Mitkä on teidän 9-10v poikien lempipeli jos pelaavat?
Kommentit (12)
saa pelata tunnin päivässä, kunhan on tehnyt läksyt yms. Saattaa pelata kaverien luona enemmänkin, sitä en pysty tarkistamaan. Mukavampi kuitenkin jos ovat meillä, niin tiedän etteivät pelaa kuin k3-7 pelejä.
saa pelata yhden tunnin päivässä. Hän haluaa pelata Runea.
Joskus hän pelaa pleikalla, jos nettiyhteys ei toimi, ja silloin hän pelaa joko Lego star warsia tai Lego Batmania.
ja jos pleikkarilla, niin sitten Harry Pottereita (meillä on kolme erilaista).
Pelaa viikossa n. 2-3 tuntia, ei ole tarvittu tiukkoja rajoja pelimäärissä. Pyytää silloin tällöin, saako pelata. Olen hyvin tarkka ikärajoista!
sitten pelaavat aika paljon Gears of War kakkosta ja myös Indiana Jones se lego-juttu on mieleinen.
GTA pelejä ja sit Call on duty- modern war fare ja sit jotain rallipelejä, poika on 9v.
on moniuloitteinen peli. Meidän poika kerää rahaa kalastamalla tai hakkaamalla puita. Kerran hän tappoi naisia, mutta kielsin sen, eikä hän ole sen jälkeen sitä tehnyt. Tappaa korkeintaan örkkejä.
Wiitä saa meillä pelata viikonloppuisin 1/2h /pvä ja lomilla samoin 1/2 h /pvä.
Lautapelejä saa pelata mielinmäärin, jos saa pelikaverin.
Meillä on kova sana tällä hetkellä lego starwars ja indiana jones.
Mitään varsinaisia peliaikoja meillä ei ole. Joutuu kysymään luvan saako pelata ja peli pitää laittaa kiinni silloin kun käsketään. Hyvin on toiminut.
ja legon sivuilta löytyy myös rakennusohjeet lego-juttuihin esim. jos on kadonnut se alkuperäinen paperinen.ja Wii:llä pelaavat lego star wars (ikäraja 3, mutta mun mielestä ei ihan niin pienelle sopisi). www.arcade.fi löytyy myös lasten pelejäkin. Star wars on muuten kyllä in juttu :)
Ei saa pelata joka päivä, ennen tunnin muutamana päivänä viikossa, mutta nyt kun olen palannut töihin, ja on yksin iltapäivät kotona, olen antanut pelata 1,5 tuntia kerrallaan, ja useammin kuin ennen.
siis sitä k18 väkivaltaista autovarkauspeliä? Luulin että poika valehtelee kun sanoo että kaverit saa pelata sitä, mutta ilmeisesti ei sitten. Halo on toinen, jota sanoo kavereiden pelaavan. Minä en ole antanut edes K12 pelejä, ihan periaatteesta en ala joustamaan, ettei lipsu pahempiin. Vaikka onhan se vaikea perustella että saa katsoa esim. code lyokoa, mutta ei pelata sitä peliä.