Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät, nyt on jutunaihetta taas...

Vierailija
04.03.2010 |

onko reilu mmma+ vaieaa sanoa tietenkään ensisekuinneista mitään, mut tuo yhteenotto pojan kanssa oli jotenkin kauhean hyökkäävä. vaikeaahan se on olla äitipuolena, tai isäpuolena, mut useinhan äiti omiensa puolt pitää... isä ei näyttänyt pitävän omansa.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva katsoa, kun oli menoa ja meininkiä. Suurperheessä varmasti on vähän erilaista.

Toivoisin, että lopettaisivat tupakanpolton vielä kun ovat nuoria ja terveitä.

Vierailija
62/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät lapsen luo, voivat ottaa kädestä kiinni tai hartoista, laskeutuvat lapsen tasolle. Ei siellä monien metrien päästä huudeta.

Todellisuudessa näin ei ole, sen olen joutunut todistamaan vuosien varrella useammassakin päiväkodissa, joissa olen työskennellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se oli itsensä mennyt esittelemään "olen Janne ja olen melkein eronnut.."

Vierailija
64/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni oli tosi normaalia perhe-elämää :) Ja tuon 5-vuotiaan kohtaukset aikalailla tuttuja...

Vierailija
65/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan näköiset häät ja onnellisen oloinen hääpari. Mutta pakko myöntää että minullekin se tanssi aiheutti myötähäpeän tunteita. En tiedä mikä siinä oikein oli vialla, olihan se ihan sujuvaa ja näki että morsian on harrastanut tanssia. Jokin vain siinä koreografiassa oli noloa.

Vierailija
66/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsianta viehättää miehen uniformu ja ammatti.

Siinä määrin niistä vouhotti ohjelman alussa, kun kertoi nallekarhustaa, vai mikä se nyt olikaan.

Ei ole tainnut mies kestää ex-vaimonsa kanssa lapsiperheen arkea kun on eronnut lasten ollessa niinpieniä. Jäi vähän sellainen kuva miehestä.

Ja mitä veikkaat tekevätkö vielä hteisiä lapsia ja sitten kolmen vuoden päästä eroavat.

Minä veikkaan yhtä yhteistä lasta ja sitten ero.

Vierailija
67/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti et poika olis pienemmälläkin uskonut. Tosin tytöt olivat aika kurittomia ja ehkä äiti tottunut noin käyttäytymään omilleen, niin siksi myös pojalle.Pojalle huutamisessa minun mielestä oli pahinta se, kun sanoi et huutas omille tytöille samalla tavalla. Poika varmasti huomasi, et ulkopuolinen. Poikahan on nyt myös oma. Ei sais tolleen eritellä et mun omat ja sit sä.

Mä tykkäsin häistä. Olivat rakastuneet toisiinsa.

ärsyttävää kuulla tuollaista jaottelua. Ei ole uusperheet helppoja ei.

Vierailija
68/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuiko puhetavasta vai mistä, mutta aavistuksen yksinkertainen vaikutelma tuli. Jaksossahan oikein hehkuteltiin sille pojalle huutamisella. No, muuten varmaan ok näyttää kurinpitoa (ei takuulla ole helppoa noin monen pienen lapsen kanssa), mutta minulla kyllä särähti korvaan se "huutaisin omille tytöillekin", joka tuli moneen kertaan. Siis oli mielestäni vähän asiantonta erotella niitä lapsia tuolla tavalla. Ja haleja ei nähty. Jotenkin tuli sellainen olo että parin suhde perustui seksiin. No, ei siinä tietty mitään jos se kerran toimii...

Vierailija
69/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääpuku naisella! Kerrankin jotain muuta kuin niitä karseita korsettihirvityksiä leveillä helmoilla.

Vierailija
70/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi täälläkin mielessä, kun sen äidin puolesta jännitin, että miten saa ennen h-hetkeä lapset ruotuun ja käyttäytymään tilaisuudesa, että onneksi meillä on kolme poikaa, eikä tyttöä ;) TIEDÄN, että tottelisivat helpommin ja uskoisivat jo yhdestä sanasta.. Tuollaista inttämistä ja marinaa olisi stressi kuunnella :o)

yhden sukupuoilen vanhemmat!

Oletan että olet itse kuitenkin nainen mutta olet onnellinen että et ole saanut tyttöä?

Ei ne pojat ole kuule sen helpompia.

Tämä on juuri tätä naistenmaailmaa eli nainen on toiselle susi, on kyseessä sitten vaikka pikku tyttö..

Et taida olla ansainnut niitä poikiasikaan.

