Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä te ootte saaneet clomireseptit??

Vierailija
03.03.2010 |

onko teiltä otettu paljon kokeita tms?



itse epäilen keltarauhashormonin puutetta? onx sitä varten sitten terot??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu kokeita, mutta eivätpä ne auttaneetkaan mitään, kun vika oli sitten sisuskaluissa. Mikä ei kyllä missään kokeissa olisi näkynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän