Miehen syyttää minua siitä mitä hän sanoo/karjuu
lasten ollessa paikalla!
Kun nalkutan tai olen ittumainen (miehen mielestä)
ja hänellä menee hermo (kaikenaikaa) niin hän kiroilee, haukkuu ja uhoaa erolla/lähtemisellä.
Lapset kuulevat sen ja se särkee sydämeni.
Minun pitäisi kuulemma muuttua jotta hän muuttaa käytöstään.
Keskenkasvuinen (40v) mielestäni koska tekee tuota. Minun kai täytyisi olla järkevä ja erota...
Kommentit (34)
Mulla on juurikin tuollainen ei aikuiseksi kasvanut siippa jolla kaikki vastoinkäymiset saa aikaan kohtuuttomia ylireagointeja ja riidat on aina mun syy. Se vetää kierrokset ihan kaikesta. (Joo erokin on ollut mielessä). Tiedän, miltä tuntuu elää ruutitynnyrin kanssa, joten tsemppiä sinulle. Ja se suhteeton raivoaminen kyllä särkee sydämen:(
(Tiedän, karmeita nalkuttajia on, mutta on myös inhottavia raivohullumiehiä.)
lasten ollessa paikalla! Kun nalkutan tai olen ittumainen (miehen mielestä)
Onko teillä luetunymmärrysvaikeus?
Tuossahan lukee miehen mielestä on nalkutusta!
että "kun nalkutan ja olen vittumainen". (Korjasin kirjoitusvirheen).
Uskon tasan että on. Tyyli on juuri se vanha tuttu, ensin naputetaan ja naputetaan ja kun toinen ei enää jaksa, kerjätään empatiat "kauheasta miehestä".
Tällä kertaa sitten netistä. Muilla kerroilla epäilemättä esim. sukulaisille soittelemalla.
Todellakaan kaikki miehet ei ole sellaisia jota antaa ymmärtää. Se on helppo luvata tehä yhtä jos toista ennen niitä lapsia, mutta valitettavasti näitä miehiä riittää jotka ei sit todellisuudessa tee niin. Ja siinä vaiheessa on ihan aiheellista "nalkuttaa". Toimiiko tää arvon rouvien mielestä myös toisinpäin? Että nainen toimii vaikka jossain asioissa ns. päin helvettiä, niin miehellä ei sit ole oikeutta vittuilla ja nalkuttaa?Toivottavasti tai sit olette TOSSUJA, ette naisia. Miehillä ei ole mitään erikoisoikeuksia suhteessa.
hiljaista, kun alettiin puhumaan siitä toimiiko asia myös toisinpäin!!!Ha, mammat paljasti olevansa tossuja.
on pienempi paha nalkuttaa kuin raivota ja uhkailla erolla.
Jälkimmäinen vaikuttaa kaikkea muuta kuin aikuismaiselta.
lasten ollessa paikalla!
Ilkeä jatkuva vittuilu ja nalkutus ei ole yhtään sen mukavampaa kuultavaa.
Se on nimenomaan pelottavaa salattua aggressiivisuutta, eikä sitä saisi missään tapauksessa opettaa lapsille "hyväksyttävänä toimintamallina".
Mutta mä olen sanonut hänelle tiukasti, että minua ei voi omista sanomisistaan tai tekemisistään syyllistää.. Kyse on itsehillinnästä!
Turha syyttää ympäristöä siitä, jos omistaa olemattoman itsehillinnän..
Asialla on toki toinenkin puoli, minä olen todella v-mäinen silloin, kun riitelemme.. Se on minun vikani, miehen vika on se miten hän reagoi v-mäisyyteeni. Joten olemme päätyneet siihen, että minä pyrin olemaan reilumpi riidellessä ja mies taas kasvattaa itsehillintäänsä..
Vikansa kullakin, mutta omat viat täytyisi nähdä eikä selittää omia virheitä muiden syyksi.
miksi pitää naputtaa ja muistuttaa?
ne on sen miehenkin velvollisuus kun eletään perhe-elämää!!
"Vie roskapussi", on nalkutusta jos sen homman voit tehdä itsekin. Akat ei osaa olla hiljaa ja siinä roolissa missä niitten kuuluu olla eli miehelle alamaisia. Turha vetää hernettä nenään jos miehellä menee hermot.
"Vie roskapussi", on nalkutusta jos sen homman voit tehdä itsekin. Akat ei osaa olla hiljaa ja siinä roolissa missä niitten kuuluu olla eli miehelle alamaisia. Turha vetää hernettä nenään jos miehellä menee hermot.
Millä vuosisadalla elät?
Voisi olla sinunkin avioliitossa vähemmän huutamista jos eläisit kuten naisten kuuluu etkä leikkisi nykyajan mukaisesti feministiä.
Voihan olla että ap ei nalkuta ja ole vittumainen.
Miehillä on kummallinen tapa vääntää kaikki nalkutukseksi. Turvautuvat useinkin tuohon sanaan ja taas on sulka hatussa.