Miehen chattiin tuli aikas kuuma viesti.
Miehen työkone oli auki sen toimistossa (kotona) ja nimimerkillä "ladyred" tuli että "Hani, mitä sä meinaat tästä illasta?" sit parin minuutin päästä samalta nimimerkiltä "Heips X(miehen nimi)! Kokous peruttu. Soitellaan."
Mulla tuli mieleen, et joko joku duunikaveri pilailee tai sit joku nainen olisi oikeesti ollut sopinut illalla jotain ja laittanut tuon jälkimmäisen viestin tajuttuaa, et mies ei ollut siihen vastaamassa. Vai mitä helvettiä. Viitsiskö sanoo mitään tuosta? Mitä ite tekisitte? Mies on kyllä lähdössä illalla sählyyn, mutta sillä on se joka keskiviikko samaan aikaan.
Kommentit (136)
ihan pokkana, että sovit sille ladyredin kanssa treffit. Kyllä sä huomaat sen reagoinnista, että tietääkö mistä puhut, vai onko koko nimi(merkki) sille ihan uppo-outo.
Se kissa pöydälle vaan!
Nyt viettelet miehesi sänkyyn. Ja annat hänelle kunnon panot ja sitten tenttaat.
Ainakin sitten tietää mitä olisi menettämässä.
Ja laita lapset pikkukakkosta katsoon...
Että sillä on sitten muuten treffit täksi illaksi sovittu!
jos sulla on facebook auki niin se on sulle se viesti...
sinne ottaa kännyn ja papereita ja jotain tarvikkeita mukaan, ei tarvi konetta ja siksi kone on aina tuolla toimistossa, ei oo ees kannettava. ennenkin on kone ollut auki, ei se sitä koskaan ole sulkenut, joskaan ei sillä kyllä yleensä mitään chatteja siellä ole päällä, en ees tienny et chattaa muulla ku facebookin chatilla. kävi jo suukolla ja lupas lämmittää meille ruokaa. tein sitä ite aiemmin tänään. on aivan tavallinen ja mulla jotenkin alkaa huolet häipyä. kai tämä tästä hiljalleen selviää. esitän nyt miehelle et keskityn johonkin hommaan, tulee vähän pitkä sepustus.
kun saa ladylta pesää ammeessa tänään x)
Et nyt ala uskotella itselles mitään muuta vaan näet sen totuuden!! Ja alat tenttiin sitä ukkoos nyt!
sun kaverin miehelle (keksi joku nimi) oli netissä joku nainen alkanut ehdotella kaikkee, oli pyytäny kylpyyn, joku ladyred...että kaikkee sitä tapahtuu...
Tyhmä on se, joka pettää ja kaikista tyhmin se, joka ottaa työkaverilta suihin ja vielä vessassa. Missään parisuhteessa ei voi elää, niin, että koko ajan kyttää toisen tekemisiä. Tyhmää on pettää toisen luottamus, ei se, että luottaa. Jokainen saa vierasta, se ei ole mikään saavutus,vosu!
En väitä, että se olisikaan mikään saavutus. Minulla on mennyt yhdessä vaiheessa lujaa, liiankin lujaa, ja on tullut kokeiltua kaikenlaista... Tarkoitus oli selventää, että olen kuullut paljon skeidaa jota miehet vaimoilleen syöttävät, ja ihmettelen, että useimmiten vaimot uskovat kaiken. Nyt olen onnellisessa liitossa, mutta en silti sokeasti luota mieheeni. En toisaalta kyttääkään, koska mies menee jos on mennäkseen, en voi sitä estää.
ei se ole tyhmää, vai pitäisikö epäillä, jos soittaa miehelle töihin ja se sanoo tuovansa maitoa,kun lopettaa työt, että sillä onkin joku akka ottamassa suihin? Pitäisikö jokainen miehen meno kytätä ja palkata silloin tällöin yksityisetsivä, silloin ei olisi mielestäsi tyhmä,vai?
ja mies selittää että ne ovat "kaverin kortsut".
Tai on yötä poissa koska "sammui Jampan sohvalle".
Tällaisiakin te vaimot nielette. Ja mulla ON PALJON kokemusta ukkomiehistä...
mennäänkö kauppaan, niin sanoi, et voi käydä huomenna yhtä hyvin. sanoi, et tänään vois vaan levätä. kysyin tarviiko sporttikaupasta jotain, niin ehtii kuulemma töiden lomassa huomenna ihan hyvin. eli nyt se lady oottaa siellä ihan turhaan.
ap
älä päästä sitä mihinkään itekseen tänään tai huomenna. Mene huomenna samalla kyydillä jonnekin tyai katsomaan treenejä ja mukaan kauppaan.
Tarkasta känny ;)
Jos näissä on kaikki ok, niin ties mikä juttu se ladyred sitten oli. :O
Jos tämä sun viestis on ylipäänsä totta, niin onhan tuo nyt niin selvää, että miehesi pettää! Onko sua koskaan petetty? Ei miehet välttämättä muutu kylmiksi vaimojaan kohtaan. Ovat ihan tavallisia ja rakastavaisiakin. Ja rakastavatkin mutta käyvät välillä myös muualla.
Näin teki ex-mieheni ja näin teki isäni. Ja molemmat olivat aivan tavallisia kotona ja saivat seksiä kyllä ihan riittävästi. Mutta miehet ovat miehiä... :(
Kerro oliko provo vai aito tilanne?
Tavallaan todella surku jos oli provo. Tuli itselle niin myötäelävä olo kun ap ei tahtonut uskoa pahaa miehestään.
Itse vietän illat koneella kahlaten haun kautta vanhoja viestejäni (siten päädyin tähänkin) löytääkseni todisteita sille, että miehen käytös ON ollut ongelma jo vuosia eikä kyse ole minun vainoharhaisesta hulluudestani. Masentavaa jos tämä toinen miehensä naurettavat selitykset nielevä nainen olikin provo. Ihmeellistä mikä kaikki vaikuttaa omaan itseen uskomisessa...
Eihän se tiedä kylvyistä ym. mitään. Tottakai se on normaali. Ja normaalihan se on ollut koko ajan, kun sua on tässä pettänyt. Etkä sä ole huomannut mitään...