mitä mieltä nimestä Lumia?
Kommentit (26)
periaatteessa ok. Tulee vähän mieleen romaninimi. Toisaalta vähän väkisin väännetyn kuuloinen. Mutta ei nyt siis mikään mahdoton.
Meidän tytölle tulee toiseks nimeks...
Vähän sellainen keksimällä keksityn oloinen kuin vaikka... öö...Minniina.
Mutta mä tykkäänkin sellaisista perusnimistä.
...tyttäresi voisi siis joskus olla Lumia Lumia
Mazda Lumia tai Canon Lumia ym.ym. Ei kiva!
Heti aloin pohtimaan onko se joku outo väännös lumi-sanasta, vai mitä ihmettä se tarkottaa?
että se on varsin omalaatuinen nimi. Ja myös sitä mieltä, että paljon parempiakin löytyy. Sitä mieltä minä olen.
joka kanssa aikoinaan oli varmaan "väännetty" nimi, mutta nyt on jo vakiintunut kauniiksi naisen nimeksi
jotenkin on kaunis ja voisin ajatella antavani omalle lapselle mut sit taas joku siinä mättää mut en osaa sanoa mikä.
mutta lapsen pitäisi olla todella blondi, jotta nimi sopii...ei siis sovi tummatukkaiselle.
Näin kerran yhden aivan blondin tytön jonka nimi oli lumi ja oli aivan nimensä näköinen...
Ikävä sanoa mutta kylmät nimet eivät lämmitä. Oli se Tuisku, Lumi, Vihuri, Sini tms. Onneksi tuisku voi tarkoittaa vain pientä tuiskua maalla ja pääsee pirttiin jossa on lämmintä. Sini on sininen ja se on viileä väri. Ei täysin pannassa. Lumia on kuin menneen talven lumia tai joku tekninen laite.
Olemme ajatellut sitä tytölle nimeksi, mitä mieltä olet siitä nimestä?