Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkekuuri kerää nestettä kroppaan, miten pian kuurin loppumisen jälkeen nesteet poistuu??

Vierailija
05.03.2010 |

Poskiontelotulehdukseen sain antibiootit ja Duactia, ja nyt kroppa on ihan turpeena :( :(

Osaako joku kertoa miten pian kuurin loppumisen jälkeen kroppa palautuu normaaliksi ja nesteet häipyy?

On niin tukala olla nyt! :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi? Liian vähäinen juominen aiheuttaa turvotusta. Räkäisenä pitäisi juoda vielä enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
2/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi antihistamiinit kerää nestettä. Ikävä kyllä. Oli kuitenkin pakko Duactia eilen ottaa kun olin niin tukossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nimittäin aika hurjalta jos todella on noin.

Vierailija
4/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmasti ole ainoa jolle ne antihistamiinit ei passaa.

Tää ei nyt oikeesti auta mun tuskuutta pätkääkään..

Eli oliko täällä nyt joku joka tietää tästä nesteen kerääntymis asiasta mulle vastata?

Kiitos jo etukäteen jos viitsit vaivautua.

Aivan varmasti joku tietää kertoa kuinka kauan antihistamiini vaikuttaa elimistössä..

Vierailija
5/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmasti ole ainoa jolle ne antihistamiinit ei passaa.

Tää ei nyt oikeesti auta mun tuskuutta pätkääkään..

Eli oliko täällä nyt joku joka tietää tästä nesteen kerääntymis asiasta mulle vastata?

Kiitos jo etukäteen jos viitsit vaivautua.

Aivan varmasti joku tietää kertoa kuinka kauan antihistamiini vaikuttaa elimistössä..

Duactin ei pitäisi turvottaa, mutta sen sisältämä pseudoefedriini (ei siis antihistamiini) ei sovi monille, esim. juuri munuaisen vajaatoimintaa tai korkeaa verenpainetta sairastaville. Eli vähintäänkin ottaisin puheeksi lääkärin kanssa tuon sivuvaikutuksen, koska voi olla että takana on muutakin.

Vierailija
6/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan kysymystä.. Kuinka kauan Duactin sisältämä pseudoefedriini vaikuttaa elimistössä???

Vierailija
7/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmasti ole ainoa jolle ne antihistamiinit ei passaa. Tää ei nyt oikeesti auta mun tuskuutta pätkääkään.. Eli oliko täällä nyt joku joka tietää tästä nesteen kerääntymis asiasta mulle vastata? Kiitos jo etukäteen jos viitsit vaivautua. Aivan varmasti joku tietää kertoa kuinka kauan antihistamiini vaikuttaa elimistössä..

Duactin ei pitäisi turvottaa, mutta sen sisältämä pseudoefedriini (ei siis antihistamiini) ei sovi monille, esim. juuri munuaisen vajaatoimintaa tai korkeaa verenpainetta sairastaville. Eli vähintäänkin ottaisin puheeksi lääkärin kanssa tuon sivuvaikutuksen, koska voi olla että takana on muutakin.

pseudoefedriini on osana eräissä antihistamiinivalmisteissa kuten Duact...

Vierailija
8/8 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmasti ole ainoa jolle ne antihistamiinit ei passaa. Tää ei nyt oikeesti auta mun tuskuutta pätkääkään.. Eli oliko täällä nyt joku joka tietää tästä nesteen kerääntymis asiasta mulle vastata? Kiitos jo etukäteen jos viitsit vaivautua. Aivan varmasti joku tietää kertoa kuinka kauan antihistamiini vaikuttaa elimistössä..

pseudoefedriini on osana eräissä antihistamiinivalmisteissa kuten Duact...

Mutta pointtini oli, että se on se pseudoefedriini, joka aiheuttaa ikäviä oireita eikä se antihistamiini. Sen vaikutusajasta en tiedä. Itse en koske suurin surminkaan, joskus parikymppisenä käytin sitä flunssaan ja saan olla kiitollinen että olen edelleen hengissä, minulla oli nimittäin tietämättäni todella korkea verenpaine (diagnosoimattoman munuaistaudin aiheuttamana), ja olisin hyvässä lykyssä voinut saada vaikka aivoverenvuodon. Siitä tuli kyllä karmea olo, eikä mitenkään sen arvoista että saisi nenän auki...