mä olen 36-v, kroppani on kiinteämpi ja paremman näköinen
kun koskaan ennen vaikka lapsia on 4, kasvoni näyttävät noin 10-v nuoremmilta, jonkun mielestä jopa enemmän, minulla ei ole rypyn ryppyä, haluatko kysyä jotain? vaikka niksejä?
Kommentit (32)
olemme 35, niin ei kukaan nyt ole totisesti naamasta rupsahtanut, ei siis mitään ryppyjä. Jotkut ovat tietysti lihavia - joko aina olleet tai myöhemmin lihoneita. Toiset yhä hoikkia.
Itse olen hyvin hoikka (165/49), liikun paljon, joten minulla on erittäin kiinteä ja lihaksikas vartalo. Raskausarpia ei ole minulle tullut ainuttakaan (2 lasta siis) ja vatsanahka on vetäytynyt muutamassa viikossa. Vatsa täysin kiinteä. Minua luullaan myös paljon nuoremmaksi, mutta niin luullaan muitakin hoikkia, joten se lienee se nuorentava piirre ja tyyli tietysti.
On ihmisiä, jotka tyylinsä takia näyttävät vanhemmilta. Kun minun puistotyylini on huppari ja farkut tyyliin Only, on se eräällä ikäiselläni mammalla tuulipuku ja talvella esim. Kuomat jalassa. Kesällä sitten jotkut vyötärölle ulottuvat reisitaskushortsit ja urheilusandaalit. Ja työlook suorat vyötäröhousut ja laatikkovillatakki. Tämä ihminen näyttää viiskymppiseltä.
Ja ammatiltani olen muuten lukion lehtori:)
kuin nuorempana, mutta räjähtävä voima ja sähäkkyys on hieman häipynyt. Kroppa ei ole enää yhtän tiukka, ja kasvoissa on pari ryppyä. Uskon, että olen ikäiseni näköinen nyt 35-vuotiaana. Mutta hyvässä kunnossa fyysisesti, vaikken ihan tiukassa olekaan.
ja ovat todella timmejä, juoksevat mm maratonia...toisilla vaan on paremmin asiat kuin toisilla. rahaa mm lastenvahtiin että voi jumpata/juosta jne.
Olen minäkin kesällä 37 ja meillä on kolme lasta. Syön hyvin ja nukun hyvin. Liikun ulkona riittävästi. Ja käyn baareissa harvakseltaan.
Olen nuorekas ja rypytön, ei siihen taikoja tarvita :)
eikä ole varaa paikata lastenhoitajia ym. Mutta jotenkin onneksi olen saanut aina järjestettyä lenkit ja usein kyllä ihan jumpannut kotona kuntopyörällä ja painoilla. En ole koko maratonia juossut, mutta 3 puolimaratonia, maraton tarkoituksena juosta tänä syksynä. Ja olen myös 35v.
Mä toivon että reilun vuoden päästä kun täytän 36 v. olisin yhtä hyvissä mitoissa kuin sinä nyt! Neljän lapsen jälkeen olen muuten ok kunnossa mutta ylipainoa kertynyt, se pitää pudottaa ja hauiksia treenata :) sitten voin olla tyytis.
Se kolmen pienen lapsen päälle nelikymppinen totaaliyhäri täällä taas.
Uskon sekä geeneihin että terveellisiin elämäntapoihin. Rahaa ei kunnossa/timmissä kunnossa pysymiseen tarvita:
- Jos ei itseään lihota, ei koskaan tarvitse laihduttaakaan.
- Jos viitsii kävellä tai pyöräillä jokaisen alle viiden, tai kuten minä kymmenen, kilometrin matkan (ja totaaliyhäreille kuntoplussaa pienimpien pyöräkärryssä vetämisestä), pysyy taatusti hyvässä kuosissa. Ja ei se matka kaupunkioloissa muuten edes paljon kauempaa kestä kuin autollakaan.
Ps. tissit on kyllä olemattomat, mutta mitä ne raskausarvet ovat???
Kolmen lapsen jälkeen kiloja on kertynyt, onneksi ei paljoa. Juoksen ja treenaan tosi paljon, siltikään en enää ole kovinkaan kiinteä, vaikka olen vasta 41v. Ryppyjä on ja pari harmaata hiustakin, mutta plussalaseja en vielä suostu hankkimaan. Tarvetta kyllä taitaisi olla. Geenit ovat siis surkeat. Suku on lyhytikäistä ja vaikka syön tosi terveellisesti ja liikun paljon, kolesteroli on koholla ja painoa on tosi vaikea pitää kurissa. Tissitkin roikkuu... Ikävä juttu. Onneksi olen pitkä ja kuitenkin ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen, niin ei harmita vielä. Kymmenen vuotta lisää ja olen varmaan jo ihan raakki. Ei auta.
mut mitä väliä - tai siis eihän kukaan voi teitä estääkään.
mä en vaan ite viitsi vastata näiden provojen aloituksiin.
on SE juttu!