Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syyttää minua siitä mitä hän sanoo/karjuu

Vierailija
04.03.2010 |

lasten ollessa paikalla!

Kun nalkutan tai olen ittumainen (miehen mielestä)

ja hänellä menee hermo (kaikenaikaa) niin hän kiroilee, haukkuu ja uhoaa erolla/lähtemisellä.

Lapset kuulevat sen ja se särkee sydämeni.

Minun pitäisi kuulemma muuttua jotta hän muuttaa käytöstään.

Keskenkasvuinen (40v) mielestäni koska tekee tuota. Minun kai täytyisi olla järkevä ja erota...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain sattuu olemaan liukkaampi kieli ja mieheni kokee jäävänsä alakynteen riidoissa, siksi alkaa huutaa ja räyhäämään joskus.

22

Vierailija
2/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se sivusi ap:n kokemusta. Pointti oli, että jokainen ottaa vastuun omasta käytöksestä. Mutta ei varmasti kannata tästä enempää alkaa väitellä.

terv. 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeilla jäljillä, kun sanoo jättävänsä nalkuttajan. Toivottavasti tekee sen myös!

Vierailija
4/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakia, jonka keskeinen sisältö on, että henkinen väkivalta ja toisen sanallinen halventaminen rinnastetaan fyysiseen väkivaltaan lainopillisilta seuraamuksiltaan.

Siellä sitä kutsutaan joissakin piireissä työnimellä 'nalkutuslaki'.

Toivottavasti saadaan pian tännekin, että saadaan tämä naisten riehunta aisoihin.

Vierailija
5/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
6/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutukseksi voi mieltää myös sen, että toinen joutuu sanomaan jostain asiasta usein. Minun mieheni sanoo nalkutukseksi sitä, että sanon hänelle:vie sukkasi pyykkikoriin, äläkä jätä sängyn alle. Miksei aikuinen ihminen voi toimia niin, että toiselle ei tule ylimääräistä työtä? AP.n tapauksessa mies joka raivoaa, lasten aikana, joutuisi Ranskan uuden lain mukaan tuomiolle.

Vierailija
7/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaettaisiin tuomioita sen mukaan. Epäilen, että syytetyn penkillä olisi ensin AP, mutta mahdollisesti myös mies.

Vierailija
8/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivaa käytöstä. Ei varsinkaan lasten kuullen.

En tiedä, miten ap käyttäytyy, mutta ei sillä väliä, miehen käyttäytyminen ei ole hyväksyttävää eikä sitä puolusta mikään tekosyy.

Aikuinen ihminen osaa riidellä kiroilematta, haukkumatta ja uhkailemattakin.

On se kumma miten av:lta löytyy aina niitä, joiden mielestä mikä tahansa käyttäytyminen on ok jos "toinen ärsytti"...

Vierailija
9/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan APN viestin lävitse sen todellisen tilanteen. Eiköhän tässä ole kysymys siitä.

Tuskin kukaan hyväksyy myöskään miehen käytöstä, mutta ikävä kyllä annetulla informaatiolla koko sopan on keittänyt kokoon AP.

Vierailija
10/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan APN viestin lävitse sen todellisen tilanteen. Eiköhän tässä ole kysymys siitä.

Tuskin kukaan hyväksyy myöskään miehen käytöstä, mutta ikävä kyllä annetulla informaatiolla koko sopan on keittänyt kokoon AP.

Mutta en pysty todellakaan lukemaan neljän lauseen viestistä ap:n todellista tilannetta. Olen myös varmaan naiivi, mutta uskon myös siihen, ettei vika aina ole luonteeltaan vittumaisessa eukossa vaan että vika voi olla myös lapsellisessa ja vittumaisessa miehessä.

Vierailija
11/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa huonona päivänä hermostua mun johonkin 'muistutukseen pyykeistä tms.' sillä tavalla että karjuu niin että pelkään että lapset herää (yleensä en naputa miehelleni kun lapset ovat hereillä, koska en halua riitoja lasten edessä.)

Kaikenlaisia miehiä on ja kaikenlaisia naisia on.

Vierailija
12/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sellaiseen hermostuu.

Samaten tuollainen "se särkee sydämeni"-mankuna on muuten todella ärsyttävää ja keskenkasvuista.

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
13/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häntä pyydetään siis pyydetään osallistumaan kotielämään ja sen töihin?

Vierailija
14/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy hillitä itsensä!

Vierailija
15/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista keskustellaan ennen lasten hankintaa. Ja jos kokee, että mies ei ole sellainen kuin haluaa, vaihtaa miestä. Eikä hanki lapsia umpimähkään.

Ja tiedätkös, että moni nainen kokee, että ainoastaan se heidän tapansa on hyväksyttävä, eikä mikään mitä muut tekevät kelpaa?

Ja pakkoko asiasta on alkaa puhua nalkuttamalla lasten kuullen? Eikö voi keskustella asiallisesti, kun lapset eivät ole paikalla?

Vierailija
16/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmieheni yritti tupakkalakkoa. Lakko päättyi siihen, että olen niin hankala ihminen, ettei hän voi olla ilman tupakkaa. Höpö, höpö! Selkärangaton koko mies, polttaa nykyäänkin vaikka on sinkku.

Vierailija
17/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lyön sinua niin oma vikasi. Sinä ärsytit minua.

Vierailija
18/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli juuri tuollainen ap:n tapainen umpinalkuttaja, joka ajoi koko lähipiirinsä hulluuden partaalle.

Nalkutti, nalkutti, nalkutti ja nalkutti.

Ja kun sitten joku jossakin vaiheessa hermostui, piipitti ympäriinsä ja esitti valtaisan teatterin riemun kiilto silmissä ja marttyyrin viitta harteilla.

Itsessään ei toki ollut mitään vikaa.

Vierailija
19/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat lapsellisilta. Ensinnäkään jokainen voi puhua ku Runeberg ja tosi tilanteessa toimia toisin. Ethän sä loppupelissä tiedä mitä on perheellisen elämä ennen ku koet sen. Erolla hukailu, jos toinen nalkuttaa (siihenkin yleensä on syy, jos ei satu lemaan tossuvaimo) on lapsellista ja typerää, johon varmaa auttais opetuksena pieni hetki ulkoruokintaa tälläselle ihmiselle. Hyvin harvoin riidoissa syypää on vaan toinen, siihen tarvitaan aina kaksi ihmistä.

Vierailija
20/34 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin mitä mies ajattelee ja miten toimimme. Ja tämä on myös pitänyt.

Ei kaikkea tarvitse kokea tietääkseen tarpeeksi hyvin.

Ja kyllä loputon nalkutus on ihan pätevä eron syy. Minä esimerkiksi en ole äitini kanssa kuin joulukorttiväleissä nimenomaan sen nalkutuksen ja marttyyriasenteen takia. Jos puolisoni olisi nalkuttaja, ottaisin eron heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi