Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähinuoriso käyttää leijonakorua.

Vierailija
05.03.2010 |

Haluavat näyttää ylpeytensä isänmaasta ja kiitollisuutensa sen sankareille.

Kavereina kaikenvärisiä nuoria.

Antavat paljon toisilleen leijonakoruja esim rippilahjaksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljupääteineillä näkee, ei muilla

Vierailija
2/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vain tytöillä tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellä kohta moiset rasistiset merkit!

Vierailija
4/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vain tytöillä tapana.

Vierailija
5/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljupääteineillä näkee, ei muilla

Vierailija
6/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


En palkkaisi leijonakoruista kesätöihin tai yhtään mihinkään töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei olis tällä paikkakunnalla sitten yhtää kesätyöntekijää. =D

En palkkaisi leijonakoruista kesätöihin tai yhtään mihinkään töihin

Vierailija
8/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestitetään varsin fanaattista isänmaallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leijonakoru kaulassa ja kaljatölkki kädessä formuloita töllöttäviä reservin alikersantteja ei silti kannata vihata tai inhota. Sääliä heitä pitää. Ja auttaa. Vapauttaa. Vinkata, että isiltä opittu kulttuuri, tavat ja perinteet eivät ole mitään luonnonlakeja. Biologia ei määrää miestä olemaan äijä."



Leijonakoru on luuserin symboli.

Vierailija
10/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on kuitenkin asenteista ja suvaitsevaisuus on ollut meidän perheen ykkösarvoja aina.

Tunnen toki tällaisia nuoria ja heidän vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään väliä? Olen minäkin nähnyt varsin monenlaista leijonaa nuorilla.



Tämä leijona on huomattavasti harmittomanpi



http://mako.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/leijonakoru.JPG





Kuin tämä, joka viestii nuoren mahdollisesta huumeiden käytöstä.



http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qIoxgCvOL._SL500_AA280_.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään väliä? Olen minäkin nähnyt varsin monenlaista leijonaa nuorilla. Tämä leijona on huomattavasti harmittomanpi <a href="http://mako.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/leijonakoru.JPG" alt="http://mako.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/leijonakoru.JPG">http://mako.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/leijonakoru.JPG</a&gt; Kuin tämä, joka viestii nuoren mahdollisesta huumeiden käytöstä. <a href="http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qIoxgCvOL._SL500_AA280_.jpg" alt="http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qIoxgCvOL._SL500_AA280_.jpg">http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qIoxgCvOL._SL500_AA280_.jpg</a&…;


Tottahan toki piti vastaveto tehdä kun on "se niin ikävää", että Suomen leijona on saanut huonon imagon nulipääjunttien takia. Kyllä ne Suomen leijona-korun kantajat monesti vetää enemmän viinaa kaksin käsin kuin Juudaan leijonaa suosivat polttelevat pilveä.

Vierailija
14/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juodakseen ja poltellakseen pilveä. Eihän leijonat tee sellaista. Leijonat ovat säyseitä eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vinkata, että isiltä opittu kulttuuri, tavat ja perinteet eivät ole mitään luonnonlakeja. Biologia ei määrää miestä olemaan äijä."


Ynnä muille muslimeille tms. jotka vetoavat toimiaan selittäessään " kun meillä on tällainen kulttuuri".

Vierailija
16/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vinkata, että isiltä opittu kulttuuri, tavat ja perinteet eivät ole mitään luonnonlakeja. Biologia ei määrää miestä olemaan äijä."

Ynnä muille muslimeille tms. jotka vetoavat toimiaan selittäessään " kun meillä on tällainen kulttuuri".


hällä väliä, mista kotoisin, hah..

Vierailija
17/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaisi leijonakoruista kesätöihin tai yhtään mihinkään töihin

Vierailija
18/18 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansanedustajat taitaa olla skinejä pahimmasta päästä - koko porukka, kun eduskunnan liikelahjat on leijonaa eri muodoissa.



ei kaikki leijonakorun kantajat oo rasisteja. mä en ainakaan oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi