Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele pyykkikonetta, joka käyttää paljon vettä

Vierailija
05.01.2026 |

Tarvitsemme allergiakotiin pyykkikoneen, joka käyttää pesuissa ja huuhteluissa paljon vettä. Tai ainakin olisi joku vesi plus toiminto, jolla saa käskettyä lisäveden käytön siihen. Ja 60 ja 90 asteen pesu pitää olla oikeasti olla 60 ja 90 astetta, ei matalampi lämpötila. Lisähuuhtelut täytyy olla. Pesuohjelmat saisi kestää max 3 tuntia. Mikä olisi tällainen nyt myynnissä oleva kone?

Kommentit (50)

Vierailija
2/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/950168/Miele-Professional-PWM-1…

Ajattelin, että kuluttajakoneista löytyisi joku. Tuo ehdottamasi on ammattikäyttöön ja hinta sellainen, että en usko juuri kenenkään tavallisen suomalaisen voivan ostaa sitä kotiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koneessa on yksi ohjelmapaikka, mihin saa ladattua netistä muokatun ohjelman, mikä pesee puhtaaksi, huuhtoo hyvin, on nopea ja käyttää reilusti vettä. LG. 

Vierailija
4/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koneessa on yksi ohjelmapaikka, mihin saa ladattua netistä muokatun ohjelman, mikä pesee puhtaaksi, huuhtoo hyvin, on nopea ja käyttää reilusti vettä. LG. 

Mikä LG malli tämä on? 
Ap

Vierailija
5/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä LG malli tämä on? 
Ap

KVG, en viitsi nousta ja pomppia alakertaan katsomaan. 

Vierailija
6/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei tarvitse olla energiatehokas, ei tarvitse säästää sähköä, voi hyvin olla päältä täytettävä, 5-7 kg täyttömääräkin riittää. Ap

Vierailija
7/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä LG malli tämä on? 
Ap

KVG, en viitsi nousta ja pomppia alakertaan katsomaan. 

Ei tarvitse nyt sentään epäystävällinen olla. Kyselin vinkkejä tietyn speksit täyttävästä pyykkikoneesta ja sinä päätit kirjoittaa vinkaten omaasi, mutta et kertonut mikä se sinun kone on. En oikein ymmärrä miksi halusit sitten edes alunperin kirjoittaa mitään tähän ketjuun, jossa kysytään ihan tarkkaa konesuositusta. Ap

Vierailija
8/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen, jossa vesi+ominaisuus

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/970031/Miele-WCR-870-WPS-pyykin…

Veden käyttö on optimoitu ja kastelee pyykin myös päältä ja samoin pesuaineet on helppo käyttää automaattisena. Pesuaineet saa myös sensitivenä ostettuna. 

Pesukoneiden ohjekirja kannattaa lukasta ennen ostoa, jotta on varmasti halutut ominaisuudet. 

Vierailija
9/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veden käyttö on optimoitu ja kastelee pyykin myös päältä ja samoin pesuaineet on helppo käyttää automaattisena. Pesuaineet saa myös sensitivenä ostettuna. 

Pesukoneiden ohjekirja kannattaa lukasta ennen ostoa, jotta on varmasti halutut ominaisuudet. 

Kiitos. Uskon, että tuo on hyvä. Mutta vaikuttaa siltä, että tuo käyttää Mielen omia pesuaineita ja niitä pitää aina tilata jostain Mielen omasta palvelusta. Ajattelin ihan tavallista pyykkikonetta, jossa voisi käyttää tavallisesta ruokakaupasta ostettavia tavallisia pyykkiaineita. Ap

Vierailija
10/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Uskon, että tuo on hyvä. Mutta vaikuttaa siltä, että tuo käyttää Mielen omia pesuaineita ja niitä pitää aina tilata jostain Mielen omasta palvelusta. Ajattelin ihan tavallista pyykkikonetta, jossa voisi käyttää tavallisesta ruokakaupasta ostettavia tavallisia pyykkiaineita. Ap

ei tarvi käyttää, voi käyttää myös normiaineita (lokero ylhäällä sitä varten) ja norminestemäisille voi ostaa vastaavat säiliöt, jotka voi itse täyttää nestemäisellä pesu-/huuhteluaineilla. Itse olen tyytyväinen näihinMielen pesuaineisiin. Reippaan 2v jälkeen kone ei haise millekään! 

Vierailija
11/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään mahdollisuutta saada tällaista pyykkikonetta alle 1000 eurolla?

Ap

Vierailija
12/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on.

Vierailija
13/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole. Sinulla on vaatimuksena jotain, mitkä kuuluvat erikoispyykkikoneisiin, joten siitä pitää maksaa.

Vierailija
14/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy rukoilla, että oma 20 vuotta vanha Whirlpool pysyy kunnossa, siinä pyörii reilusti vesi ja 30-40 asteen ohjelma kestää 45 minuuttia ja 40-60 asteen ohjelma tunti ja vartti. Ja puhdasta tulee! 

Vierailija
15/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaisia saa enää valmistaa. vihreä siirtymä vaatii pesuainejäämien jättämistä pyykkeihin.

Vierailija
16/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän Mielessä on vesi + toiminto

Vierailija
17/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

halvalla saa vain paskaa. nuo kaikki uudet kuluttajamallit ovat vihreän aatteen vuoksi vesipihejä

Vierailija
18/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikissa Miele-merkkisissä ole vesi+, ja niitä saa alle tonnilla. 

Vierailija
20/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin AEG:n koneen Powerilta, kun oli musta perjantai tarjoukset. Kone maksoi 599 eur, nyt kone maksaa muistaakseni vähän alle 800 eur. Koneessa lisähuuhtelutoiminto, eli voi huuhdella pyykkiä niin paljon kuin haluaa. Voi myös lisätä tämän toiminnon normaaliin pesuainevaiheeseen. 

Itse käytän paljon tätä lisähuuhtelua, koska haluan, että pyykki huuhtoutuu pesuaineista kokonaan. Itsellä atooppinen tausta.