Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk, mitä lahja MIESopelle??????

Vierailija
28.05.2008 |

Tytär 9 v ei halua antaa kukkasia. Mitä kivaa ja omaperäistä voisi keksiä miehelle? Harrastaa tietääkseni kalastusta ja asuu omakotitalossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa ja kohteliasta muistaa lapsen opettajaa, mutta ostakaa jotain joka kuluu pois.

Joka vuosi kun saa 25 grillilastaa voi 10 vuoden päästä perustaa kaupan. Siellä voi kätevästi myydä myös ne joulujuhlissa saadut tuikkukynttiläkipot.

Suklaata, salmiakkia, pikkuleipiä, kukkia, erikosikahvia, teetä jne. Siinä teille vinkkiä noin aluksi.

Vierailija
2/22 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö opettajille pelkkä omena enää riitä, vaan pitää jotain aarikan tilpehööriäkin niille raahata???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites olis vihta ja vaikka löylytuoksu?

Naisopelle olen ostanut jalkojen kuorinta-ja kosteusvoiteet, rentouttavaa kesälomaa toivotukset korttiin. Miksei miehellekin voisi?

Oliiviöljyjä on kivoja maustettuja, lautasliinapaketin kanssa?

Sellaisia lahjoja suosin, mitkä käytetään, ei nurkkiin jäävää.

Vierailija
4/22 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakorttiin esim. puutarhakauppaan.

Sieltä tarvii aika jotain, vaikka sitten nurmikkolannoitetta (kun tällä opella siis oli omakotitalo). 60-100 euron lahjakortilla saa jo oikeasti jotain todella hyödyllistä - vaikka komean havupuun tms.

Vierailija
5/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ope harrastaa metsästystä ja retkeilyä.

Vierailija
6/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuankan taskukirja ja hyttysmyrkky ja toivotetaan rentoa kesää lapsen tekemän kortin kera

Vierailija
7/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin koulussa, ei kukaan ikinä antanut opettajalle lahjaa.

Vierailija
8/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opelle muuta kuin ne kylän "hienopierut"perheet, jotka muutenkin olivat nokkansa kanssa joka paikassa pätemässä.

Vierailija
9/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis harrastaa sen suuntaista kalastusta. Hintakin on varmaan aika ok, hinnat lähtevät siitä kympin tienoilta.

Vierailija
10/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiikuttaa oikein Pentik-kassissa opettajalle jotain. Tasan tarkkaan siellä ei ole mitään Pentikistä ostettua, mutta eiväthän muut sitä tiedä :)

Tärkeintä että muut luulevat että "kyllä sillä on varaa ostaa oikein Pentikkiä!" :)

Vierailija
11/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapupaketti sinne kalastusretkille.

Vierailija
12/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koulussa kyllä vietiin opelle keväällä kukkia,yleensä itse poimittiin kielonippu ja oltiin ihan duunareiden lapsia. Mä ainakin haluan kiittää opettajaa kuluneesta vuodesta, omat lapseni eivät ole ihan helppoja--tiedän,että muutama hikipisara heidän takiaan on uhrattu ja kukka on kiva antaa,heittäkööt roskiin jos ei kelpaa. Annetaan muistaminen myös toimintaterapeutille ja taxille ja tosiaan joskus on jotain pentikiäkin ollut,niitäkin saattaa saada aika edukkaasti. Itse hoitsuna saan myös potilaita kiitosta hyvästä hoidosta,miksen itse pistäisi hyvää kiertämään?

Vierailija
13/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrastettu vielä seitkyt-kaheksankyt luvuilla joo..paitsi ne hikarit vei jotain.

Omat skidit ei ole vielä koulussa,mutten kyllä ymmärrä tätä nykymeininkiä. Miksei opettajalle jotain voisi viedäkkin.. mutta kun teille tulee siitä jo ONGELMA!!

THE MIES

Vierailija
14/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tavallista ainakin täällä espoossa,tosin ei sinne pentikkiä viety

Vierailija
15/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin nopeasti katoavia lahjoja. Me viedään miesopelle laadukas valkoviini. Joku sanoi, että tökeröä laittaa lapsi kantamaan viinaa opelle, mutta meillä lahja on ehdottomasti koko perheeltä ja viini on meille ihan tavallinen intohimoja herättämätön asia =)

Vierailija
16/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kortti riittää eikä lapsesi vaikuta yhtään huonommalta kuin muut, opettaja ei tiedä keneltä mikäkin on eikä siitä välitä.

Vierailija
17/22 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iloa koko kesä, ei ole riesana vuositolkulla ja saapa siitä antaa vaikka vaimolle ja lapsillekin

Vierailija
18/22 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa oli aivan yleinen, en tod. tule keskivertoa kummemmasta perheestä.

Tapa on mielestäni edelleen kaunis ja asiallinen. Ei tietenkään pakollinen. Liian hienot ja/tai kalliit lahjat ovat myös kiusallisia, jos tulevat vain yhdeltä perheeltä. Korttikin riittää. Oppilaat ovat joka tapauksessa samassa asemassa, toi perhe lahjoja tai ei.

Ope

Vierailija
19/22 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain muuta pientä hyvää.

Vierailija
20/22 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät osta yhtikäs mitää kenellekään!!

ap