Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asujat, onko miehelläsi tilaa olla mies asunnossanne

Vierailija
02.03.2010 |

muuallakin kuin tietokoneen tai teeveen ääressä? Saako hän toteuttaa itseään teillä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä :)

Vierailija
2/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis saako mies omassa kodissaan...mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nainen, missä hän toteuttaa itseään?

Kun asuimme mieheni kanssa kerrostaloasunnossa, meillä oli pieni keittiö, makuuhuone ja olohuone, jonka nurkassa oli miehen työpöytä (hän työskentelee kotona). Oli tosin myös autotalli, jossa korjasi prätkiä. En kyllä näe, että hän toteutti siellä miehuuttaan, vaan nimenomaan korjasi niitä pyöriä.

Vierailija
4/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on niin iso jorma, että ei mahdu kämpässämme kääntymään kun on kunnon seisokki päällä.

Jessus mikä kysymys.

Vierailija
5/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä leveä sänky.

Vierailija
6/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun mies alkoi kylppärissä nikkaroida huonekalujen parissa ja tukki hiomapölyllä ilmanvaihdon, muutimme omakotitaloon. Nyt on sitten tilaa ja kohteita mitä rempata ja rakentaa.

Vierailija
7/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai riehua pihalla tms. moottorisahan tai traktorin kanssa?

Vierailija
8/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää aloitus jonkun keski-ikäisen miehen? Sillä ikäluokalla on joku trauma jäänyt maaltamuutosta, kun maalla lapsuutensa viettäneet nuoret miehet siirrettiin kerrostalojen ahtaisiin asuntoihin eivätkä raukat osanneet ollenkaan siellä olla, kun olivat tottuneet olemaan suurimman osan ajastaa autotallissa/navetassa/jossain muussa työtilassa jotain puuhaamassa.

Nykysukupolvella ei vastaavaa ongelmaa ole, hyvin ovat sopeutuneet.:) Pikemminkin se menee näin, että jos sen miehen sais ihan hetkeksi pois tietsikalta tai telkkaria katsomasta, niin naiset ois vaan onnellisia...

Vierailija
9/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies toteuttaa miehisyyttään toden teolla.

Vierailija
10/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole rivarissakaan.

Vierailija
11/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni kärsii kerrostalossa.Itsekin toteuttaisin mielelläni itseäni puutarhassa ja kasvimaalla. Ei voi mitään, se on luonnollista. Luonnotonta on se, ettei ole tilaa tehdä mitään, ei sisällä eikä pihalla.Ymmärsin hyvin kysymyksen, ei tässä nyt "jormasta" ole kysymys, kyllä ne miehet haluaa toteuttaa itseään muuallakin kuin naisensa kanssa vällyjen välissä.

Vierailija
12/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat! Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan kerrostaloasumisesta vaan sitä että me naiset tavallaan valtaamme kodin. Päätämme pitkälti miten sisustetaan ja mitä kotona tehdään. Meitä on onneksi moneen junaan ja miehet kaipaavat eri juttuja. Olen kuitenkin iloinen että me asumme omakotitalossa ja miehellä on tilaa tepastella pihalla (niinkuin minullakin) ja saa värkätä, remontoida ja rakentaa.

Vierailija
13/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muakaan. Mies harrastaa musiikkia, lenkkeilyä ja lintuja, minä valokuvausta, lukemista ja käsitöitä (lähinnä vaatteiden muokkausta, suunnittelua ja ompelemista).

Viihdymme kerrostalossa aivan mainiosti, omakotitalo evvk.

Vierailija
14/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on paha tapa vallata koti itselleen ja määräillä sisustus ja mitä saa sisällä tehdä ja mitä ei. Meillä on kompromissi.

Vierailija
15/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja asunnot on molemmilla kerroilla sisustettu yhteisillä tavaroilla ja maulla joka on molempien mielen mukainen. Kaikkia naisiakaan ei sisustaminen jaksa kiinnostaa! Itse harrastan nikkaroimista ja mulla on nykyisessä talossamme oma verstas. Mies pitää ruuanlaitosta ja kokkailee ja keittiö suunniteltiin sen mukaan. Ap:n aloitus oli kuin suoraan jostain 60-luvulta.

mitä tarkoitat! Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan kerrostaloasumisesta vaan sitä että me naiset tavallaan valtaamme kodin. Päätämme pitkälti miten sisustetaan ja mitä kotona tehdään. Meitä on onneksi moneen junaan ja miehet kaipaavat eri juttuja. Olen kuitenkin iloinen että me asumme omakotitalossa ja miehellä on tilaa tepastella pihalla (niinkuin minullakin) ja saa värkätä, remontoida ja rakentaa.

Vierailija
16/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on niin iso jorma, että ei mahdu kämpässämme kääntymään kun on kunnon seisokki päällä.

Jessus mikä kysymys.

Vierailija
17/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on paha tapa vallata koti itselleen ja määräillä sisustus ja mitä saa sisällä tehdä ja mitä ei. Meillä on kompromissi.

Vierailija
18/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin meillä

Vierailija
19/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei myöskään ole mikään 60-lukuinen vasaran, moottorisahan tai kirveen kanssa heiluva punaniska (anteeksi vaan niille, joiden miehet noista hommista nauttii, ei pahalla :D). Mieheni on muusikko sekä kulttuurintuottaja (koulutukseltaan). Itsensä toteuttamiseen tarvitsee kitaran, stereot, ison kasan cd-levyjä (sekä tyhjiä että täysiä), kunnon kaiuttimet ja tietokoneen. Nämä kaikki meiltä löytyy.

Sen sijaan minä koen, ettei mulla ole tilaa toteuttaa itseäni ja naisellista puoltani täällä kotona. Minä tykkäisin sisustaa, tehdä käsitöitä, askarrella ja värkätä kaikenlaista, mutta kun mitään sellaista ei voi tehdä. Mulla ei ole mitään sananvaltaa verhojen väriin, sohvakalustoon tai ylipäänsä mihinkään sellaiseen. Käsitöille ei ole tilaa - "et sä voi siinä ommella, lapset levittää nuppineulat pitkin poikin. No missäs mun piuhat ja cd-levyt säilytetään, jos kaikki kaapit on täynnä sun käsitöitäs? Pakkoko sun on kaikkee tollast tilpehööriä tänne raahata, mitä me tollasillakin muka tehään?" No, ollaan sitten verkkareissa sohvan nurkassa löhöävä hapannaama, kun mitään ei edes saa tehdä.

Vierailija
20/51 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huolestuttavaa. He eivät kenties edes ole tulleet koskaan ajatelleeksi, mitä mies kaipaisi asunnossa vain siksi että on mies. nainen ei koskaan aidosti kysy häneltä sitä tai anna hänen toteuttaa mitä hän haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän