Kääk, mitä lahja MIESopelle??????
Tytär 9 v ei halua antaa kukkasia. Mitä kivaa ja omaperäistä voisi keksiä miehelle? Harrastaa tietääkseni kalastusta ja asuu omakotitalossa.
Kommentit (22)
Mitä eikö opettajille pelkkä omena enää riitä, vaan pitää jotain aarikan tilpehööriäkin niille raahata???
mites olis vihta ja vaikka löylytuoksu?
Naisopelle olen ostanut jalkojen kuorinta-ja kosteusvoiteet, rentouttavaa kesälomaa toivotukset korttiin. Miksei miehellekin voisi?
Oliiviöljyjä on kivoja maustettuja, lautasliinapaketin kanssa?
Sellaisia lahjoja suosin, mitkä käytetään, ei nurkkiin jäävää.
lahjakorttiin esim. puutarhakauppaan.
Sieltä tarvii aika jotain, vaikka sitten nurmikkolannoitetta (kun tällä opella siis oli omakotitalo). 60-100 euron lahjakortilla saa jo oikeasti jotain todella hyödyllistä - vaikka komean havupuun tms.
kun ope harrastaa metsästystä ja retkeilyä.
Akuankan taskukirja ja hyttysmyrkky ja toivotetaan rentoa kesää lapsen tekemän kortin kera
Kun itse olin koulussa, ei kukaan ikinä antanut opettajalle lahjaa.
opelle muuta kuin ne kylän "hienopierut"perheet, jotka muutenkin olivat nokkansa kanssa joka paikassa pätemässä.
Jos siis harrastaa sen suuntaista kalastusta. Hintakin on varmaan aika ok, hinnat lähtevät siitä kympin tienoilta.
kiikuttaa oikein Pentik-kassissa opettajalle jotain. Tasan tarkkaan siellä ei ole mitään Pentikistä ostettua, mutta eiväthän muut sitä tiedä :)
Tärkeintä että muut luulevat että "kyllä sillä on varaa ostaa oikein Pentikkiä!" :)
Ensiapupaketti sinne kalastusretkille.
mun koulussa kyllä vietiin opelle keväällä kukkia,yleensä itse poimittiin kielonippu ja oltiin ihan duunareiden lapsia. Mä ainakin haluan kiittää opettajaa kuluneesta vuodesta, omat lapseni eivät ole ihan helppoja--tiedän,että muutama hikipisara heidän takiaan on uhrattu ja kukka on kiva antaa,heittäkööt roskiin jos ei kelpaa. Annetaan muistaminen myös toimintaterapeutille ja taxille ja tosiaan joskus on jotain pentikiäkin ollut,niitäkin saattaa saada aika edukkaasti. Itse hoitsuna saan myös potilaita kiitosta hyvästä hoidosta,miksen itse pistäisi hyvää kiertämään?
Ei harrastettu vielä seitkyt-kaheksankyt luvuilla joo..paitsi ne hikarit vei jotain.
Omat skidit ei ole vielä koulussa,mutten kyllä ymmärrä tätä nykymeininkiä. Miksei opettajalle jotain voisi viedäkkin.. mutta kun teille tulee siitä jo ONGELMA!!
THE MIES
oli tavallista ainakin täällä espoossa,tosin ei sinne pentikkiä viety
Itse suosin nopeasti katoavia lahjoja. Me viedään miesopelle laadukas valkoviini. Joku sanoi, että tökeröä laittaa lapsi kantamaan viinaa opelle, mutta meillä lahja on ehdottomasti koko perheeltä ja viini on meille ihan tavallinen intohimoja herättämätön asia =)
Pelkkä kortti riittää eikä lapsesi vaikuta yhtään huonommalta kuin muut, opettaja ei tiedä keneltä mikäkin on eikä siitä välitä.
on iloa koko kesä, ei ole riesana vuositolkulla ja saapa siitä antaa vaikka vaimolle ja lapsillekin
Tapa oli aivan yleinen, en tod. tule keskivertoa kummemmasta perheestä.
Tapa on mielestäni edelleen kaunis ja asiallinen. Ei tietenkään pakollinen. Liian hienot ja/tai kalliit lahjat ovat myös kiusallisia, jos tulevat vain yhdeltä perheeltä. Korttikin riittää. Oppilaat ovat joka tapauksessa samassa asemassa, toi perhe lahjoja tai ei.
Ope
eivät osta yhtikäs mitää kenellekään!!
ap
On mukavaa ja kohteliasta muistaa lapsen opettajaa, mutta ostakaa jotain joka kuluu pois.
Joka vuosi kun saa 25 grillilastaa voi 10 vuoden päästä perustaa kaupan. Siellä voi kätevästi myydä myös ne joulujuhlissa saadut tuikkukynttiläkipot.
Suklaata, salmiakkia, pikkuleipiä, kukkia, erikosikahvia, teetä jne. Siinä teille vinkkiä noin aluksi.