Satuhäät, nyt on jutunaihetta taas...
onko reilu mmma+ vaieaa sanoa tietenkään ensisekuinneista mitään, mut tuo yhteenotto pojan kanssa oli jotenkin kauhean hyökkäävä. vaikeaahan se on olla äitipuolena, tai isäpuolena, mut useinhan äiti omiensa puolt pitää... isä ei näyttänyt pitävän omansa.
Kommentit (97)
Mikä tässä nyt oli vialla? Peruselämää. Kaikki lapset kiukkuilee joskus, etenkin väsyneinä. Äidit huutaa lapsille joskus, vaikka jälkeenpäin kaduttaisi. Rauhallisestihan vanhemmat lasten kiukkuihin suhtautui pääasiassa.
Koko Satuhäät -historiassa koskettavimpia pariskuntia, ehdottomasti. Ja lapset sai näkyä ja kuulua ja pari aidosti rakasti toisiaan, niin kaunista, niin kaunista. Liikutuin.
Kaikkea hyvää heille tulevaisuuteen :)
Itse en pappina edes vihkisi sellaisia moraalittomia kusipäitä.
Olipas ohjelma kerrassaan taas!
Mietin että millaisia kasvattajia he mahtavat olla.. näytti aika kummalta peliltä - aina huudetaan eikä keskustella järkevästi asioista. En ihmettele että morsiamen tytär oli aivan raivo koko ajan. Huudettu varmaan koko pieni ikä hänelle. Näkyi sättivän kyllä miehen poikaa aikalailla. Otti päähän tuommoinen käytös aikuiselta ihmiseltä! Mies katseli vähintään itku kurkussa sitä pikkumiestään.
Huh huh mitä ihmisiä onkaan. Onneksi on Satuhäät että voidaan päivitellä heitä, me normaalit.
luona ennen kuin muuttivat sen miehen kanssa yksiin eli mummo on ollut lasten kanssa kun nainen läksi yöjalkaan.
Vaikutti et poika olis pienemmälläkin uskonut. Tosin tytöt olivat aika kurittomia ja ehkä äiti tottunut noin käyttäytymään omilleen, niin siksi myös pojalle.Pojalle huutamisessa minun mielestä oli pahinta se, kun sanoi et huutas omille tytöille samalla tavalla. Poika varmasti huomasi, et ulkopuolinen. Poikahan on nyt myös oma. Ei sais tolleen eritellä et mun omat ja sit sä.
Mä tykkäsin häistä. Olivat rakastuneet toisiinsa.
Noin ne päiväkodin täditkin pojanviikareitanne komentaa, kun vanhemmat ei ole näkemässä. Ei ne lapset siitä säry.
Menevät lapsen luo, voivat ottaa kädestä kiinni tai hartoista, laskeutuvat lapsen tasolle. Ei siellä monien metrien päästä huudeta.
että minä panen kuriin sen miehen vittumaisen exän kakaran.
Osoitetaan pojalle paikka, ettet kuulu tähän perheeseen kun olet mun miehen exän lapsi.
Hyvin tyypillistä uusperheessä, että miehen lapselle osoitetaan, ettei hänellä ole paikkaa perheessä ja mielellään pidetään kovempaa kuria ja itketetään.
ei tullut suuri myötähäpeän tunne.
Eli ihan symppis tyyppejä. Ei ole varmaan ihan helppo setti vetää seitsemän hengen uusioperhettä niin myötä kuin vastamäkeä. Toivottavasti pysyvät yhdessä, ei ihan helppoa?
Kyllä sille pikkukundille paasattiin aika tiukasti, mutta tuli mieleen että oli siinäkin yksi tuleva Tauno Palo eli draaman tajua oli pikkuisella jo hyvin hanskassa. Eli en ehkä lähtisi vetämään pitkälle vietyjä johtopäätöksiä kasvatusmenetelmistä tuon yhden klipin takia....
oli niin teennäinen koreografia...
että pääsi vihjailemaan pahaa heidän existään ja varsinkin miehen exästä. Eikös tää mies ollut vain melkein vapaa kun alkoivat seurustelemaan...
Siis ymmärsin, että miehelläkin oli enemmän kuin yksi muksu.
Kommentti siitä, että morsian huutaisi omille tytöilleen samalla tavalla oli ehkä ihan aiheellinen, jos hänen omat tyttönsä eivät olleet kyseisen kiistan osapuolina, vaan ne olivat niitä miehen lapsia, jotka keskenään kahinoivat.
Siis samanlaisissa vaatteissa kuin ne neljä. Kuka se viides oli?
Pareille maksetaan pieni kuvauspalkkio mutta häiden kustannuksiin ohjelma ei osallistu millään tapaa.
Pareille maksetaan pieni kuvauspalkkio mutta häiden kustannuksiin ohjelma ei osallistu millään tapaa.
Totta 800 e.- oman verokirjan mukainen % Ei kyllä kata sitä ylimääräistä vaivaa, mitä siitä kaikesta tulee. Tiedän, kun olen yhden parin läheinen!
naimisiin, kun lapsiakin on kummallakin entisistä suhteistä vähintäänkin riittävästi?!
Sitten tehtaillaan muutama yhteinen lapsukainen lisää JA seuraavaksi laitetaankin jo kattilat jakoon....
Miten ihmeessä lasten lukumäärä liitty siihen ketä saa mennä naimisiin ja ketä ei? Kaksi ihmistä löytää toisensa ja rakastuu, eikös siinä ole syytä tarpeeksi?
Jos kaikki olisivat noin pessimistisiä ei tässä maailmassa olisi mitään hyvää koska kukaan ei uskaltaisi yrittää mitään. Minä toivon heille mitä onnellisinta, pitkää yhteistä elämää! Ja jossei kaikki menekkään niinkuin toivoisi niin ei sekään sitten maailmaa kaada, pitää kuitenkin uskaltaa yrittää ja nauttia niistä kaikista pienistäkin hetkistä jotka saa!
Kustantavatko ne häitänsä sillä, että päästävät tv-kamerat kuvaamaan?
Muuten en voi ymmärtää, että joku yleensäkään haluaa häänsä kaiken kansan katsottaviksi.
Eikä kyllä ajatella lapsia PASKAN vertaa kun jäädään huonoon liittoon LASTEN takia??!! Ihanaa että ihmiset uskaltavat erota ja rakastua uudelleen! Harvoin se ensimmäinen tai toinenkaan suhde on se loppuelämän kestävä. Jotkut eivät löydä elämänsä naista tai miestä ikinä ja tyytyvät vähempään. Kunhan sinne päin... ja perustetaan perhe kun biologinen kello tikittää.Ihanan tuntuinen,toistensa oloinen ja RAKASTUNUT pari!!Kaikkea onnea heille
Todella kaunis morsian ja hienot häät.
Omat lapset on samanlaisia vilkereitä ja pakko joskus ääntä korottaa kun eivät kuuntele muuten. Tuskin pari nyt mielellään ääntään korottivat häiden kynnyksellä mutta stressihän siinä on muutenkin. Ehkä olisi hoitoon voinut osan tyrkätä naperoista.
Kieltämättä hirvittää noin monen lapsen uusioperhe. Itse olen kahden lapsen äiti ja heidän isänsä kanssa naimisissa. Ei me voida käydä Kreikassa viikkoa kahdestaan tai Venetsiassa viikonloppua viettämässä. Vai olisiko siinä syy kun ei olla erottu eikä ole entistä jolle laittaa lapset..tiedä häntä..
Oliko tää mies vielä naimisissa, kun ne tapas, kun sanottiin, että "melkein eronnut", asumuserossa vai?