Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö alkaa uskoa ns. lopun aikoihin?

Vierailija
04.03.2010 |

Siis ilmestyskirjan juttuihin siitä, että maailmaan tulee paljon luonnonkatastrofeja...? Tämä skeptikko alkaa pikku hiljaa kääntämään päätään...

Ensin Haiti, sitten Chile, sitten Ranskan myrsky, ja sitten eilen hyökyaalto Välimerellä (??????????) ja tänä aamuna uusi maanjäristys Taiwanissa. Häh???

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim. jonkun Krakataun purkauksen jälkeen koko maapallo kärsi kun tuhka jäi yläilmakehään.

Nuo on kaikki kuitenkin varsin paikallisia ilmiöitä.

Vierailija
42/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvä että tämä itsekäs ja väkivaltainen ihmiskunta häviää maapallolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee ei-mistään.

Vierailija
44/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan että se tulee kuin ''varas yöllä''. siksi meitä kannustetaankin pysymään valveilla. mutta tunnusmerkeistä jotka jeesus antoi, siitä tiedämme että se on lähellä;; hän sanoi: te tulette kuulemaan sodista ja sanomia sodista sillä kansakunta nousee kansakuntaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee olemaan nälänhätää ja paikassa toisensa jälkeen ruttotauteja, suuria maanjäristyksiä

Sitten ihmisten käyttäytymisestäkin kerrotaan joka on myöskin paikkansa pitävä: itsekkäitä, enemmän rahaa kuin jumalaa rakastavia.. tässä joitakin raamatunkohtia joista voitte itse tarkistaa: (luuk. 21:10-11) (2 tim. 3:1-5)

Vierailija
45/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvä että tämä itsekäs ja väkivaltainen ihmiskunta häviää maapallolta.

Ihmisten syyttäminen :)

Tämä tulee _AINA_ jossain vaiheessa esille, miten ihminen on niiiiiin paha. Muistaako tämäkin kirjoittaja että itsekin kuuluu ko. lajiin?

Vierailija
46/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinko minä siinä että MINUn pitäisi säilyä elossa? Miksi? Siis eikö sekin olisi itsekeskeistä ajattelua, just sitä mistä ihmiskuntaa syytän?

Siis kaikkien ihmisten tulisi hävitä täältä ennenkuin on liian myöhäistä. Tätä mieltä minä olen.

-5.

Vierailija
47/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se maailmanloppu on tullakseen niin piruakos meidän piipitykset sitte auttaa. Antaa tulla vaan. Vai meinaatteko et jenkit pelastaa maailman niinku independence dayssa tai muussa vastaavassa katastroohvielokuvassa...?

Vierailija
48/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos nämä tapahtumat sinut herättävät. Se on tarkoituskin.

Vierailija
49/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinko minä siinä että MINUn pitäisi säilyä elossa? Miksi? Siis eikö sekin olisi itsekeskeistä ajattelua, just sitä mistä ihmiskuntaa syytän?

Siis kaikkien ihmisten tulisi hävitä täältä ennenkuin on liian myöhäistä. Tätä mieltä minä olen.

-5.

Eli syytät ihmiskuntaa itsekeskeisyydestä, mutta et itse ole itsekeskeinen, mutta olet kuitenkin ihminen :)

Hauska päättelyketju :)

Kuten sanoin, v*tuttaa nämä "ihmiskunta on paha, kuolkoot pois" -kommentit.

Vierailija
50/50 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä mukaan voi laskea milloinka maailman lopun aika alkoi?