Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni äärettömästi, rakastatko sinä omaasi? T. vuodesta -91 yhdessä

Vierailija
06.03.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 8 vuotta. Lapsia neljä.

Vierailija
2/21 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 11v naimisissa ja 5 lasta.

Vierailija
4/21 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutaman kerran hirveän vaikea paikka, mutta aina olen ollut täysin sitoutunut. Ja muutamaa vaikeaa paikkaa lukuunottamatta myös tosi rakastunut!! yhdessä 12 v.

Vierailija
5/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vuodesta 1997.

Vierailija
6/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 1992 saakka!!

Vierailija
7/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu vuodesta 1997 asti yhdessa. Nyt taas on vahan vaikeempi aika menossa, mutta tiedan etta selvitaan tastakin.

Molemmat rakastetaan toisiamme, vaikka valilla elama heittelee (ja tunteet myos). Mutta voin luottaa tahan liittoon.

Vierailija
8/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas vuosi menossa.

Vierailija
9/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas vuosi menossa.

Miksi et eroa? Uskotko etta rakkaus tulee takaisin?

Olen ollut yhdessa mieheni kanssa 11 vuotta ja voin sanoa, etta aina olen hanta rakastanut. Joskus mies on minua arsyttanyt jne, mutta rakkaus on aina ollut siella pohjalla, vaikeinakin hetkina...

Vierailija
10/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo kohta 3 v. Toivottavasti päästään tästä suosta yli ja suhde jatkuu. Yhdessä vuodesta -97 ja 2 lasta.

Vierailija
11/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas vuosi menossa.

Miksi et eroa? Uskotko etta rakkaus tulee takaisin?

Olen ollut yhdessa mieheni kanssa 11 vuotta ja voin sanoa, etta aina olen hanta rakastanut. Joskus mies on minua arsyttanyt jne, mutta rakkaus on aina ollut siella pohjalla, vaikeinakin hetkina...

Rakastan 'miestäni', mutta en romanttisella tavalla. Erota en nyt halua siitäkään syystä, että molemmille on tulossa suuria muutoksia elämään tänä vuonna, enkä jaksa ennen niitä alkaa pakkaa sekoittamaan. Antaa mennä omalla painollaan ja ero tulee jos on tullakseen.

Ja emme ole naimisissa.

Vierailija
12/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiintynyt ehkä paremminkin. Neljäs lapsi tulossa. Yhteiseloa takana kohta 20 vuotta.

Vierailija
13/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa teidän suhteessanne? Ihan konkreettisesti. Kuvailkaas vähän tuota rakkautta vaikka esimerkein.

Vierailija
14/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan koko ajan? Mä olen ajatellut, että rakastaminem on vähän sama asia kuin onnellisuus (minulle siis): sen tajuaa aina hetkittäin niin, että meinaa liikuttua ihan kyyneliin ja se tosiaan tuntuu syvällä sisimmässä.

Vierailija
15/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa teidän suhteessanne? Ihan konkreettisesti. Kuvailkaas vähän tuota rakkautta vaikka esimerkein.

Ja tämä ikävä kun mies ei ole täällä mun viekussa.

T. ap

Vierailija
16/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. lapsi syntyi tämän vuoden puolella

Vierailija
17/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunnioitus, empatia, sympatia ym. Niin miten se näkyy teidän arjessa? Millaisia asioita jaatte/puhute keskenäne? Tunteita? Kokemuksia? Oletteko samansuuntaisilla aloilla töissä ym?

Kiitos oikeasti jos vastaatte, sillä minua kiinnostaa todella tuo rakkauden näkyminen parisuhteessa?

Tiedättekö, mitä tämän rakkauden puuttuminen on, jotta osaatte arvostaa sitä näin kuten nyt teette?

Vierailija
18/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten uskon tuetäväni rakkaden saamisen ja antamisen.

Pettymys ja sen jälkeen onnellisuutta antaa ajattelemisen aihetta, koitan muistaa antaa arvoa saamalleni rakkaudelle, joka on aitoa ja jonka ansiosta olemme edelleen hyvin rakastuneita.

Ensimmäisen aviomiehen rakkaudesta en voinut olla varma hänen tehdessään sellaisia asioita minulle ja lapsillemme. Kuinka joku joka rakastaa toista voi olla ilkeä, epäluotettava, välinpitämätön, huoleton vaikka huolta olisi jne. Minun rakkauteni ensimmäistä miestäni kohtaan loppui aika pian, ei kevein perustein.

Nykyinen mieheni ei todellakaan voisi elää entisen lailla vaila vastuuntuntoa ja pahaa mieltä tuottaen. Hän tekee minut onnelliseksi olemalla rakastava, joka tarkoittaa kaikkea hyvää mitä normalisti voi toiselle antaa, ihan tavallisilla asioilla. Luottamus molempien välillä, kaunis käytös, ei salailua ja kieroilua jne.

Vuosia on koettu yhdessä, voimme edelleen olla onnellisia saadessamme olla toistemme kanssa.

Aviomies voi olla myös se paras ystävä, hänen kanssaan voi käydä kalassa, pelata sulkkapalloa, puhua politiikasta tai olla puhumatta, aina ottaen toisen ihmisen huomioon, kuunnella ja kunioittaa toisen näkemystä asioista.

Vierailija
19/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdssä ollaan oltu vuodesta -93 ja meillä on 2 lasta, tyttö -94 ja poika -01 syntyneet.

Elämä on ylä- ja alamäkeä. Välillä menee hyvin ja välillä vähän huonommin mutta yhtä pidetään. Seksi on edelleen mahtavaa, välillä sitä saa paljon ja välillä on hiljasempaa. Sellasta tää elämä on, perusasiat on hyvin. Ollaan terveitä, lapset on ihania, raha-asiat hyvällä tolalla ja viihdytään edelleen toistemme seurassa, ei mitään syytä vaihtaa miestä! En edes usko että parempaa voi löytyä!

Vierailija
20/21 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu vuodesta 1988 lähtien. Meillä oli 7. yhteinen vuosi vaikea mutta siitä kun selvittiin, kaikki muuttui paljon paremmaksi. Nyt odotetaan 5. yhteistä lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä