Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nyt perkele kumma kun ei enää saisi ruuan kanssa maitoa juoda!

Vierailija
05.03.2010 |

Kaverin kanssa oltiin eilen syömässä ja se tilas vettä ja siiderin ruuan kanssa, mä halusin maitoa. Yks rupeaa kauhistelemaan sitä "miten sä voit juoda maitoa ruaan kanssa"? ja naureskelee perään.

Siis mitä? pitäiskö sitä joka kerta joku viinilasillinen tilata tai tyytyä veteen että täyttää "normit"?

Niin ja en ole absolutisti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ruuan kanssa kuulu oikeastaan juoda mitään. Siis sen aikana. Ennen ja jälkeen voi hörästä.

Vierailija
2/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten kävin eräässä pikaruokalassa ja tilasin hampurilaisaterian. Myyjä tiedusteli, minkä juoman haluan. Pyysin maitoa, johon myyjä haavi auki ja järjettömän suureen ääneen: "MAITO? Ootko ihan varma?"

Kaverit on sentään jo tottunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kans maitoa ja otan lapsillekin maidon enkä sitä limsaa. Kaverit ja myyjät saa jäädä haavi auki kattomaa ja taivasteleen. Mitä se niille kuuluu mitä mä mahaani laitan.

t. itsetunto kohdilla

Vierailija
4/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta kaverisi saa kommentoida mitä haluaa, kumpikaan ei ole missään "kielletty". Toisaalta voit itse valita jaksatko kaveerata noin tylsän ihmisen kanssa joka viitsii tuollaisia asioita edes kommentoida... Suomessa on vielä PALJON oppimista alueella "elä ja anna toisen elää", monelle tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa kestää sitä, että joku toinen elää piirunkaan verran eri tavalla kuin itse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän