Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen 36-v, kroppani on kiinteämpi ja paremman näköinen

Vierailija
03.03.2010 |

kun koskaan ennen vaikka lapsia on 4, kasvoni näyttävät noin 10-v nuoremmilta, jonkun mielestä jopa enemmän, minulla ei ole rypyn ryppyä, haluatko kysyä jotain? vaikka niksejä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä syöt harhoihisi?

Vierailija
2/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se haittaa ettet enää ole sen näköinen kuin olit nuorempana, ei sinun tarvitsekaan olla. Miehesi varmasti tykkää sinusta tuollaisenakin, ei sinun tarvitse täällä koittaa juttuja keksimällä pönkittää itsetuntoasi.

Tsemppiä, älä pelkää noin paljon sitä vanhenemista ja niitä ryppyjä, kaikille ne kai joskus tulevat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naama alkaa selkeästi pikkuhiljaa rupsahtaa. Olen aiemmin näyttänyt ikäistäni nuoremmalta mutta nyt alkaa sitten nassu ottaa sitä virallista ikää kiinni.

Kroppa puolestaan on paremmassa kunnossa kuin nuorempana, olen ainakin tällä erää voittanut taistelun selluliittia vastaan.

Vierailija
4/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on vasta 36 vuotias! Törkeää ikärasismia alkaa pitää häntä harhaisena jos näyttää "edelleen" hyvältä.

Vierailija
5/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säälittää nainen joka ei saa arvostusta omalta mieheltään, vaan hakee sitä täältä.

Vierailija
6/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälti samoja niksejä kun helena l käyttää, mutta aamulla en venyttele(nukun), jumppaan 3 kertaa viikossa. sukuni on pitkäikäinen(100-vuotiaita riittää) eli geenit ovat hyvät

mä en edes kehtaa sanoa ihmisille ikääni, kun eivät usko:)

Vierailija
7/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v voi näyttää hyvältä, mutta tuskin neljän lapsen jälkeen, milloin hän edes ehtisi monta kertaa viikossa salille ja lenkille? Ja mihin raskausarvet, riipahtaneet rinnat ja mahanahka on tungettu?

Vierailija
8/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan arvostusta omalta mieheltäni! ap

Vierailija
9/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut, rinnat olleet aina pienen=eivät riipu ja vatsanahka on kiinteä, kimmoisa iho palautuu

Vierailija
10/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kroppa törkeän hyvässä kunnossa. Käydään yhtäaikaa vauvauinnissa joten ilkosillaankin olen nähnyt. Itse olen 28 v ja yhden lapsen äiti mutta ilmeisesti aika paljon huonommilla geeneillä ja luontaisella laiskuudella varustettu, öhöm.

Vierailija
11/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa kuin koskaan, hyvin vähän ryppyjä tai velttoa ihoa eikä ainuttakaan harmaata hiusta.

Ainut miinus on moniteholasit, mutta niistä ei kukaan tiedä.

Vierailija
12/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen oikeasti olevani ja miehenikin luulee minun olevan luonnonoikku. koen tulleeni aikuiseksi vajaa 30-vuotiaana, murrosikä oli parikymppisenä ja nyt näytän tosiaan joltain 25-vuotiaalta. tuntuu pikkuhiljaa, että alkaa olla jotain pientä uskottavuutta mm työelämässä. ap

Vierailija
13/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys: mikä on koulutuksesi/ ammattisi?

Vierailija
14/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ammatti liittyy tähän- en viitsi kertoa, ettei tunnisteta.

Vierailija
15/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kade

Vierailija
16/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ammatti liittyy tähän- en viitsi kertoa, ettei tunnisteta.

veikkaan ettet ole kovin korkeasti koulutettu tai hyväpalkkaisessa työssä, kun kroppa on ainoa kehun aihe + ne neljä lasta.

Vierailija
17/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmen lapsen äiti ja mies on paljon työmatkoilla ja käyn silti jumpassa neljä kertaa viikossa. Ei 36-vuotias ole vielä mikään ikäloppu, vaikka se ehkä kymmenen vuotta nuoremmasta siltä tuntuu...

Vierailija
18/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että palkkani on keskivertonaista suurempi. Nyt olen hoitovapaalla ja mieheni tienaa oikeinkin hyvin. Asumme erittäin korkeatasoisesti.

Vierailija
19/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun äidilläni kyllä ole raskausarpia, riippuvaa nahkaa tai riipputissejä vaikka onkin synnyttänyt 4 lasta. Tissit on edelleen paremmat kuin monella 18-vuotiaalla.

Vierailija
20/32 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin säilynyt, mitä keinoja se käyttää sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän