Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä 9-vuotiaasta pojastani:

Vierailija
05.03.2010 |

Pukeutuu ainoastaan mustaan, käyttää metallican bändipaitoja, metallica-riipusta ja kuuntelee hevimusiikkia. kasvatti pitkät hiukset jo ekalla luokalla. Soittaa sähkökitaraa ja rumpuja,jollei ole kiinni kitarassa, vetää ilmakitarashowta tai rummuttaa pöytää.

Toisaalta taas tahtoo käyttää toppahaalaria koulussakin, koska "sillä on kiva rymytä hangessa", ja leikkii mielellään nuorempien sisarusten kanssa.

Koulussa on ongelmia koska ei malta olla paikallaan ja hiljaa, vaan protestoi tylsyyttä vastaan kovaäänisesti muuta luokkaa häiriten. Saa kokeista kiitettävä, vaikka tekee läksyt viidessä minuutissa ja "unohtaa" lukea kokeisiin.

Mitähän tosta kaverista tulee?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ostat hänelle bändipaitoja ja -riipuksia tuossa iässä? Miksi sallit pitkien hiusten kasvattamisen? miksi taas rummut, jos kritisoit níiden soittamista?

Mä haluaisin todella tietää MITÄ vikaa on bändipaidoissa ja pitkissä hiuksissa...

Vierailija
42/45 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan bändipaitoja koska musta ton ikäinen saa toteuttaa itseään vaatetuksella. Liian rankkoja paitoja en osta, mutta esim pääkallot olen sulattanut nyt kolmosella, tokalla en ostanut edes päkalloja. Ja miksen sallisi pitkiä hiuksia, perustele?

En kritisoi soittamista, en ole niin sanonut. En vaan jaksa kuunnella 24/7 sitä..

Valvon kokeisiin lukemista, jos tiedän että on koe. Ellei sitä lue reissarissa, en tiedä kokeesta ellei poika sano niistä. Tarkastan läksyt, mutta jos matikan läksyt on tehty parissa minuutissa, en lisäläksyjäkään aina viitsi antaa. Ja mistä päättelet ettei koulukäytöksestä väännetä ja keskustella jatkuvasti?

Ja missä kohtaa olen sanonut lastani kaveriksi??? :O

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan bändipaitoja koska musta ton ikäinen saa toteuttaa itseään vaatetuksella. Liian rankkoja paitoja en osta, mutta esim pääkallot olen sulattanut nyt kolmosella, tokalla en ostanut edes päkalloja. Ja miksen sallisi pitkiä hiuksia, perustele?

En kritisoi soittamista, en ole niin sanonut. En vaan jaksa kuunnella 24/7 sitä..

Valvon kokeisiin lukemista, jos tiedän että on koe. Ellei sitä lue reissarissa, en tiedä kokeesta ellei poika sano niistä. Tarkastan läksyt, mutta jos matikan läksyt on tehty parissa minuutissa, en lisäläksyjäkään aina viitsi antaa. Ja mistä päättelet ettei koulukäytöksestä väännetä ja keskustella jatkuvasti?

Ja missä kohtaa olen sanonut lastani kaveriksi??? :O

ap

Vierailija
44/45 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mun kairjoituksesta kuitenkin pitäisi ilmetä, etten ole kaveriäiti vaan jotain ihan muuta..

ap

Vierailija
45/45 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen suhteen, miten käyttäytyy koulussa. Rankaisemalla toistuvasta huonosta käytöksestä opetat lapsellesi, että teoilla on seurauksensa. Helpompi se nyt on opettaa hänelle kuin muutaman vuoden päästä.