Kaveri suuttui aiheetta(?!)
Perjantaina kaveri pyysi mua lähtemään viihteelle lauantaina. Sanoin, että ei ole rahaa moiseen ja lainaa en häneltä halua ottaa.
Eilen illalla istuin koneella ja tämä kaveri saapui facebookkiin ja sanoi: "Täällä sä vaan istut, muttet voinu lähtee mun kans viihteelle!!" Kysyin, että mitäs sitten, niin kaveri vastasi: "Että haista paska sitten vaan!!". Kaveri alkoi tämän jälkeen haukkuun mua yhteiselle kaverillemme. En tiedä mitä haukkui, mutta kaunista se ei kuulemma ollut, eikä minun tarvitse sitä kuullakaan.
Kylläpä voi olla paha mieli. Koitan aina tulla kaikkien kanssa toimeen ja en ymmärrä yhtään, miten kaveri noin veti herneen nenään. Olen pitänyt meitä hyvinä kavereina, ystävinäkin, mutta ei kai ystäviä haukuta, jos toinen ei voi lähteä viihteelle.
Vuodatusta vain. :(
Kommentit (11)
Kaveri 18v., minä ap 21v. ja yhteinen kaverimme 46v.!
Törkeää käytöstä. Ja samalla naurettavaa.
Törkeää käytöstä. Ja samalla naurettavaa.
Muakin vaan aluks nauratti, mutta nyt vituttaa. Pidin kaveria ikäistään kypsempänä, mutta erehdyin. ap
aika naurettavaa. Eri asia ois ollu jos kaveris ois törmänny suhun viihteella jossain baarissa XD Hehee..
Missäs muualla sinä ap olisit kuin kotonasi, jos ei rahaa ole baariin? Nettiyhteys lienee jo maksettu, kai sitä nyt iltaa voi viettää vaikka siellä FB:ssä sitten. Hölmö kaveri, toivottavasti tajuaa jonain päivänä ääliöytensä.
Iät 21 ja 18. Ei ihme, että mielipiteet täällä välillä on tosi lapsellisia.
suuttui jos ei saanut ryyppyseuraa?
Ei kaverilla ole alko-ongelmaa, hän juo ehkä kerran kuussa. Lauantaina olisi vain ollut eräs tapahtuma, johon hän olisi halunnut mennä. ap