T. Pojan ja TYTÖN (hui!) ylpeä äiti

Vierailija
71/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vinkuvat pikkuriiviöt, se nuorin erityisesti. Miten jotkut kestää tuommoisia pikkuhitlereitä?

Vierailija
72/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset tekee ties mitä vaikka kokoajan yrittäisi vahtia, sanoa, kieltää jne. Ja kun homma vaan jatkuu niin tuleehan sitä jossain vaiheessa huudettua aina välillä - ei ehkö kuitenkaan ihan tuolla tavalla kun morsio...

Mies oli hieman yksinkertaisen oloinen, morsian taas jotenkin "kova". Vaikuttivat kuitenkin sopivan hyvin yhteen.

Vierailija
73/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimme vain katkelmia perheen elämästä ja vielä aika hektisesta häiden valmsiteluvaiheesta. Äitipuolen ja pojan välien selvittelystäkin vain pienen osa, katkelmina siitä ja tuosta.

Kyllä tuollaisen samanikäisen lapsilauman kanssa pitää olla jämäkkä, varsinkin, kun tutnui olevan ihan temperamenttisia lapsia :)

Minusta pari oli aivan ihanan ja uskonkin, että tuollaisella asenteella uusperheen arki varmasti onnistuu.

Ihana oli katsella noin onnellista paria :) kaikkea hyvää heille toivotan.

Minä myös jäin miettimään sitä kyltinrikkojaa. Jotenkin se, että sulhanen vannotti ettei morsiammelle saa kertoa, viittasi siihen että saattoi olla exmies. Eihän tuollaisen ohjelman teossa voi olla ottamatta sitä mukaan ohjelmaan. tuo konsepti perustuu juuri tietynlaiseen kohauttamiseen (biseksiaali sulhanien ja mitä niitä onkaan ollut tässä sarjan edetessä).

Taisi myt olla ensimmäin "normaali" pariskunta :)

Tykkäsin :)

Vierailija
74/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tollaisen lapsilauman kanssa?

Vierailija
75/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse naimisissa olla vaan lapsia voi tehdä esim. avoliitossakin.[/

MONIKOSSA!

Vierailija
76/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon edellinen + miehen edellinen

Vierailija
77/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule kasvatuksesta kiinni, ei sukupuolesta.

miten ärsyttäviä pienet tyttölapset voivat olla! Onneksi SAIN pojan!

Vierailija
78/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin se tyttö on se, joka vinkuu ja kitisee. Poikien kanssa ei mitään ongelmia.

Vinkuminen ja kitinä kuuluu tyttöjen perusluonteeseen. Onneksi suhdeluku on näin päin, että 2 poikaa ja 1 tyttö.

Kävi täälläkin mielessä, kun sen äidin puolesta jännitin, että miten saa ennen h-hetkeä lapset ruotuun ja käyttäytymään tilaisuudesa, että onneksi meillä on kolme poikaa, eikä tyttöä ;) TIEDÄN, että tottelisivat helpommin ja uskoisivat jo yhdestä sanasta.. Tuollaista inttämistä ja marinaa olisi stressi kuunnella :o)

yhden sukupuoilen vanhemmat!

Oletan että olet itse kuitenkin nainen mutta olet onnellinen että et ole saanut tyttöä?

Ei ne pojat ole kuule sen helpompia.

Tämä on juuri tätä naistenmaailmaa eli nainen on toiselle susi, on kyseessä sitten vaikka pikku tyttö..

Et taida olla ansainnut niitä poikiasikaan.

T. Pojan ja TYTÖN (hui!) ylpeä äiti

Vierailija
79/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelin että asuvat kerrostalossa? Ja vielä tollaisen lapsilauman kanssa?

lapsiperhe asuu kerrostalossa. Tai jopa epäilyttävääkin. Pitäisiköhän ottaa yhteyttä lastensuojeluun?

Vierailija
80/97 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin se tyttö on se, joka vinkuu ja kitisee. Poikien kanssa ei mitään ongelmia. Vinkuminen ja kitinä kuuluu tyttöjen perusluonteeseen. Onneksi suhdeluku on näin päin, että 2 poikaa ja 1 tyttö.

yhden sukupuoilen vanhemmat! Oletan että olet itse kuitenkin nainen mutta olet onnellinen että et ole saanut tyttöä? Ei ne pojat ole kuule sen helpompia. Tämä on juuri tätä naistenmaailmaa eli nainen on toiselle susi, on kyseessä sitten vaikka pikku tyttö.. Et taida olla ansainnut niitä poikiasikaan. T. Pojan ja TYTÖN (hui!) ylpeä äiti

Sinäkin täällä vingut ja kitiset.

Ämmä!!