Sanokoon muut mitä tahansa, mutta kyllä totuus on
että 95% naisista näyttää NUOREMMALTA pitkähiuksisena, kuin lyhyissä hiuksissa.
Ja pitkillä hiuksilla tarkoitan vähintään olkapäille ulottuvia hiuksia, mielellään alle.
Kommentit (20)
miten nuoret ja mummot voivat näyttää samalta
eivät mitenkään ja tuohan ei ollut aloittajan pointti
oli pitkät hiukset ja latisti kasvot tosi pahasti. sen jälkeen kun leikkasin ilme piristyi ja olen saanut positiivista palautetta.
ominaisuus mielestäni, en osaa mitenkään yhdistää sitä nuoruuteen. Vertaa vaikkapa huivia päässä, leuan alta solmittuna.
Terv. 2
miten nuoret ja mummot voivat näyttää samalta
eivät mitenkään ja tuohan ei ollut aloittajan pointti
kohottaa vähän roikkuvatkin kasvot.
kehystämässä kasvoja. Jos vedän vaikka vaan ponnarille, niin todellinen ikä paljastuu heti.
ei se mitenkään nuorenna vaan tekee suttuisen näköiseksi.
Harvalla suomalaisella on KAUNIS pitkä tukka. Jos ei ole ennestään ohut lirmu niin viimeistään pipokausi ja pakkaset kyllä tekevät tukasta hamppuisen. Itsekin pitäisin pitkää tukkaa, onhan se ihana kun siitä saa erilaisia kampauksia, mutta ei se kyllä näytä aikuisen naisen päässä kovin asialliselta arjessa. En itse ainakaan viitsisi/ehtisi päivittäin sitä laittamaan viimeisen päälle ja ponnaripää ei ole aikuista...
mutta lyhyellä tukalla minua on luultu paljon nuoremmaksi.
Tukkani on paksu ja hyväkuntoinen, mutta kieltämättä jos haluan näyttää nuoremmalta, se kannattaa leikata lyhyeksi.
Nyt se vain on päässyt kasvamaan kun on ollut niin kiireinen talvi, etten ole oikein jaksanut välitellä ulkonäköasioista.
Mamma 48v.
Harvalla suomalaisella on KAUNIS pitkä tukka. Jos ei ole ennestään ohut lirmu niin viimeistään pipokausi ja pakkaset kyllä tekevät tukasta hamppuisen. Itsekin pitäisin pitkää tukkaa, onhan se ihana kun siitä saa erilaisia kampauksia, mutta ei se kyllä näytä aikuisen naisen päässä kovin asialliselta arjessa. En itse ainakaan viitsisi/ehtisi päivittäin sitä laittamaan viimeisen päälle ja ponnaripää ei ole aikuista...
pipo teräsvillasta, jos se tekee tukasta hamppuisen.
Terv. aikuinen nainen, jolla on pitkät hiukset milloin ponnarilla, milloin pään päällä nutturalla (ja hiukset ei ole hamppuiset, vaan paksut ja hyväkuntoiset)
hiuksia naisen kruununa havainnoinut. Usein nainen,jolla on komea tukka ja on muuten aika ruma kasvoiltaan, näytää huomattavasti paremmalta runsaassa kampauksessa.Sitten saattaa olla joku kauniskasvoinen nainen, jolla on lyhyt tukka ja hän on siinä lyhyessä tukassaan hyvän näköinen. Tunnen sisarusparin, jotka ovat kasvoiltaan saman näköisiä, eivät kyllä mitään kovin kaunispiirteisiä. Toisella on ohut ja lyhyt tukka ja toisella vahva tukka. Tämä kmeampikanmpauksinen näyttää tietysti paremmalta. Eli runsas tukka somistaa vähän rumemmankin naaman. Jos kaunuit kasvot, voi lyhyttäkin kampausta käyttää, rumille sopii se pitkä tukka.
Hah hah haa...eli siis lyhyt hiuksiset ovat kauniinpia kuin pitkä hiuksiset...ei helkutti mitä skeidaa te itsellenne selitätte,uskotte itsekään tuohon?
Minun tuttuni, 55v nainen jolla on vaaleat hiukset yli olkapäiden on todellinen Milffi,oikeasti kaikki nuoremmat miehet kuolaa sitä...hän pukeutuu tyylikkässti (ei provosoivasti) ja meikkaa nätisti... pari muuta naista,häntä 10v nuorempaa lyhyt hiuksista näyttää ihan harakoilta tämän milffin rinnalla...
roikkumassa olkapäille ja näyttää halvalta. Nuoret miehet kuolaa kun tietää, että tuolta eukolta saa helpolla kun on sen näköinen.
Hah hah haa...eli siis lyhyt hiuksiset ovat kauniinpia kuin pitkä hiuksiset...ei helkutti mitä skeidaa te itsellenne selitätte,uskotte itsekään tuohon?
Minun tuttuni, 55v nainen jolla on vaaleat hiukset yli olkapäiden on todellinen Milffi,oikeasti kaikki nuoremmat miehet kuolaa sitä...hän pukeutuu tyylikkässti (ei provosoivasti) ja meikkaa nätisti... pari muuta naista,häntä 10v nuorempaa lyhyt hiuksista näyttää ihan harakoilta tämän milffin rinnalla...
Vain Suomessa :)
Naisella pitää olla lyhyet hiukset ja matalat kengät, ja muutenkin tosi epänaisellinen.
Ihanaa asua ulkomailla ja olla nainen. Eipä kukaan ole ehdottanut hiuksiani leikattaviksi lyhkäsiksi,mitä Suomessa aina ehdotettiin.
Täällä ihastellaan, jos naisella on pitkä ja hyväkuntoinen tukka, Suomessa ehdotetaan heti kananpersetukan leikkaamista.
ihan sama nuorentaako vai ei, tekee ainakin naisellisemmaksi ;)
ulottuvassa tukassaan nuoremmalta. Jos värjäis vaikka jollain ruskean sävyllä olisi eri juttu, hän on 62v.
Minulla oli vielä teininäkin pitkät hiukset (peffaan asti) ja aina minua luultiin jo 9v. paaaljon vanhemmaksi. Katselin kuvia myöhemmin ja oikeassa olivat. Pitkät hiukset vanhensivat minua paljon. Ilme koheni kun hiukseni leikkasin.
Nyt olen 29v. ja annan hiusteni kasvaa ja ovatkin jo ap:n kriteerien mukaan pitkät, mutta en usko niiden nuorentavan minua vaan kasvatan vaan huvikseni pitkästä aikaa sillä pitkät on helpommat eikä parturssa tartte juosta koko ajan, tunkee muotovaahtoa joka päivä päähän, että voi ulos poistua jne.
Ehkä valintaani vaikuttaa sekin, että asumme ulkomailla, kuten joku mainitsi: ulkomailla useimmilla naisilla on pitkät hiukset, toisin kuin Suomessa.
Kun minä olin nuori, kaikilla mummoilla oli pitkät hiukset. Vetivät tiukkaan pään yli ja sitten väänsivät nutturan tai letittivät. Naapurin mummonkin tukka oli melkein lattialle. Hän joutui istumaan lattialle, kun harjasi sitä, koska käsi ei venynyt alemmas. Ja nykyajan pitkätukkaiset nuoret näyttävät samankaltaisilta kuin nämä mummot 70-luvulla.
Joten lyhyet hiukset on minusta taas lähes kaikilla nuorekkaat!