Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten läski häviää elimistöstä?

Vierailija
07.03.2010 |

Tuleeko se kakan vai pissan mukana ulos, kun laihtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskihän ei lähde elimistöstä mihinkään. Läskisolut vaan pienenevät ja pyrkivät aina palautumaan suurimpaan mahdolliseen tilaansa. Sen vuoksi laihduttaminen onkin niin hankalaa. Parempi olisi kun ei koskaan liho.

Vierailija
2/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo kauan toivonut, että sos.ja terveyshallitus antaisi käskyn, että jokainen läski joutuisi polkemaan erikoiskuntopyörää, jonka tuottama energia vapautettaisiin esim. asunnon lämmöntuottamisjärjestelmään. Määrä saattaisi olla vähäinen, mutta tietenkin tyhjää parempi - ja henkilölle itselleen suuri palvelus.

läski ei liiku, jos ei ole ihan pakko - muuten läski ei olis läski. jos läskillä on esim. "polvet kipeät ja ei siksi voi liikkua" - syy on ylensä liikapainossa, ei missään muussa.

miettikääpä, miten valtava määrä valtiolta kuluu rahaa läskien hoitoon? painoindeksin mukainen läskivero olis todella hyvä juttu, eikö? myöskin sisäelinrasva%vero olis ihan paikallaan.

tämä säästäsi esim. kansantaludelta huomattavia summia, joita joudutaan käyttämään lihavuuden hoitoon ( tuki-ja liikunta-/verisuonisairaudet ).

myös laihat ja normaalipainoiset voisi valjastaa samaa hommaan, ikään kuin ylläpitämään yleistä hyvinvointia.

anonyyminä tämä on helppo täällä sanoa: mutta annas olla, jos joku uskaltaisi omalla naamallaan ja nimellään puhua tälläsiä, niin varmaan joku läski tulis ja tukehduttais meitsin mahalaardiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä läskini katoaisi mihinkään, koska kuitenkin söisin heti kun vapautuisin polkemasta ja söisin paljon. Jos en saisi pitää syömätaukoja nukahtaisin pyörän selkään ja tippuisin siitä ja minuahan ei hereille saisi kunnes olen nukkunut tarpeeksi. Tarvitsisin syömä/juoma ja nukkuma tauot ja en varmasti laihtuisi yhtään.

Minun läskejä ei ole kukaan hoitanut ja valtiolta ei ole niihin yhtään rahaa mennyt.

Vierailija
4/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastoitujen rasvojen hajoamista, jolloin rasvahappoja vapautuu verenkiertoon ja mm maksa sitten käyttää niitä sokerin tekemiseen energiaksi. Jotkut solut myös käyttävät suoraan näitä rasvahappoja.

Vierailija
5/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä läskini katoaisi mihinkään, koska kuitenkin söisin heti kun vapautuisin polkemasta ja söisin paljon. Jos en saisi pitää syömätaukoja nukahtaisin pyörän selkään ja tippuisin siitä ja minuahan ei hereille saisi kunnes olen nukkunut tarpeeksi. Tarvitsisin syömä/juoma ja nukkuma tauot ja en varmasti laihtuisi yhtään.

Minun läskejä ei ole kukaan hoitanut ja valtiolta ei ole niihin yhtään rahaa mennyt.

Vierailija
6/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkinhan se rasva häviää, lähteekö se kakan mukana?

Vierailija
7/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vähintään kolme kertaa viikossa punttiksella, viikoittain lenkillä ja zumbaan ja lisäksi mulla on liikkuva työ

Kesäisin ajan ison pihan nurmikon työnnettävällä leikkurilla ja pyöräilen. Uin.

Silti mä olen läski.