Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teistä ei harrasta seksiä puolisonsa kanssa tai

Vierailija
03.03.2010 |

harrastaa sitä äärimmäisen harvoin? Kumpaa ei kiinnosta? Kuinka kauan yhdessä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että ottaisi tavallisissa asioissa enemmän huomioon.

Vierailija
22/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa ulkona ja sitten tulee viereen ähisemään. ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä viitsi enää mainita asiasta kun en aiemminkaan ole ja siksi käyn vieraissa

Vierailija
24/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sama ongelma oli viimeksikin, kun olin raskaana. Tykkään raskaudesta kaikin puolin ja tykkään masusta, mutta silloin en omassa mielessäni ole ihan täysin oma itseni ja siksi en pidä itseäni haluttavana... Ongelma on omien korvieni välissä, tiedän. Mutta kun ei huvita niin ei huvita.

Vierailija
25/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halut katosivat raskauden aikana eivätkä ole palanneet, lapsi kohta vuoden. :(

Vierailija
26/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kerrasta on kuukausi aikaa, sitä edellisessä kuussa harrastettiin seksiä kyllä jopa 5 kertaa, jos oikein muistan... ei sillä että mun olisi tehnyt mieli silloinkaan, mutta tarviihan sitä välillä antaa säälistä edes, vaikka sekin on lähinnä vastenmielistä enkä kyllä kiihotu ikinä.

mies haluaisi joka päivä. Mä pärjäisin vallan mainiosti selibaatissakin.

En ole ikinä ollut kovin aktiivinen sänkypuuhissa, suhteiden alkuhuumassa tekee kyllä mieli, mutta aina se into lopahtaa viimeistään 2 vuoden seurustelun jälkeen.

Ollaan oltu nyt yhdessä kohta 7 vuotta.

Vierailija
27/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä asti kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi. Mutta se on vaihtelevaa, kumpaa ei haluta/kiinnosta. Molempien lasten raskausaikoina miestä ei kiinnostanut, koska hänestä raskaana oleva nainen ei ole kiihottava, vaan kuulemma jopa hiukan pelottava, ja ajatuskin raskaana olevan koskemisesta on ällöttävä. Imetysten alussa ekat 6kk miestä ei myöskään ole kiinnostanut, koska maitoa on valunut niin hyvin ja miestä ällöttää se maidon haju ja mahdollinen valuminen ja turvonneet tissit ja suurin piirtein kaikki mahdollinen. No, mulla taas on ollut ihan normaalit, ellei vähän reilummatkin, halut sekä raskauksissa että imetysaikoina, mutta miehen totaalisen torjunnan ja näiden kommentointien aiheuttaman loukkaantumisen vuoksi mua on lakannut kiinnostamasta, kun miestä on taas alkanut kiinnostaa. Viimeksi taidettiin harrastaa seksiä silloin, kun kotiuduin pikkujouluista, joissa olin ottanut ehkä vähän yli oman tarpeen, ja siinä pikku hiprakassa mies oli mielestäni jotenkin tosi söpö ja hellyyttävä ja mun kävi sitä sääliksi, kun se ei edes saa seksiä koskaan, joten suostuin silloin.

Vierailija
28/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on ollut vuoden aikana kolme kertaa, aina minun aloitteestani, ja aina niin ettei itseänikään olisi kiinnostanut mutta tuntuu että jotain pitäisi kuitenkin yrittää ettei ihan luovuteta. Mies tuntuu innostuneelta kun teen aloitteen, mutta itse se ei koskaan yritä mitään.

Yhdessä n. 8 vuotta.

Vierailija
29/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun haluttomuuteen syynä miehen liiallinen alkoholinkäyttö ja se asenne "että kukat nyt on maailman idiootein asia johon tuhlata rahat", kolmantena minun huono itsetunto.

No eipä tuo mieskään kovin tee aloitteita, ei ikinä. Ei olla keskusteltu mistä johtuu.

Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
30/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo liikaa ja siinä suurin syy. Välillä onnistuu pienet selvät kaudet ja silloin alkaa pikkuhiljaa luottamus palata ja alkaa näyttää mieskin taas hyvältä ja ehkä jopa tekis mieli. Mutta eiköhän tuo mene sen sitten pilaamaan ja tulee taas silmät seisoen kännissä änkkäämään kuinka vähän seksiä meillä on nykyään. Arvatkaapa kiinnostaako kun joka kerta luottamus lyödään läjään tuolla tavalla. Ja joka kerta kestää aina pikkuisen pidempään että kestän taas katsoa miestäni sillä silmällä.

Kaipa se on myös mun tapani rangaista sitä juomisesta, mikä kyllä toisaalta taas lisää sitä juomista ja niin edelleen....

Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta. Pitäiskö pikkuhiljaa laittaa tavarat omiin osoitteisiinsa.....

Vierailija
31/32 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä n. kerran kuussa, joskus 2 kertaa ja joskus taas menee 2-3kk kokonaan ilman. Mies ei halua, minä haluaisin. Olen harkinnut jo pitkään sivusuhdetta seksin merkeissä mutta eipä musta taitais siihen olla. Kuitenkin rakastuisin siihen toiseen mutta se haluaisi jatkaa omaa kulissiansa.

Vierailija
32/32 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ytheinen lapsi (15 kk), mutta vauva ei ole koskaan vienyt halujani.

On niin he...tin nöyryyttävää vongata seksiä omalta aviomieheltä. PRKL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän