Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Helsingissä hyvä sunnuntaibrunssi??

Vierailija
07.03.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata pöytä.

http://www.dylan.fi/

Vierailija
2/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dylan ok. Helsingissä ei mitään tosi hyvää brunssipaikkaa tosiaankaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/17 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus viimesunnuntailta oli tosi hyvä. Lapset tykkäsi suklaalähteestä, niin kyllä aikuisetkin! Siihen sai dipata hedelmiä, keksejä, karkkeja. Saaristo taisi olla paikan nimi nykyään. Paikka on iso, eikä jonottamaan joutunut.

Vierailija
5/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kallion roskapankkia

Vierailija
6/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla klo.9-15 ja hintaa alle kymppi, tarjolla erilaisia luomupuuroja ja lisukkeita. On kuulemma hyvä!

Vierailija
7/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi juttu :-). Sopii hyvin viikonloppuihin, on eräänlainen aamiaisen ja lounaan yhdistelmä. Ihana tapa, me like.

Vierailija
8/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivatko lapsiperheelle? lapset kouluiässä.

Vierailija
9/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Dylanin brunssin vakkariasiakkaita ovat 30-40 -vuotiaat aikuiset 0-12 -vuotiaine lapsineen.

Brunssisyömisessä nimenomaan lapsiperheiden kannalta erinomaista on se, että jokainen saa hakea sitä mitä huvittaa syödä, ihan omaan tahtiinsa ja niin paljon kuin maistuu. Ei tarvitse istua ja odottaa pyötiin tarjoilua tai arvailla listalla olevien annosten kokoa ja maistuvuutta.

Aika monissa brunssipaikoissa lapset on huomioitu paremmin kuin ravintoloissa yleensä. Vähintäänkin johonkin nurkkaan on raivattu leikkitilaa ja tuotu paikalle muutamia leluja ja lastenohjelmaa telkkariin.

Hesarin Omakaupunki listasi joku aika sitten kaupungin aamiaispaikkoja, tässä linkki juttuun: http://omakaupunki.hs.fi/aamiaispaikat/

Vierailija
10/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä 3 kertaa lounaalla, enkä koskaan missään olen saanut niin pettämättömän huonoa palvelua. Varsinkin se hoikka kiharapäinen mies (tai poika) oli todella tökerö. En voi suositella ruokaakaan :-( Harmittaa suorastaan, koska paikka varsinkin kesällä on aivan mieletön sijainniltaan.

Vierailija
11/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Töölönrannan brunssista. En tiedä, onko sitä enää, kun viimeksi olen käynyt joskus pari vuotta sitten.

Vierailija
12/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla klo.9-15 ja hintaa alle kymppi, tarjolla erilaisia luomupuuroja ja lisukkeita. On kuulemma hyvä!

Kylläpä osataan kiskoa lähiruoan ja luomun varjolla...

Vierailija
13/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vilkaissut esim. luomumehun hintoja? Eilen Stockalla litrahinta näytti olevan 10-20€.

Vierailija
14/17 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtona oli kala- tai lihalautanen. Lihaversiossa ilmeisesti jotain makkaroita, otimme molemmat kalaa.

Yksi minisämpylä ja yksi sulhaspiirakka voilla, pieni lasillinen jugurttia, omenamehua ja kahvia. Itse lautasella kylmä- ja lämminsavulohta, munakas, salaattia, kurkkua, punasipulia ja tomaattia, manchego- ja ehkä emmentaljuustoja ja ikävänä yllätyksenä pari kinkku- ja metukkasiivua.

Nälkä lähti, miljöö ihan ok ja sijainti loistava, mutta en suosittele lapsiperheille. Ahdasta näytti vaunujen kanssa olevan. Lisäksi itse pidän enemmän seisovasta pöydästä, mutta haluttiin nyt kokeilla tätä. Hinta aivan törkeä, oliko 16-18 euroa hengeltä, en mene vannomaan. Seuraavaksi kokeiluun Ciao Caffen sunnuntaibrunssi!

Vierailija
15/17 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta/laatu on erinomainen, lapsiystävällinen. Tosi runsas ja herkullinen, ollaan käyty useasti.

Vierailija
17/17 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista, että mulla näyttää että tätä ketjua on katsonut yli 3000 kertaa????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan