" paremmiksi, voi ostaa sellaiset oikein pienet ja painavat kuulat. Niitä käyttäessä pitää lihaksia jännittää, että ne pysyvät paikallaan. Se kehittää niitä lihaksia. Ei missään jumpassakaan tapahdu mitään, jos ei tarvitse käyttää lihaksia, sama se on pimpankin suhteen.
Alussa vain laitoin kuulat sisääni sen kummempia osaamatta tehdä. Jossain vaiheessa (olisko 1/2 vuotta myöhemmin) huomasin pystyväni supistelujen avulla liikuttelemaan kuulia siellä emättimessä. Sen jälkeen olen tehostanut treeniä tehden oppimaani kuulien liikuttelua. Mutta pääsääntöisesti annan niiden vain olla siellä kun tohuilen muuta.
Minusta yhtä helppoa ja huoletonta kuin tamponien käyttö. Sisään vaan (liukastettuna ja lämmitettynä) ja annan olla itselleni sopivaksi tuntuvan ajan.
tai yrität käyttää. Saisinpa joskus vielä noin tiukkaa naista, johon ei paksu jellydildo uppoa edes liukkarilla. Meillä uppoaa melkein kuivanakin. 6 cm paksu solahtaa sisään kuin itsestään.
Et tarvi mitään treeniä, koska olet niin tiukka. Mikä sai ajattelemaan, että pitäisi treenata? Älä usko täälläkin leviteltyä potaskaa, jonka mukaan kaikkien lihakset venyvät synnytystavasta riippumatta. Uskomatonta skeidaa.
joka saa uskomaan, että tämän ikäisen naisen toosa on pilalla, sieltä ei olisi lasta puserrettukaan. Mies ei ole koskaan valittanut, päinvastoin, mutta jostain syystä olen ollut epävarma asiasta, kun täälläkin kuulee usein, että mies ei kehtaa asiasta vaimolleen rehellisesti sanoa.
"Paikat venyy synnytystavasta riippumatta" sanotaan täällä vähän väliä. Mutta sitten kun on puhe siitä että synnytyksen jälkeen seksihalut kasvavat, paikat tiukentuvat ja orgasmiherkkyys on suurempi jne., niin ne koskevat naisten mielestä vain alatiesynnyttäneitä.
Jos suuaukolta on tiukka ja emätin väljä, niin se ei takaa naiselle nautintoa rakastelussaa. Eikä miehellekään.
Minulla myös kuulajumppa on auttanut tässä tilanteessa.
En ole sanonut, että olen väljä, kun en sitä tiedä. Mies kieltää ja sanoo tiukaksi, mutta tällä palstalla se on tullut selväksi, että mies ei kehtaa sanoa vaimolleen, jos tällä on väljä pimppi. En ole synnyttänyt alakautta eikä minulle ole mitään virtsanpidätysongelmia tms. Orgasmin saan liki aina yhdynnässä. Emättimen suuaukko on ehkä vähän turhankin pikkuruinen, kun siitä ei ole mikään jättikokoinen läpi kulkenut. Vähän voisi olla väljempi, niin olisi leluvalikoima vähän laajempi.
Nuo kuulat nyt ostin, kun jokapuolelta tosiaan kuulee, että kaikilla synnyttäneillä naisilla on väljä pimppa, vaikka lapset ei sitä kautta olisi kulkeneetkaan. Nyt jäin sitten ihmettelemään, että mitä niillä palloilla pitää tehdä, kun en tarvitse mitään lihaksia niiden paikoillaan pitämiseen. Pystyn lihaksia jännittämällä liikuttelemaan niitä edestakaisin. Onko tämä siis se, miten niillä harjoitellaan?
Jos suuaukolta on tiukka ja emätin väljä, niin se ei takaa naiselle nautintoa rakastelussaa. Eikä miehellekään. Minulla myös kuulajumppa on auttanut tässä tilanteessa.
