kuinka monta välikausiasua yhdelle lapselle?ov
hei! Tämä kysymys teille jotka tykkäätte lastenvaatteista! Ei siis tarvitse aloittaa haukkumiskeskustelua miten turhaa moni asu on...
Minä itse nautin eri väreistä ja asuista,en jaksa katsoa yhtä ainutta pukua joka päivä... Ja mitenköhän kauan tänä vuonna kevät jatkuu...?
Kommentit (5)
meillä lapsilla 2-4 pukua per lärvi.
Mutta mä en ookkaan mikään vaatefriikki..
meillä on 2 kaksiosaista ja yksi haalari odottelemassa kevättä+sadeasut päälle.
Talvi mentiin kahdella haalarilla ja yhdellä kaksiosaisella ja kauppatakilla.
ja sisävaatteita on niin,ettei ne muutamaan viikkoon loppuisi jos jättäisi pyykkäämättä. Sama koskettaa murkkuja
kun minä mietin onko ihan liikaa,kun on 2 kaksiosaista ja 2 kurapukua(ihania ticketin tän kevään uusia!)ja lisää saattaisi vielä innostua löytämään..ap
Hoitoon pitää olla pari, sitten käy ip-hoidossa parina päivänä ja sinne on yksi. Mummin luona yksi ja loput kotona tai vaihtelevasti jossain noista muista.
on joka kevät n. 10 asua per lapsi, kevätvaatteet myös likaantuu herkemmin kuin talvivaatteet, usein saa kerran päivässä ainakin pestä. yhdellä ei pärjää ellei jaksa käyttää kurapukuja yms. ihmettelen ku joillain vain yksi kevätpuku. onko niillä sitten sisävaatteitakin vain kahdet eli toiset pesussa, toiset päällä. itse olen sen verran turhamainen et tykkään pitää lapsilla ja itsellä erilaisia vaatteita eri päivinä. ja myydessä noista ulkovaatteista saa huutonetissä aina omansa pois, tai ei ainakaan montaa euroa jää vajaaksi. mikään puku kun ei ehdi kulumaan kun on niin monta käytössä. eli kaikki voi myydä uudenveroisina.