Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät, nyt on jutunaihetta taas...

Vierailija
04.03.2010 |

onko reilu mmma+ vaieaa sanoa tietenkään ensisekuinneista mitään, mut tuo yhteenotto pojan kanssa oli jotenkin kauhean hyökkäävä. vaikeaahan se on olla äitipuolena, tai isäpuolena, mut useinhan äiti omiensa puolt pitää... isä ei näyttänyt pitävän omansa.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla selvästi vain tyttölapsia. ja kamala käytös. Älä opeta tyttöjäsi samanlaisiksi.

Meillä molempia sukupuolia ja tytöt vaikeampia kun pojat. Tytöt kijuvat ja valittavat, narisevat.

Ystävissämme suurehkoja lapsiperheitä, ja heillä sama kokemus. Jos vaikka perhesä 3 poika ja sit tyttö, sanovat et tyttö ehdottomasti hankalampi.

Mikä siinä niin kamalaa sanoa se ääneen. Olen minäkin vanha nainen hankalampi kuin mieheni. Ja epäilen teilläkin monella olevain samoin. Myös sinulla "ämmä"

Vierailija
82/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla selvästi vain tyttölapsia. ja kamala käytös. Älä opeta tyttöjäsi samanlaisiksi. Meillä molempia sukupuolia ja tytöt vaikeampia kun pojat. Tytöt kijuvat ja valittavat, narisevat. Ystävissämme suurehkoja lapsiperheitä, ja heillä sama kokemus. Jos vaikka perhesä 3 poika ja sit tyttö, sanovat et tyttö ehdottomasti hankalampi. Mikä siinä niin kamalaa sanoa se ääneen. Olen minäkin vanha nainen hankalampi kuin mieheni. Ja epäilen teilläkin monella olevain samoin. Myös sinulla "ämmä"

joten et ole ihan ajan tasalla.

Ja opetan tyttäreni aivan varmasti erillaiseksi kuin sinä.

Sukupuoli ei automaattisesti määrää ihmisen luonnetta niinkuin sinä näytät kuvittelevan..

Jos olet vanha nainen niin et kai enää pysty kivikautista ajatusmaailmaasi muuttamaan mutta koita sinä kasvattaa tyttärestäsi terveellä itsetunnolla varustettu nainen eikä äitinsä kaltaista kiljuvaa,valittavaa ja narisevaa ämmää.

Ihanko lastesi kuullen ilmoitat tyttäresi olen hankalampi?! Luultavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla selvästi vain tyttölapsia. ja kamala käytös. Älä opeta tyttöjäsi samanlaisiksi. Meillä molempia sukupuolia ja tytöt vaikeampia kun pojat. Tytöt kijuvat ja valittavat, narisevat. Ystävissämme suurehkoja lapsiperheitä, ja heillä sama kokemus. Jos vaikka perhesä 3 poika ja sit tyttö, sanovat et tyttö ehdottomasti hankalampi. Mikä siinä niin kamalaa sanoa se ääneen. Olen minäkin vanha nainen hankalampi kuin mieheni. Ja epäilen teilläkin monella olevain samoin. Myös sinulla "ämmä"

joten et ole ihan ajan tasalla. Ja opetan tyttäreni aivan varmasti erillaiseksi kuin sinä. Sukupuoli ei automaattisesti määrää ihmisen luonnetta niinkuin sinä näytät kuvittelevan.. Jos olet vanha nainen niin et kai enää pysty kivikautista ajatusmaailmaasi muuttamaan mutta koita sinä kasvattaa tyttärestäsi terveellä itsetunnolla varustettu nainen eikä äitinsä kaltaista kiljuvaa,valittavaa ja narisevaa ämmää. Ihanko lastesi kuullen ilmoitat tyttäresi olen hankalampi?! Luultavasti.

Enkä mä ymmärrä miksi sä vedit herneen nenuun ton yhden kommentista "tytöt vinkuu enemmän". Mä olen samaa mieltä, mutta se on vaan toteamus ei sen kummempaa. Mun mielestä sä vaikutat epämiellyttävältä henkilöltä. Jos jotain käy sääliksi niin kyllä se on sun lapset.

Vierailija
84/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä teitä ihmisiä vaivaa??teillä on kaikilla sit vissiin täydelliset parisuhteet ja lapset ja elämät ku voi arvostella kauan noiki nyt yhes on tai kasvatuksesta.tosissaa tvssä ei ihan varmaan koko totuus näy ja ai kauhee jos huutaa ja komentaa lapsia.olen ainaki todella onnellinen et molemmat löysi rakkauden ja on onnellisia yhdessä!on se ihme ettei osata arvostaa sellasia asioita vaan motkotetaa kaikesta mitä mieleen tulee.todella tapahtumarikasta elämää kaikille teille joilla ei muuta näytä olevan ku kirjotella tälläsii paikkoihin ja haukkua muita.

Vierailija
85/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen kyllä teki pahaa kun se nainen todella vihaisen näköisenä huusi sille itkevälle pojalle, ymmärsin kyllä että se poika oli jonkun harjan kanssa heilunut, joten ehkä oli moitteet ansainnut?

Siihen kiinnitin huomiota että mies oli sitä 11 vuotta vanhempi, ei siinä mitään mutta mun mielestä se ei näyttänyt niin paljon vanhemman näköiseltä, en olis ikinä arvannut että niillä on niin paljon ikäeroa.

