Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö raskaus rv 23 vaatteiden läpi?

Vierailija
04.03.2010 |

Yksilöllistähän se varmasti on, mutta voiko enään tuossa vaiheessa saada peitettyä. Olen lyhyt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

250:n hakijan joukossa en varmasti ole niin hyvä tyyppi, että saisin paikan jos tietäisivät että lähiaikoina olen pois työelämästä kotona.

Reilua työnantajaa kohtaan se varmasti ei ole, puolustuksena kuitenkin, että virka on kaupungin ja sijaisuuksia takana jo miltei vuosikymmen.

Vierailija
2/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen kerta. Riippuu ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen pienikokoinen.

Vierailija
4/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huomasi kaverit joskus rv25+ raskauden, vaikka käytin ihan tavallisia vartalonmyötäisiä vaatteita.

Vierailija
5/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kerroin tyokavereille rv 20 eika kukaan ollut huomannut viela mitaan.

Tokasta kerroin rv 12 ja dekkarit olivat jo sen huomanneet.

Uskoisin etta rv23 on aika vaikea peittaa tutuilta, mutta vieraammat eivat valttamatta huomaa mitaan.

Vierailija
6/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole voinut peitellä enää rv 15 jälkeen, ja kolmannen aikaan joku hoksasi jo rv 12..

Vierailija
7/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa kysy pomo, että millonkas sulla se äitiysloma alkaa, kun kävin pari lomaviikkoa pyytämässä ennen ku saadaan lastenhoitaja meille. Viikkoja 14.. vähän häkellyin, mutta totesin sitten, että loppukesästä :)

Ja muuten, sijaisuuksia tehnyt kaveri sai vakituisen paikan raskaudesta huolimatta kunnalliselta puolelta. Avoimuus on aina parempi, kuin salailu. Itelle ainakin jäisi paha maku suuhun, jos olisin valitsemassa ja huomaisin, että tarkoituksellisesti on peitelty niinkin isoa asiaa kuin raskautta.

Vierailija
8/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutut huomasi ensimmäisen raskauden tossa vk:lla 15-16 ehkä? Ja nyt viikko 10 menossa ja työkaverit ja hoitolapsistakin muutama on kysellyt että miks sulla on noin pömppö maha? :) Ei pysty kauaa enää salaillee...

Vierailija
9/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 16 jälkeen. Olin 171cm/58 kg. Toisaalta luokkakaverini tuli vastaan lomalla ja hämmästyin kun kertoi synnyttävänsä kuukauden päästä... Hoikka oli hänkin.

Vierailija
10/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ei jotain puolijoukkuetelttaa laita päälleen. Juuri noilla viikoilla taisi eka puolituttu onnitella mahan perusteella.

Vierailija
11/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas tulossa ja rv 18 ,hyvin vielä on vaatteilla piilossa.

Vierailija
12/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tuleva työhaastattelu ja mietin miten peitän raskauteni.:(

Vierailija
13/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan todellakaan olis pystynyt peittämään. Plus onko reilua työnantajalle että olet jo yli puolivälin raskaana? Luuletko että eivät voi esim. purkaa sopimusta kun saavat selville olevasi raskaana.

Vierailija
14/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että palkkaamatta jättäminen raskauden perusteella on tuomittavaa työsyrjintää?

Vierailija
15/15 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tuleva työhaastattelu ja mietin miten peitän raskauteni.:(

Jos olet hyvä tyyppi ja sitä mitä etsivät, palkkaavat sinut silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi