Kyllä vaan pitkät hiukset on kaikista helpoimmat!
Lyhyet on pestävä ja muotoiltava joka aamu, että näyttäisi yhteiskuntakelpoiselta. Pitkiä ei ihan joka päivä tarvitse pestä, jos vain vetää tukan kireälle ponnarille tai utturalle tms.
Eli nyt kyllä kasvatan...
Kommentit (15)
pitkien ja lyhyiden hiusten kanssa jos et niitä pese ja laita.
Se että likanen tukka on nutturalla/ponnarilla 5 minuutissa vedetty näyttää yhtä kamalalta kun että lyhyt olis vaan suihkun jälkeen suoraksi harjattu.
pitkien ja lyhyiden hiusten kanssa jos et niitä pese ja laita.
Se että likanen tukka on nutturalla/ponnarilla 5 minuutissa vedetty näyttää yhtä kamalalta kun että lyhyt olis vaan suihkun jälkeen suoraksi harjattu.
jos sitä ei laittamalla laita. Kaljukin kauniimpi, kuin pitkä tukka kireellä ponnarilla.
jos sitä ei laittamalla laita. Kaljukin kauniimpi, kuin pitkä tukka kireellä ponnarilla.
laittoi ison etsintäkuulutuksen hesariin? Etsi kaunista vaaleaa naista jolla oli tukka ponnarilla.
vähän ja vetäiset vasta sen jälkeen ponnarille niin se ei näytä likaiselle...:)
niin, että jo siksi ne on aina aamulla pestävä. Pitkät voi pestä joka toinen päivä ja pitää sit se toinen päivä kiinni. Ei ne silloin likaiselta näytä, jos laittaa lakkaa.
ap
ponnaria oikein pitää laittaa enemmän kuin viisi minuuttia? En tajua. Mulla on kyllä helppoa, kun masennuksen ja muun takia en jaksa hirveästi välittää miltä näytän, joten en meikkaa enkä pese hiuksiakaan joka toinen päivä. Enkä edes katso katsotaanko mua pitkään vai lyhyesti.
lyhyet ne vasta helpot on. Ei tarvitse pestä kuin kerran viikossa. Riittää, että kastelee aamulla, muotoilee käsin ja antaa kuivua (mulla kestää kuivuminen 10 min). Sitten vaan muotoilutuotteet päälle. Ja näyttää muuten paljon paremmalta kuin joku kireä ponnari tai nuttura. Siis näyttää laitetulta, vaikka laittaminen kestää vain minuutteja.
Mä kyllä pesen joka päivä hiukseni, mutta noin muuten pidän pitkiä hiuksia helpompi hoitoisina. Lyhyitä hiuksia mun on aina pitänyt laittaa ja kun on vielä pyörre takaraivolla niin se on ollut jo pakko. Nytkun hiukset on pidemmät niin se pyörrekin pysyy aisoissa paremmin.
Ponnarilla mulla ei usein oo hiukset mutta sekin on kiva välillä, joskus laitan sellasen sekasen näköisen ponnarin ja joskus taas pitkin päätä menevän.
Mulle muutenkin sopii pidempi tukka paremmin kuin lyhyt.
Ap on rasvainen - pesu on välttämätön pitkilläkin vähintään joka toinen päivä.
vaikka kuinka kireän ponnarin tai nutturan vetäisee, jos on tarpeeksi hiuksia päässä. Ja vastaavasti rotanhäntää ei saa kauniiksi vaikka mitä tekee ja lisää ainetta joka purkista. Toivottavasti ap:n päässä riittää materiaaalia, pitkät hiukset on helpot ja kauniit -hyvin hoidettuina ja puhtaina!
Mulla on puoleen selkään saakka hiukset ja pesen hiukseni 2krt/vk,useammin ei tarvitse pestä!
Se on kumma kun vanhempien naisten keskuudessa on suosittua nämä kananperse/poika-tukat,myös polkkahiukset löytyy tosi monelta.Eilen jumpalla huomasin että 30 naisesta 12 oli polkkis,kananperse tukkaa oli 10:llä ja vanha madonna poikahiusmalli 5 tyypillä...eli vain 3 ihmisellä oli yli olkapäiden hiukset ja ikähaitari kuitenkin vain 20-50-vuotta...todella outoa.Kai meille reilu 30v naisille kampaajat eivät muuta osaa leikata,aina mukamas kaikille sopii lyhyet hiukset vaikkei näin todellakaan ole...
-ei ap-
Ranskassa, Italiassa, Espanjassa jne on mielin määrin viisikymppisiä naisia, joilla on pitkät hiukset. Ei voi selittää vain sillä, että suomalaisilla on niin ohut, kasvamaton hiuslaatu.