Vierailija
86/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ihania normaaleja ihmisiä!

Ei varmasti ole helppoa 5 lapsen kanssa mutta näyttivät pärjäävän hienosti.

Kaunis morsian ja komea sulhanen.

Kateelliset täällä panettelee mistä vaan keksii..

Vierailija
87/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin, kun lapsiakin on kummallakin entisistä suhteistä vähintäänkin riittävästi?!

Sitten tehtaillaan muutama yhteinen lapsukainen lisää JA seuraavaksi laitetaankin jo kattilat jakoon....

Mitä hääparin ulkoiseen olemukseen tulee, niin he todellakin löysivät toisensa (kaksi ylisuurta nenua) :D Tosin eipä se miehellä mitään haittaa, päinvastoin :D

Vierailija
88/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden kanssa?

Vierailija
89/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen pystynyt katsomaan noin 5 ekaa minuuttia ja sitten loppu! Nyt piti istua alas kattomaan koko jakso :). Olivat reiluja ja rehellisiä ja elämänmakuisia!

Tietty ei-koskaan-huutavilla-av-mammoilla täällä taas vähän pipa kiristää! Oma levee pehva ahdistaa ja köntys äijäkään ei ole ollenkaan kiva! :D

Vierailija
90/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se nainen väisteli hellyydenosoituksia ja oli jotenkin sellainen "kova", mies olisi halitellut enemmän..... olikohan halunnut itselleen vain julkisuutta....?

Vierailija
91/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avio-onnesta viis, kunhan rva saa vaan klyyvarinsa kaiken kansan näkyville =)

Vierailija
92/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vilkkaita, tavallisia lapsia, joita ohjattiin ihan tavanomaisesti (outoa oli se, että heitä kuvattiin niin paljon ja toisaalta, että olivat niin paljon mukana mm. ostoksilla, eikö ketään hoitajaa ollut mahdollista saada?)

- ikävää, että kumpikin tupakoi

- kaunis puku morsiamella

- morsiamella upea kroppa

Vierailija
93/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkätä hoitoon joka välissä. Kasvatus- ja muukin vastuu kun kuuluu vanhemmille, satuhäät eivät sitä tosiasiaa muuksi muuta. Tupakointi pisti silmään, koska rouva oli jonkun sortin hoitoalan edustaja. Tyhmää ja vanhanaikaista!

Vierailija
94/97 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen kertoi seurusteluaikana laittaneensa lapset aina nukkumaan ja lähtenyt sitten miehen luo parin kilometrin päähän? Aika pieniä olleet nuo lapset kun asiasta jo useampi vuosi aikaa.

kiinnitin huomiota kyllä ja ihmettelin. mutta ajattelin et ehkä hänelle tuli sit nukkumaan laiton jälkeen joku lapsenvahti.. ehkä toiveajattelua, mut hengissähän nuo ovat onneksi. ehkä se koululainen oli äidin mielestä sen verran vastuuntuntoinen.

ETTEKÖ KUUNNELLUT KUN SIINÄ SANOTTIIN ETTÄ SATU ON ASUNUT ÄIDINSÄ LUONA KOSKA EI OLLUT VIELÄ OMAA ASUNTOA ETTÄ SEN TAKIA VARMAAN VOINUT JÄTTÄÄ LAPSENSA SINNE "KESKENÄÄN" OMAN ÄITINSÄ KANSSA. JA MENKÄÄ MAMMAT TÖIHIN NIIN EI TARVII PERSETTÄ KULUTTAA TÄÄLLÄ. VITUN YKSINHUOLTAJAT

Vierailija
95/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sen tyttö/ tyttöjä. Ei sillä ole oikeasti poikia, siksi noin hermostui:-)

Vierailija
96/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne että tytöt hankalampia kuin pojat??

Minulla on kaksi poikaa, pienellä ikäerolla. Satuhäitä katsellessani huokasin kiitoksen että näköjään ne tytötkin osaa narista..

Meillä pojat kitisee ja kätisee..en usko että mitään sukupuolesta johtuvaa on. Ei se ole lapsillekkaan helppoa kun äiti/isä menee uusiin naimisiin! Ja jos aikuiset ovat stressaantuneita ja kiireisiä niin lapsetkin sen huomaa..väsynythän se tyttöriepu oli kun itki..

Vierailija
97/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliavt niin tavallisia ja kuitenkin kiinnostavia. Juuri niin kuin joku jo kirjoittikin, elämänmakuisia. Naisen kiukutteleva tyttö oli ihan kuin meidän suht samanikäinen tyttö. Ihan kun olisi omaa lastaan TV:stä katsonut. Kovasti ollaan yritetty saada tytön kiukuttelua, narinaa yms. aisoihin. Poikamme ei sen sijaan kiukuttele, mutta hän riehuu. Noi tytöt tossa ohjelmassa käyttäytyivät mun näkökulmasta katsottuna ihan hyvinkin suht vaativissa tilanteissa (koko porukalla kaupassa, hääpaikalla häitä edellisenä päivänä, kirkossa jne.). Myös naisessa tunnistin paljon omia piirteitäni. Ja ihailin hänen kauniita käsivarsiaan. Varmaan ensimmäinen satuhäät-morsian, jolla oli kauniin lihaksikkaat käsivarret =)