Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkan omenantuoksuinen huuhteluaine tiiviste, niin ihana, MUTTA

Vierailija
07.03.2010 |

pitääkö noita huuteluainetiivisteitä laimentaa käyttöön? Meillä ainakin aine tukkii huuhteluainelokeron kun on niin paksua. Toi omena on niin ihana tuoksu, mutta tuon ominaisuuden takia harvoin ostan. Välillä kyllä laimennan aineen, mutta kärsiikö käyttö ominaisuus siitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan tasapuolisesti kaikkia huuhteluaineita, mutta kuivaushuoneessa joutuu väkisinkin tekemisiin muiden pyykkien kanssa ja hajut tarttuu.

Mä en esim. tajua, miksi joku mies haluaisi vaatteidensa tuoksuvan omenalta.

Vierailija
2/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pelkoa siitä, asutaan ihan korvessa omakoti talossa. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan joskus tukkii, joskus ei. Olisko erästä tms. kiinni? Ja sulle tuoksuruikuttaja: on muuten erittäin mieto tuoksu, ainoa mitä meidän perhe pystyy käyttämään. Vienosti tuoksahtaa, kun pyykit kosteita. Mies ei mene töihin omenalta tuoksuen. Ja ihan pyykkituvalla pyykkään, tervetuloa haistelemaan.

Vierailija
4/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis tätä nimenomaista tuoksuvaa, vaan ihan hajusteetonta (koska olen erittäin hajuvammainen)

Ohjeessa ei mitään sanota lantrauksesta, mutta kyllä tuo paksu aine tukkii koneen, jos ei lantraa. Itse laitan ihan pienen lorauksen huuhteluainetta ja korkillisen vettä perään. Ei ole tukkinut konetta.

Eikös tiiviste aina laimenneta vedellä? Ite ainakin kuvittelisin näin. Ja voin vaan hajuvammaisena miettiä, miltä ne pyykit haisevat lantraamattoman tiivisteen jälkeen ja vielä jos on laitettu oikein reilu annos...

Vierailija
5/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiiviste lantrataan. No syytä liiallisen huutiksen käytöstä ei tule, koska se ei tosiaan mene läpi se tiiviste lokerosta. -ap-

Vierailija
6/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en esim. tajua, miksi joku mies haluaisi vaatteidensa tuoksuvan omenalta.

Minä en siitä niin välitä, mutta suostun kun tuo haluaa.

Vierailija
7/10 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miksi noita haisevia huuhteluaineita pitää lutrata. Duunissa oli tietyt, jotka löyhkäsivät niin perkuleesti. Kai se on joidenkin mielestä jotenkin hienoa. Mielestäni puhtauden en pitäisi haista miltään. Jotkut varmaankin yrittävät peittää tupakkaa ja mahdollisia muita hajuja toisilla hajuilla. Siitä kehittyy vain yksi, alkuperäistäkin pahempi mutanttilöyhkä.

Vierailija
8/10 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttaja? Miten teille pitäisi sitä järkeä yrittää takoa kalloon? Pitäikö teille lähettää sinne joku viranomainen valvomaan idioottimaista käytöstänne? Sinä olet ainoa joka voi omaan käytökseesi vaikuttaa. Yritä ajatella muitakin ihmisiä: kaikki eivät pidä tai kestä lain noita tuoksujanne. Eli kun menet julkisille paikoille, niin mieti hetki muitakin. Voisitko tehdä sen?

Missä mahdat asua? Annatko haluaville osoitteen, niin voivat tulla sniffailemaan? Voitte sitten vertailla erilaisia löyhkiä keskenänne.

Vierailija
9/10 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miksi noita haisevia huuhteluaineita pitää lutrata. Duunissa oli tietyt, jotka löyhkäsivät niin perkuleesti. Kai se on joidenkin mielestä jotenkin hienoa. Mielestäni puhtauden en pitäisi haista miltään. Jotkut varmaankin yrittävät peittää tupakkaa ja mahdollisia muita hajuja toisilla hajuilla. Siitä kehittyy vain yksi, alkuperäistäkin pahempi mutanttilöyhkä.

Minulle huuteluaineen tuoksu on nro 1 syy käyttää sitä. Hajusteeton nestemäinen pesuaine ja joku ihanan tuoksuinen huuteluaine! Pehmeys nro 2,mutta sen saa pelkästään etikalla.

Minun tavalla saa juuri ihanan hajuista pyykkiä ja tekee vaatehuollosta kivaa.

Vierailija
10/10 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat laittavat varmaan WC-pönttöönkin tuoksun "puhdistamaan" ja "pitämään raikkaana".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän