Miehen chattiin tuli aikas kuuma viesti.
Miehen työkone oli auki sen toimistossa (kotona) ja nimimerkillä "ladyred" tuli että "Hani, mitä sä meinaat tästä illasta?" sit parin minuutin päästä samalta nimimerkiltä "Heips X(miehen nimi)! Kokous peruttu. Soitellaan."
Mulla tuli mieleen, et joko joku duunikaveri pilailee tai sit joku nainen olisi oikeesti ollut sopinut illalla jotain ja laittanut tuon jälkimmäisen viestin tajuttuaa, et mies ei ollut siihen vastaamassa. Vai mitä helvettiä. Viitsiskö sanoo mitään tuosta? Mitä ite tekisitte? Mies on kyllä lähdössä illalla sählyyn, mutta sillä on se joka keskiviikko samaan aikaan.
Kommentit (136)
Ei ole kuumakalle kotonakaan... koska panee toista naista... sählyä... O-ou
Kyllä toi nyt on ihan jotai muuta!
Selvitä asia miehesi kanssa ja vaadi totuus. Tottakai ensin kieltää kaiken ja syyttää sua vainoharhaisuudesta -niinhän ne kaikki tekee.
viimeksi 2008. Mutta tottakai kyselet tai laulat lady in rediä ja katsot muuttuuko mies punaiseksi myös. :D Niin ja muista tulla kertomaan kyselyn tulokset myös meille!
selittää miehelle, et näin sen viestin, ja aattelin et kerron eteenpäin, et kokous on peruttu. Mutta mutta, se mikä tässä mua mietityttää et miksi ladyred sanoi "kokous" ja mies taas on menossa sählyyn. Äsh, tää on naurettavaa, mutta suoraan sanottuna mulla on tosi kauhee olo tästä nyt.
noita panojuttuja aloittako. On kyllä ihan kiltti ja ihana mies. Ollaan puhuttu tulevaisuudesta viime aikoinakin ihan vakavissaan. Huomioi kyllä ja on ihana ja hellä mies.
Itkettää...
Ja jos se nyt tulee kotiin ja mä täällä vollaan, niin kyllä varmasti arvaa, et olen lukenut sen lady redit. Voi ei, sithän se ehtii keksiä vaikka mitkä selitykset. Kuulostan ihan kuin hän olisi syyllinen, vaikka ei ole vielä todistettavasti tehnyt mitään. Kyllä mullakin tässä paha aavistus vaan nousee, ei voi mitään :(
Tuntuu et kadun loppuelämäni, jos tuo tilaisuus menee :( Mies varmasti ymmärtää, jos sitten se onkin ollut joku kaverin pilailu ja vaikka sähly on peruttu tai jotain.
Jeps. Tutulta kuulostaa. Kyllä sieltä matsista ja harjoituksista voi olla poiskin.
Mieheni "hyvä ystävä" oli mahdottoman kova pelaamaan sählyä. Tosin joukkuekaverinsa eivät tätä koskaan ymmärtäneet, kun kävi harkoissa hyvin harvoin.
Yksi oma miespuolinen ystäväni roudasi sulkapallomailaa kaikkialle: ei sitä kyllä käytetty, mutta oltiinpahan "pelaamassa". Ymmärsi kastella pyyheliinan ja vähän treenivaatteitakin, ettei jäänyt kiinni.
Vielä oli mieheni tuttu, joka kävi kuulemma mieheni kanssa kuntosalilla. Mies sitten kerran sattui kotiin soittamaan tälle kaverille ja kysyi nimeltä. Kaverin vaimo vastasi, että sehän on sun kanssa treenaamassa.
Tarinoita on maailma pullollaan tästä aiheesta. Ei ihan kaikkea kannata aina uskoa.
Aina kahvilla tai ruokalassa tms töissä, harrastuksissa. Aina pitää yrittää saada. Kyllä ne merkit näkee milloin on panoa luvassa. Sääli että tuo eräs kerkesi pilaamaan orastavan kahvittelun.
Miehet yrittävän panna aina. Muistakaa se.
T: 11cm mies
Ei sun olo siitä parane tai pahennu muuta ku kysymällä mieheltäs.
jotka joku ulkopuolinen voi ymmärtää "väärin". Kieli on toisinaan melko ronaskia, vaikkei ikinä ole mitään seksuaalista viritystä ollu kehissä.
juttu, kun nainen pisti miehensä laskettelusuksi pakettiin laudanpätkät tms, en muista mitkä oli. mies oli lähdössä kavereiden kanssa viikon laskettelureissuun.
Noh mies kun sieltä palasi ja muija kyseli miten meni, niin kovasti olivat joka päivä lasketelleet x)
T: 11cm mies
Nyt kyllä tipuin tuolilta!!! :D
Ei sun olo siitä parane tai pahennu muuta ku kysymällä mieheltäs.
Harvassa on mies, joka reippaasti sanoo, että juu, kyllä oli toinen torttu mielessä, suunnittelin joo.
Yleensä saa tällaisilta romeoilta kiskoa vastauksen nenän kautta... valehtelevat, vaikka olisi konkreettiset todistusaineistot esittää.
laitoin vaan "ok", niin sieltä tuli, siis ladyrediltä että "käyks ilta vai ei, mulle huomenna ok kans". laitoin et "oota hetki" Musta tässä ei ole mitään epäselvää - tosin mies ei ole ainakaan sanonut menevänsä huomenna minnekään
ap
sitten kun miehes ei ilmestykkään niin miehesikin arvaa kärähtäneensä.
joka on tullut muutama kerta hallille vasta pelivuoron loputtua, muisti muka väärin : ). ei olekaan jätkää näkynyt pitkään aikaan, luuleekohan vaimo edelleen, että sen mies meidän kans pelaa vakiovuorolla edelleen?
laittaisinko jotain vielä vai ootanko miestä... voihan olla että ne soitteleekin toisilleen tässä jos chatista ei mitään kuulu. sittenhän mies saa tietää et oon ollut chatissa ennenkuin tulee kotiin ja keksii ties mitkä selitykset. en kyllä enää usko vaikka joku kaveri väittäisi olevansa tuo lady, oli jotenkin naismaista kieltä tuo.
ap
Jatkakaa :)
Vastaa ny ihmeessä jotain!
oli kirjoitettu pienillä kirjaimilla eikä LadyRed, niinkuin suomi24ssä. Eli olisiko kuitenkaan sama. No oli kuka oli, niin kuka helvetti oli. Tekisi mieli laittaa sille chattiin viesti takaisin, vaikka vaan "ok" ja katsoo, kirjoittaako se vielä jotain. Mut sit ainakin jäisin kiinni, et oon nähnyt miehen koneen :(