Itse olen 39 v., ei synnytystä ja mies sanoo, että tiukka pimpsa on! Ostin kuulat omaksi huvikseni ja uteliaisuudesta: ei kunnolla mahdu sisälle... eli ei tartte. Mutta jos olis tarve jumpata, sen tekisin, mieskin on niin hyvä mulle niin täytyy osata olla ihana takaisinkin ;D
mutta voisiko joku "asiantuntija" kertoa vastauksen tähän ap:n esittämään kysymykseen!
Eli vaikka monista vastauksista voimme lukea, niin hän ei jumppaa tarvitse. Itsellä tilanne on se, että yksi alatiesynnytys on takana ja varmasti jonkinlaiselle jumpalle on tarve. Mutta ihan sama juttu kuulien kanssa, eli liukkarilla menee sisään hyvin, mutta pysyvät siellä ilman mitään puristamisia. Eli mitä kuuluu tehdä?
Kerron vielä syynkin: haluaisin entisen seksielämäni takaisin. Väljyydestä mainitsemisesta ei saa kuitenkaan muuta kuin paskaa niskaan, sekä kotona että täällä palstalla. Hienovaraisestikin on yritetty, mutta sen teho on käytännössä sama kuin pitäisi asiaa täysin merkityksettömänä. On hienoa, että jotkut vaivautuvat treenaamaan. Ehkä se on naiselle kuitenkin helpompaa treenata oma-aloitteisesti kuin ainoastaan siksi, että mies huomauttaa väljyydestä. Tämä asiahan on kaiketi melko tabu. Tuskin naiset pillun tiukkuudesta ystävien kesken juttelevat. Tulisihan siinä varmasti mieleen toiselle, että onpa miehellä pieni kalu kun pitää tuollaisesta "valittaa".
En ole sanonut, että olen väljä, kun en sitä tiedä. Mies kieltää ja sanoo tiukaksi, mutta tällä palstalla se on tullut selväksi, että mies ei kehtaa sanoa vaimolleen, jos tällä on väljä pimppi.
voin todeta lisäksi sen, että minulle miehenä ei todellakaan ole helppoa myöntää sitä ikävää tosiasiaa, että keskikokoinen kaluni ei riitä täyttämään vaimoni pillua niin paljon, jotta se puristaisi kaluani kunnolla.
2 senttiä lisää paksuutta niin puristus olisi likimain ehkä sama kuin vanhoina hyvinä aikoina. Monellako on 6 cm paksu kalu? Sellainen lähes 0,5 litran kaljatölkki?
mutta voisiko joku "asiantuntija" kertoa vastauksen tähän ap:n esittämään kysymykseen! Eli vaikka monista vastauksista voimme lukea, niin hän ei jumppaa tarvitse. Itsellä tilanne on se, että yksi alatiesynnytys on takana ja varmasti jonkinlaiselle jumpalle on tarve. Mutta ihan sama juttu kuulien kanssa, eli liukkarilla menee sisään hyvin, mutta pysyvät siellä ilman mitään puristamisia. Eli mitä kuuluu tehdä?
Ne kuulat itse hoitavat suurimmaksi osaksi jumppauksen aktivoimalla ne tärkeät lihakset. En itsekään tätä edes huomaa, riittää kun vaan muistan laittaa kuulat "käyttöön"!
kuulien kanssa tarvitse mitään jännitellä. Laitat kuulat sisääsi ja hoidat normaaleja askareitasi. Kuulat pysyvät sisällä lihasten ansiosta. Jos kuulat alkavat valumaan, jännittyvät lihakset ja pitävät ne paikoillaan. Sitä ei edes itse huomaa. Treeenautuvat siten itsekseen.
Laitankin heti kuulat sisälle ;)
t.11
Jos 3 cm halkaisija on liikaa ja haluaa silti treenata lihaksia, kannattaa etsiä pienemmät pallot.
Alussa vain laitoin kuulat sisääni sen kummempia osaamatta tehdä. Jossain vaiheessa (olisko 1/2 vuotta myöhemmin) huomasin pystyväni supistelujen avulla liikuttelemaan kuulia siellä
emättimessä. Sen jälkeen olen tehostanut treeniä tehden oppimaani kuulien liikuttelua. Mutta pääsääntöisesti annan niiden vain olla siellä kun tohuilen muuta.