Lue keskustelun säännöt.
Tekeekö teillä mies kotitöitä?
06.03.2010 |
Ja jos tekee niin mitä kotitöitä ja kunka usein? Mietin vaan että onko ihan tavallista että perheessä äiti hoitaa lapset ja kodin ja mies ei oman työnsä lisäksi ehdi/halua osallistua kotona tehtäviin töihin? Ennen lasten syntymistä hoidettiin kotityöt yhdessä mutta nykyään minä hoidan kaiken kun olen kotona ja se harmittaa :(
Kommentit (23)
Viikolla on aina töissä ja viikonloput vain nukkuu. Välillä vielä kehtaa valittaakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt kun olen kotona, niin mun mielestä mun työtä on myös kodista huolehtiminen. Kun palaan työelämään, niin toivon miehen osallistuvan enemmän. Meillä on vain kaksi lasta ja pienehkö asunto, joten kotityöt saa hyvin hoidettua päivän aikan.
viikonloppuihin, koska on 2:n tunnin työmatka päivittäin. Tekee ruokaa, tiskaa, laittaa pyykkiä, silittää omat paitansa. Kylvettää lasta, vaihtaa vaippoja. Syöttää. Siivoaa. Kokeili myös verhojen silitystä taannoin, vaikka enempi tuommoiset on mun heiniä. Vaihtaa tietty myös renkaat, autojen huoltoon viemisistä suurempi vastuu hänellä, vaikka olen minäkin käyttänyt. Kokeillut leipomistakin (vähän painostettuna). Arki-illat ovat kuitenkin itselleni raskaampia, yleensä viikonloppuinakin aika tasaisesti jaetaan töitä. Jos mies tekee ruoat yksin, niin yleensä minä leivon jotain.